Tulisiko miehenne kotiin jos saisit keskenmenon esim rv11-14
Jos ei tee esim reissutyötä yms. Jos km olisi todella kipeä ja vuotaisitte runsaasti. Hoidetaanko tuollainen yksin vai miehen kanssa yleensä? Entä kun hän tulisi kotiin, lohduttaisiko jos kertoisit että tuntuu pahalta?
Kommentit (39)
Meillä oli monta keskenmenoa ja ne oli raskaita pettymyksiä myös miehelle. Oli mun tukena ultrassa ja sairaalassa. Viimeinen keskenmeno oli vaikein, kaksosraskaus ja km oli kuin synnytys polttoineen, jälkivuotokin kesti pari kuukautta. Ei saatu yhteistä vauvaa, kumpikaan ei enää jaksanut yrittää.
Olen kokenut keskenmenon ja mies tuli viivana kotiin. Enkä muuta olisikaan häneltä odottanut.
Onneksi nyt hyvä isä kahdelle lapselle.
Tulisi ja lohduttaisi. Jos ei olisi todella painavaa syytä olla tulematta niin en katselisi sellaista miestä, joka ei tulisi. Onhan sellaisiakin valitettavasti, mutta he tekevät kaikista onnettomia ja heidät sopii jättää, mitä aiemmin sen parempi.
En usko, että tulisi kotiin, koska töistä ei lähdetä kesken päivän noin vain kuin todellisessa hätätapauksessa. Jos jäisin auton alle ja olisin hengenvaarassa, tilanne olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tulisi kotiin, koska töistä ei lähdetä kesken päivän noin vain kuin todellisessa hätätapauksessa. Jos jäisin auton alle ja olisin hengenvaarassa, tilanne olisi toinen.
Kyllä yli 10 viikkoisen km on jo sen verran raju naisen keholle, ettei ole edes turvallista yksin. Millainen mies ei tulisi turvaksi, tai vähintään lähettäisi jotain toista jos ei muka MILLÄÄN voisi lähteä. Outo työnantaja jos ei ymmärtäisi, että tuollaisessa tilanteessa työntekijä ei lähtisi. Meidän pomo pakottaisi lähtemään, vaikka sanoisi ettei lähde....
No totta hitossa tulisi! Ja tulikin, kun luulin saavani keskenmenon rv 11 kun aloin vuotaa kuin seula. En voisi olla ihmisen kanssa joka ei olisi tukenani niin rankassa tilanteessa! Mikä tahansa harrastusreissu, kokous tai työmatka olisi jäänyt kesken.
Jos mies on kirurgi ja keskellä leikkausta ni sitten ei ehkä voi, tosin hälyttäisin miehenä vaikka naisen ystävän paikalle ja säntäisin kotiin heti kun pystyn
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo aika lailla henkilökohtainen hätätapaus on. Kun oma vaimo soitti minulle että oli saanut keskenmenon ja menin pomolta kysymään että voisinko lähteä kotiin niin pomo (mies) sanoi:"mitäs siinä vielä olet, mene jo".
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kirurgi ja keskellä leikkausta ni sitten ei ehkä voi, tosin hälyttäisin miehenä vaikka naisen ystävän paikalle ja säntäisin kotiin heti kun pystyn
Meinaat että keskittyminen töihin onnistuisi kamalan hyvin? Itse työkaverina kysyisin vaimolta käykö että hälytetään ensin tuuraajaa ja sitten kerrotaan vasta miehelle kun tuuraaja on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että keskittyminen töihin onnistuisi kamalan hyvin? Itse työkaverina kysyisin vaimolta käykö että hälytetään ensin tuuraajaa ja sitten kerrotaan vasta miehelle kun tuuraaja on paikalla.
No tottahan tämäkin, eli kyllä, jokainen normaali mies tulisi kotiin rakkaansa tueksi.
Meillä oli keskeytynyt keskenmeno yhdeksännellä viikolla, selvisi varhaisultrassa (ivf hoitojen takia päästiin varhaisultraan). Kyllä mies otti seuraavan päivän vapaaksi jolloin minun piti ottaa tyhjennyslääkkeet. Eihän se raukka paljon osannut tehdä, kantoi särkylääkettä ja kuumavesipulloja ja haki kaupasta pullaa kun pahin oli ohi. Mutta kyllä se miehen läsnäolo helpotti paljon. Se jäikin sitten meidän kohdalla ainoaksi raskaudeksi.
Jos ei tulisi niin olisi tuleva ex mies...
Kyllä hän tekisi noin. Ja samalla ihmettelisin, miten 51 v voisi olla raskaana.
Minulla ollut 3 keskenmenoa, miehelle kerroin illalla että huomisen vietän sairaalassa. Miksi miehen olisi pitänyt olla mukana? Ei se tilanteelle mitään voi. Meillä useampi lapsi ja hyvä isä on.
Yksi keskenmeno, yksi tuulimunaraskaus, verenvuotoa 2 raskaudessa ja sydänäänissä häikkää yhdessä raskaudessa ja aina on yhdessä oltu sairaalassa ym. Todellakin on mies tullut töistä kotiin kesken päivän kun kaikki ei menekään ok. Kerran sanoi ettei voi tulla ultraan kun ei halua nähdä jos se vauva on kuolleena siellä kohdussa ja jäi odotushuoneeseen. Oli vaan hänelle liikaa sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yli 10 viikkoisen km on jo sen verran raju naisen keholle, ettei ole edes turvallista yksin. Millainen mies ei tulisi turvaksi, tai vähintään lähettäisi jotain toista jos ei muka MILLÄÄN voisi lähteä. Outo työnantaja jos ei ymmärtäisi, että tuollaisessa tilanteessa työntekijä ei lähtisi. Meidän pomo pakottaisi lähtemään, vaikka sanoisi ettei lähde....
Miksei olisi turvallista olla yksin?
En pyytäisi. Mitä mies voisi tehdä. Tai kukaan.
Mieheni tulisi kotiin jos minulla olisi mikä tahansa hätä. Toki siis suoraan pyytäisin heti tilanteesta ilmoittaessani tulemaan kotiin, mutta varmasti tulisi tuollaisessa tilanteessa muutenkin.