Käytiin Cittarissa ruokaostoksilla
Mies sanoi ettei ole ostanut mulle joululahjaa kun ei keksinyt mitään, mutta nyt saan ostaa ihan mitä haluan. Sanoin etten tarvitse mitään. Osti sitten itselleen 100€ edestä pleikan latauskortteja. Et sillee.
Kommentit (37)
Mies, joka pelaa jotain Pleikkaa - ootteks te jotain teinareita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen tuossa ollut se, joka pelaa pleikalla?
Mitä sitten? Itse et mitään halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nainen tuossa ollut se, joka pelaa pleikalla?
"osti itselleen"
Onko sulla jokin marttyyrikompleksi? Et sano mitä haluat, ja sitten suutut jos toinen ostaa mitä haluaa?
Aikuinen ei pelaa ihmissuhdepelejä, vaikka muita pelejä pelaisikin.
En suuttunut, en vain halunnut Cittarista mitään. Esim. 50€ lahjakortti Body syöpiin olisi ollut kiva. En ole marttyyri, enkä kiukkuinen, kunhan ( taas) totesin että tää on niin tätä. Itse mietin ( ja ostin) jo aikaa sitten hänelle lahjan. Emme ole teinejä, ikähaarukassa 40-50v. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Esim. 50€ lahjakortti Body syöpiin olisi ollut kiva.
Hitto, lensi pitsanmurut näppäimistölle. Poisti meikäläisen jouluvitutuksen hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. 50€ lahjakortti Body syöpiin olisi ollut kiva.
Hitto, lensi pitsanmurut näppäimistölle. Poisti meikäläisen jouluvitutuksen hetkessä.
:D Mitenhan toi konsepti toimii? Etta ne istuttavat tuolla summalla suhun jonkun syovan? Ja sitten voi arvailla etta mika syopa tuli?
Body syövissä pääsee varmasti viidelläkympillä jo pitkälle 😱
Jaksaa ihmetyttaa tammoiset puolisot. Omavalintainen joululahja Cittarista...kaiken romantiikan antikliimaksi. Kun ei keksinyt mitaan, ja rahasta ei vissiin ollut kiinni. No huh huh.
Mun miehella ei ollut tana vuonna rahaa ostaa mulle joululahjaa (siis oikeasti ei ollut) joten hoiti niin, etta hanen siskonsa lahetti paketissa omatekemansa korusetin miehen kotimaasta. Whatsapp-puhelun avulla mies itse valinnut semmoisen, josta ajattelee minun tykkaavan. <3
(Tiedan taman koska mies ajoi mut pois kun yritin kuikuilla miehen avatessa pakettia ja tuskastuin kun en heti saanut katsoa mita kaikkea siella on :D)
Oisit ostanu sieltä pikku kittarista irttareita
Ei tää Body syöpä ole sen kummempi juttu kuin sekään etten taaskaan saanut mitään. Synttäreitä ei muista, hääpäivää ei muista ja jouluna ei keksi mitään. Yhdessä 18v. Ap
Mun mies meni cittariin ja tuli tyrmistyneenä ulos koska siellä ei myydä oikeita viinejä.
treffit kirjoitti:
Jaksaa ihmetyttaa tammoiset puolisot. Omavalintainen joululahja Cittarista...kaiken romantiikan antikliimaksi. Kun ei keksinyt mitaan, ja rahasta ei vissiin ollut kiinni. No huh huh.
Mun miehella ei ollut tana vuonna rahaa ostaa mulle joululahjaa (siis oikeasti ei ollut) joten hoiti niin, etta hanen siskonsa lahetti paketissa omatekemansa korusetin miehen kotimaasta. Whatsapp-puhelun avulla mies itse valinnut semmoisen, josta ajattelee minun tykkaavan. <3
(Tiedan taman koska mies ajoi mut pois kun yritin kuikuilla miehen avatessa pakettia ja tuskastuin kun en heti saanut katsoa mita kaikkea siella on :D)
Aika ihanaa ❤ Arvasit oikein, meillä ei ole rahasta kiinni. Ap
Eikö teillä ole lapsia vai miksi ette käyneet Prismassa?
Vierailija kirjoitti:
Oisit ostanu sieltä pikku kittarista irttareita
Samalla olisitte tukeneet jonkun työttömän toimeentuloa.
Miksi sinä et sano ihan selkokielellä miehelle, mitä haluat. Sano nyt että haluat rahana, ostat itse myöhemmin lahjan. jotkut ei osaa lukea rivien välistä. Se että sanoo ettei tarvitse mitään ei suinkaan tarkoita sitä ettei haluaisi lahjaa. Se on vain semmonen vaatimattomuuden ilmaus. Esim. jos menee kylään ja kysytään juoko kahvia ni moni sanoo että ei minua varten tarvitse mitään laittaa. Mikä yleensä tarkoittaa että kahvit keitetään.
Vierailija kirjoitti:
En suuttunut, en vain halunnut Cittarista mitään. Esim. 50€ lahjakortti Body syöpiin olisi ollut kiva. En ole marttyyri, enkä kiukkuinen, kunhan ( taas) totesin että tää on niin tätä. Itse mietin ( ja ostin) jo aikaa sitten hänelle lahjan. Emme ole teinejä, ikähaarukassa 40-50v. Ap.
Olisit sitten avannut suusi ja sanonut hänelle että et tarvitse sittarista mitään, mutta body shoppiin(joten oletettavasti body syövällä tarkoitat) olisi kiva saada lahjakortti
No miksi et halunnut mitään?