Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisiko miehenne kotiin jos saisit keskenmenon esim rv11-14

Vierailija
23.12.2019 |

Jos ei tee esim reissutyötä yms. Jos km olisi todella kipeä ja vuotaisitte runsaasti. Hoidetaanko tuollainen yksin vai miehen kanssa yleensä? Entä kun hän tulisi kotiin, lohduttaisiko jos kertoisit että tuntuu pahalta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi toki vedellä sikiötä ulos, mutta olla ööh rakkaansa tukena? Noin myöhäinen keskenmeno voi olla tosi kipeä. Aikaisemminkin, etenkin henkisesti.

Vierailija
22/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyytäisi. Mitä mies voisi tehdä. Tai kukaan.

No olla rakkaansa tukena/luona suremassa yhdessä ja tukemassa toinen toistaan? Eikö se ollutkaan sen miehen “vauva” myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut 3 keskenmenoa, miehelle kerroin illalla että huomisen vietän sairaalassa. Miksi miehen olisi pitänyt olla mukana? Ei se tilanteelle mitään voi. Meillä useampi lapsi ja hyvä isä on.

No Mä jo ajattelin et ihanko oikeesti kaikki naiset haluaa sen miehen sinne voivottelemaan seurakseen! Yks keskenmeno takana ja en tajua mitä se mies ois voinu asialle tehdä?

Vierailija
24/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi toki vedellä sikiötä ulos, mutta olla ööh rakkaansa tukena? Noin myöhäinen keskenmeno voi olla tosi kipeä. Aikaisemminkin, etenkin henkisesti.

Minä en haluaisi mitään tukea sillä hetkellä. Outoa ol7si pyytää kesken työpäivän kotiin.

Vierailija
25/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut 3 keskenmenoa, miehelle kerroin illalla että huomisen vietän sairaalassa. Miksi miehen olisi pitänyt olla mukana? Ei se tilanteelle mitään voi. Meillä useampi lapsi ja hyvä isä on.

No Mä jo ajattelin et ihanko oikeesti kaikki naiset haluaa sen miehen sinne voivottelemaan seurakseen! Yks keskenmeno takana ja en tajua mitä se mies ois voinu asialle tehdä?

En minäkään haluaisi.

Jotkut haluaa flunssassakin jonkun tuovan teetä ja nwnäliin8ja. Minä tykkään sairastaa yksin.

Vierailija
26/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies ei tulisi vaimonsa tueksi etenkin noilla viikoilla, no... ex-mieheni. Sellainen neiti joka ei halunnut ikäviä asioita tai suojella perhettään niin fyysisesti kuin henkisestikään... nykyinen on MIES. ;) ei koskaan jättäisi minua yksin tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
27/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tulisi kotiin, koska töistä ei lähdetä kesken päivän noin vain kuin todellisessa hätätapauksessa. Jos jäisin auton alle ja olisin hengenvaarassa, tilanne olisi toinen.

Kyllä yli 10 viikkoisen km on jo sen verran raju naisen keholle, ettei ole edes turvallista yksin. Millainen mies ei tulisi turvaksi, tai vähintään lähettäisi jotain toista jos ei muka MILLÄÄN voisi lähteä. Outo työnantaja jos ei ymmärtäisi, että tuollaisessa tilanteessa työntekijä ei lähtisi. Meidän pomo pakottaisi lähtemään, vaikka sanoisi ettei lähde....

Miksi se nainen jäisi yksin kotiin tuossa tilanteessa? Outoa, jos ei tajua hakeutua lääkäriin, jos on vuotamassa kuiviin.

Varmasti pienten sydänlasten vanhemmat ymmärtävät, kun kirurgi ilmoittaa, että sorry, tänään ei leikata, vaimolla on veristä vuotoa (keskenmeno siitä tulee vasta sitten, kun se todetaan keskenmenoksi). Seuraava vapaa aika onkin sitten helmikuussa, toivottavasti teidän lapsi säilyy siihen asti hengissä.

Tai jos on rekkakuski, niin jättää auton ja kuorman jonnekin 150 km päähän ja ryntää taksilla kotiin?

Tai jos on päiväkodissa töissä, niin soittaa vanhemmat noutamaan lapsensa, koska sijaista ei saada ja hoitaja lähtee just nyt.

Tai jos on pappi, jolla on sovittuna 4 siunaustilaisuutta. Ilmoittaako omaisille, että nyt on tässä vähän muuta, joten kai sopii, että siirretään pari siunaustilaisuutta ja muutaman pitää sijainen lyhyellä kaavalla.

Vierailija
28/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tulisi kotiin, koska töistä ei lähdetä kesken päivän noin vain kuin todellisessa hätätapauksessa. Jos jäisin auton alle ja olisin hengenvaarassa, tilanne olisi toinen.

