Teko syysi ettet käy jouluaaton aamuna Bodipumpissa
Tänään siivottiin ja huomenna vielä aamun hiki treeni niin voin hyvillä mielin istua joulupöytään seitan kinkun ääreen.
Kommentit (36)
Ei kiinnosta salitouhut. Kotona joogaan joulunakin.
Koska käyn salilla nostamassa rautaa, enkä missään pumpeissa.
Tänään käyn, joulupäivänä ja 27. Päivä. Ei mitään eroa normiviikkoon.
En käy pumpeissa tai salilla muutenkaan, joten miksi jouluna?
Menetin kaiken motivaation itseni kehittämiseen. Päätin vielä kerran koittaa käydä salilla, että jos se siitä lähtisi luistamaan. Nostin about 60% maksimista mavessa ja selkä meni hemmetin kipeäksi. Kotiin palatessa viskasin treenikamat roska-astiaan.
En pääse, kun mies pumppaa mun bodya varmaan koko aamun.
Oon flunssassa, kuten aina ennen lomia ja niitten aikana...
Koska syön niin paljon joulu ruokia että en saa sen jälkeen laardi persettäni enää sohvasta ylös. Ei siinä sen kummempia teko syitä tarvita. Syön vielä joulu torttuja, suklaa konvehteja, suola pähkinöitä, pipar kakkuja, lanttu laatikkoa ja sinappi hunnutettua kinkkua kerma kastikkeella. Ei sen jälkeen jaksa kuin juoda vähän puna viintä tai valko viintä ja kääntää kylkeä.
Tekosyysi ettet opettele kirjoittamaan.
Siksi, että olen riittävällä itsetunnolla varustettu enkä muutenkaan viihtyisi ap:n kaltaisten tyhmien saliapinoiden joukossa.
En tiedä mikä se on. Pitää katsoa joulupukin kuumaa linjaa.
Olen ulkomailla anoppilassa, ei ole pumppilat auki
Meillä ei pääkaupungin ulkopuolella ole tuollaista tarjolla. Bodipump ei ole mikään maakuntien juttu, täällä ollaan vielä vanhanaikaisesti bodypump -vaiheessa.
Koska syön oikeaa lihaa enkä feikki imitaatio gluteeni roskaa.
Yhdys sanat