Teko syysi ettet käy jouluaaton aamuna Bodipumpissa
Tänään siivottiin ja huomenna vielä aamun hiki treeni niin voin hyvillä mielin istua joulupöytään seitan kinkun ääreen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että olen riittävällä itsetunnolla varustettu enkä muutenkaan viihtyisi ap:n kaltaisten tyhmien saliapinoiden joukossa.
Miten hyvä itsetunto ja liikkumattomuus liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että olen riittävällä itsetunnolla varustettu enkä muutenkaan viihtyisi ap:n kaltaisten tyhmien saliapinoiden joukossa.
Miten hyvä itsetunto ja liikkumattomuus liittyvät toisiinsa?
Liikkua voi muutenkin, joten jo oletusarvoisesti kommenttisi on typerä. Ei nämä ap:n kaltaiset niissä pumpeissa käy hyvän kunnon takia vaan siksi, että saavat täytettyä somensa posekuvilla. Not for me.
Koska en voi jättää pikkulasta yksin kotiin.
Tyhjään mun asuntoa aamun, kun muutan vuoden alussa ulkomaille ja meen mun vanhemmille jouluksi. Ensi vuonna sitten olenkin ulkomailla ja vietän joulun kaverin perheessä.
N28
ei voi ny pumppaa ku koskee pinppaan
Just tulin salilta, sit lepoa 2 päivää 😊
Aiheuttaako ylenmääräinen treenaaminen ja lihankorvikepaskan puputtaminen sen, ettet osaa yhdyssanoja ja olet muutenkin vähän tyhmä?
Kuumetta 38 astetta. Seuraavan kerran salille 27.12, jos tauti on ohi. Mitään bodypumppia en kyllä harrasta.
En käy, koska eläimet pitää ruokkia ja hoitaa myös jouluaaton aamuna. Maatilalla ei paljoa joulu näy askareiden loppumisen osalta.
Salini on kiinni. Juuri, kun olisi aikaa käydä.
Pyrin ottamaan rauhassa tän vuoden loppuun jotta lapsi syntyisi vasta ensi vuoden puolella. Eipä sillä, kroppa ei kyllä enää mitää pumppia tässä vaiheessa tartte muutenkaa.
Haluan katsoa aamun lastenohjelmat.
Aion paastota, joogata, meditoida ja valaistua koko joulunajan.
Koska menen Power steppiin.