Kyllä tuo aika lailla henkilökohtainen hätätapaus on. Kun oma vaimo soitti minulle että oli saanut keskenmenon ja menin pomolta kysymään että voisinko lähteä kotiin niin pomo (mies) sanoi:"mitäs siinä vielä olet, mene jo".

Keskenmeno on pelkkä keskenmeno. Mitä se mies asialle voi, valittelee puolison kanssa ja miettii, että saako tästä palkallisia vai palkattomia vapaita. Keskenmenossa menettää unelmansa, kolarissa voi menettää jotain oikeasti olemassaolevaa, joten en osaa ajatella keskenmenoa asiaksi, jonka takia puoliso ei voi tehdä työpäiväänsä. Se odottava äiti nyt yleensä osaa hakeutua hoitoon, jos on vuotamassa kuiviin ja harva on keskenmenon alkaessa edes kotona.

Vierailija
29/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, kun palkasta on vähennetty poissaolopäivät. Että miksi näin, kun minua tarvittiin muualla.

Vierailija
30/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni miehen tulisi tuommoisessa tilanteessa tulla puolisonsa tuoksi vaikka olisi reissussa toisella puolella maailmaa.

Vierailija
31/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo aika lailla henkilökohtainen hätätapaus on. Kun oma vaimo soitti minulle että oli saanut keskenmenon ja menin pomolta kysymään että voisinko lähteä kotiin niin pomo (mies) sanoi:"mitäs siinä vielä olet, mene jo".

Keskenmeno on pelkkä keskenmeno. Mitä se mies asialle voi, valittelee puolison kanssa ja miettii, että saako tästä palkallisia vai palkattomia vapaita. Keskenmenossa menettää unelmansa, kolarissa voi menettää jotain oikeasti olemassaolevaa, joten en osaa ajatella keskenmenoa asiaksi, jonka takia puoliso ei voi tehdä työpäiväänsä. Se odottava äiti nyt yleensä osaa hakeutua hoitoon, jos on vuotamassa kuiviin ja harva on keskenmenon alkaessa edes kotona.

Jos keskenmenossa ei menetä jotain oikeasti olemassaolevaa niin se ei ole keskenmeno vaan kuviteltu raskaus.

Vierailija
32/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen on kylmissä parisuhteissa, toiset ei. Huomaa kommentoinnissa. :)

Vierailija
33/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli heti hakemaan mua lääkäristä, kun soitin hänelle itkuisena keskenmenoni jälkeen. Hän otti syliin ja lohdutti, oli tietysti itsekin surullinen. Rakkauteen kuuluu tukea toista, puolin ja toisin, kun toinen tarvitsee olkapäätä.

Vierailija
34/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko olla parisuhteessa jossa mies ei tulisi

Vierailija
35/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tulisi. Mies on töissä 400km päässä töissä, eikä saa lähteä ennen kuin joku on tullut hänen tilalleen.

Vierailija
36/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että monet haluaa miehen heti tuekseen, mutta itse olen sellainen, että mielummin olisin alkuun yksin. Mun pitää saada selvittää asiaa jonkin aikaa omassa päässäni, ennen kuin pystyn ottaa mitään halauksia vastaan tai muutenkaan surra yhdessä.

Vierailija
37/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskenmenossa ei menetä jotain oikeasti olemassaolevaa niin se ei ole keskenmeno vaan kuviteltu raskaus.

No sanotaan sitten vähän selkeämmin: keskenmenossa menettää solumöykyn, johon on alustavasti tullut muutamia eriytyneitä elimenalkuja. Moniko puoliso saa pomolta luvan lähteä kotiin, kun asian ilmaisee noin selkeästi?

Kuukautisissa menettä munasolun. Jäävätkö miehet kotiin vaimojen tueksi silloinkin?

Vierailija
38/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kolme keskenmenoa noilla viikoilla. Ekan kerran mieheni oli kotona ja tukena. Mutta muilla kerroilla ei. Eivät ne häntä kuulemma niin paljoa koskettaneet vaan olivat enemmän minun asiani.

Mutta kyllä yksinkin selviää, tsemppiä!

Vierailija
39/39 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että suomalaiset naiset eivät voi poistua kotoa ilman miestä....

No sanotaan sitten vähän selkeämmin: keskenmenossa menettää solumöykyn, johon on alustavasti tullut muutamia eriytyneitä elimenalkuja. Moniko puoliso saa pomolta luvan lähteä kotiin, kun asian ilmaisee noin selkeästi?

Kuukautisissa menettä munasolun. Jäävätkö miehet kotiin vaimojen tueksi silloinkin?