Kertokaa rehellisesti pystytkö iskemään kenet tahansa miehen?
Kommentit (39)
Jos olen rehellisesti aito oma itseni, niin varmastikaan en viehätä kaikkia miehiä, en ehkä edes puolta miehistä. Olen hiljaista älykkötyyppiä ja vähän kaavoihin kangistunut. Mutta olen lähtökohtaisesti sitä mieltä, että melkein kenen tahansa ihmisen mieltymyksiin pystyy halutessaan muuntumaan, jos keksii sen tietyn asian, mitä toinen kipeästi kaipaa ja osaa sen tarjota. En keksi silti yhtäkään perustetta, miksi joku tällaista haluaisi tehdä ja unohtaa itsensä.
Aina löytyy mies jonka esim vaimo esteenä taikka vaikka ujous. Enpä oo kokeilu, eikä pahemmin kiinnostakaan.
En ole koskaan pystynyt iskemään miehiä. Olen niin ruma ja arka. No tuon oman ukkoni iskin kolmikymppisenä, mutta näin jälkikäteen ajatellen olisi sekin saanut jäädä iskemättä.
Iskin aviomieheni vuonna 1981, sen jälkeen en ole kokeillut, joten taidot voivat olla hieman ruosteessa.
Ei pidä iskeä, annan sen miehen iskeä minut... Jos on kiinnostava mies.
Taatusti! Mulla on seksikäs ja tiukka peppu.
Enpä taida pystyä. Nuorempana oli helppoa, ei tarvinnut kuin ilmestyä yökerhoon niin miehet jonotti juttusille. Nyt en ole käynyt viihteellä 20:een vuoteen, joten ihan faktana en osaa sanoa miten kävisi.
Jos nyt ehdottomasti haluaisin iskeä jonkun, niin mies olisi todennäköisesti joku noin 4-kymppinen elokuvasankari-komistus. Ja millä todennäköisyydellä onnistuisin? Varmaan aika olemattomalla.
Mulla ei kyllä ole koskaan ollut noin väkivaltaisia taipumuksia että haluaisin ketä miestä tahansa iskeä. Ehkä jonkunlainen läimäys onnistuis kenen tahansa kohdalla mutta pelko siitä että saan samalla mitalla takaisin estää edes yrittämästä.
Totta hitossa pystyn, pesismailaa tai muuta astaloa apuna käyttäen!
Vierailija kirjoitti:
Olen oma itseni. Olen aito tapaus.
Miten oma itsesi? Olet omana itsenäsi varmaan tosi neutraali, sillä uskon harvan saavan tuntemattoman ihmisen lämpiämään olemalla aivan täysin aito. Tarkoitan siis, että, jos kysyt uudelta tuttavuudelta, että -fuck, marry, kill: Putin, Trump, Kim- niin tämä luultavasti etsii jonkun normaalimman keskustelukumppanin.
Uskon siis, että oman rehellisen itsesi sijasta olet ennemmin rennon asiallinen parilla persoonallisella vitsillä maustettuna. Ihan hyvä taktiikka, ainakin anat hyvän kuvan itsestäsi
Olen pystynyt iskemään kaikki miehet, jotka olen halunnut iskeä ja joskus nuorempana (teini-ikäisenä) testailin viehätysvoimaani myös miehiin, joista en ollut muuten kuin huomion vuoksi kiinnostunut. Ketä tahansa nyt ei pysty kukaan iskemään, mutta kiva jos jonkun kivan saa.
En ihan ketä tahansa. Riippuu fyysisestä koosta ja siitä pääsenkö yllättämään. Sekin pitää ottaa huomioon, että onko käytössäni pesäpallomaila vai teräsputki. Yleensä isken päähän, usein miehen taju lähtee jo kerrasta.
Täytyy myös mainita, että tiedostan pissan nousseen päähäni koska saan miehiltä paljon seksuaalista huomiota ihan vain koska olen siro, nätti ja normaalin kiva. Hävettää kun todella usein ajattelen, että "kaikki katsovat minua" tms. vaikka tiedän, etten oikeasti ole niin speciaali, varsinkaan luonteen puolesta jokaista kiinnostava ja elämäntilanteenikin on sellainen, ettei kovin moni haluaisi kanssani mitään vakavampaa. Tämän havainnon en usko koskevani vain itseäni vaan varmaan on muitakin, joilla ego on vähän turhan iso/isot luulot itsestään.... Mutta mieluummin näin kuin toisinpäin. :) /35
Ihan rehellisesti en pysty ja en usko, että edes maailman haluttavin ja kaunein nainen pystyisi, saati sitten puolet av-mammoista.
En. Miehet ihastuvat minuun. Sekään että olen naimisissa ei tunnu olevan este ehdotuksille. En voi mennä esim. baariin yksin. Parempi pysyä kotona oman miehen kainalossa.
En, enkä missään nimessä edes haluaisi.