Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä ilmiö joulun aikaan...

Vierailija
23.12.2019 |

Naiset tuntuvat olevan äkäisempiä, mitä lähemmäksi aatto tulee. Miehet sitävastoin hilpeämpiä. Pitkät vapaat monellakin tiedossa ja voi ottaa rennommin kaljatuopin äärellä.
Miksi naiset ottavat paineita ja touhottavat?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan kassalla hauska seurata perheitä.

Rouvat kuin myrskyn merkkejä, ukot naureskelevat ja vinkkailee mulle silmää.

😄

Vierailija
2/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lapset ovat siinä iässä, että eivät ole enää täällä lapsuuskodissa jouluna, loppuu joulun laitto minulta kokonaan. Laitan vain kynttelikön, soitan joululauluja ja syön konvehteja. Mies saa itse selvitellä, miten kinkku paistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämään kannattaa naisten mennä baariin, jos haluaa varattua miestä. ;) Ovat lähteneet pirttihirmuja karkuun.

Vierailija
4/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän naiset ole vastuussa lasten tekemisistä joululomalla (sekä keksimisestä, järjestämisestä että huolehtimisista), kaikkien joululahjoista (niin lasten, appivanhempien, opettajien, ystävien yms), joulusiivosta ja jouluruoista.

Mutta ikivanha provohan tämä. 2/5

Vierailija
5/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja purkautuu siihen aattoiltaan, muija naputtaa niin kauan, että äijältä palaa päreet, napauttaa muijaa nokkaan ja sitten tuleekin poliisi, korjaa äijän putkaan.

Vierailija
6/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän naiset ole vastuussa lasten tekemisistä joululomalla (sekä keksimisestä, järjestämisestä että huolehtimisista), kaikkien joululahjoista (niin lasten, appivanhempien, opettajien, ystävien yms), joulusiivosta ja jouluruoista.

Mutta ikivanha provohan tämä. 2/5

Ei provo, vaan jäätävä totuus.

Vierailija
7/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan lapset ovat siinä iässä, että eivät ole enää täällä lapsuuskodissa jouluna, loppuu joulun laitto minulta kokonaan. Laitan vain kynttelikön, soitan joululauluja ja syön konvehteja. Mies saa itse selvitellä, miten kinkku paistetaan.

Oikein! Meillä on mennyt noin jo vuosia. Kynttelikkö on vielä etsimättä. Mies haki ruoat ja juomat kaupasta.

Vierailija
8/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arkielämä on ihmisen parasta aikaa.

Vierailija
9/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee kaiken ja miehet siipeilee, eihän siinä muuta. 

Vierailija
10/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan on poliiseilla eniten kotihälytyksiä...miksihän?

Ja tämä on FAKTA.

Vierailija
11/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun aikaan on poliiseilla eniten kotihälytyksiä...miksihän?

Ja tämä on FAKTA.

Surullista😈

Vierailija
12/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee kaiken ja miehet siipeilee, eihän siinä muuta. 

Naisilla on pätemisen tarve, hakevat arvostusta tohottamalla.

Vierailija
13/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupan kassalla hauska seurata perheitä.

Rouvat kuin myrskyn merkkejä, ukot naureskelevat ja vinkkailee mulle silmää.

😄

Näin on!

Vierailija
14/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tuohon tilanteeseen viime jouluna, kun mies otti rennosti, minä stressasin. Sitten tajusin, että joulu tulee, vaikka ei olisi lapsille lahjoja, ei olisi kinkkua, joululimppua, juuri tiettyä punaviiniä, punaista pöytäliinaa...

Tänä jouluna en ole ottanut mitään ongelmaa koko juhlasta! Lasten kanssa on kuunneltu joululauluja tonttulakit päässä, tehty kaikenlaista kivaa. Miehelle on yllätys, että talosta ei löydy kinkkua, laatikoita tai lahjapaketteja siitä viinistä puhumattakaan. Tänä vuonna riittää kukkien tuoksu, myyjäisistä ostettu piparkakkutalo ja mummolasta lähetetyt paketit lapsille.

Mies ihmetteli, miksi eteistä ei ole siivottu (siivosin lauantaina, en aio jouluksi tehdä samaa uudestaan) ja lasten tavarat on hujanhajan. Minä ihmettelin takaisin, että himmenä valoja, jos ahdistaa. Saa nähdä, koska hän huomaa, että jouluvalmistelut on oikeasti tekemättä. Sitten voi tulla hieman kiire, mutta ei minulle.

Vierailija
15/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jännä. Wonder why...

Vierailija
16/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rasittavaa asua äitin kans ku jumalaton hössötys ja stressi joulusta jo kuukautta aikasemmin. Ihme raivoomista ja pillitystä.

Vierailija
17/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin joulu järjestelyineen on raskasta. Me pääsemme aika vähällä vaivalla. Mies siivosi suunnilleen, minä hain Prismasta lahjat ja paketoin. Eilen hain Prismasta ruoat eli valmislaatikot, perunat, lohet, mädit, salaatit/hedelmät yms., tortut, piparit, konvehdit, glögiä.... Sitten huomenna vain kala uuniin ja iskä (minun isäni) tulee pukiksi. Siinä se, ei ressaa vaan ihan rento joulu mielestäni tiedossa. Lapset herätetään aikaisin, jotta saadaan ajoissa nukkumaan. <3

Vierailija
18/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä mies ehkä iloinen kun pitkät vapaat. Minulla kaksi päivää vapaata ennen vuodenvaihdetta. Ei tietenkään peräkkäiset päivät.

Vierailija
19/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Meillä on mennyt noin jo vuosia. Kynttelikkö on vielä etsimättä. Mies haki ruoat ja juomat kaupasta.

Missä iässä lapset eivät enää olleet teillä jouluna?

Vierailija
20/21 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt joulua parin pitkän suhteen kanssa ja yksin. Sellainen huomattava helppous siinä yksin. Siivosin kun kävi kuitenkin kavereita. Kinkku paistui uunissa ihan omia aikojaan. Kuuntelin raskasta rockkia, otin punkkua ja kaljaa. Parit valmiit laatikot kaupasta. Se on aika paljon ihmisestä kiinni miten sen joulun ottaa. Jos siitä tekee jonkin suorituksen niin onhan se stressi.

Myöhemmin kun lapset vuorotellen jouluina. Yksi kysyi kerran mikset sä isi hermoile jouluna? Mitä siihen voi vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän