Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä eräs mies ei juttele kenellekkään enempää kuin on pakko työasioissa ja istuu ruokatunnit autossa syömässä eväitään

Vierailija
23.12.2019 |

Meillä työpaikan toimistolla sosiaalitilat ja pääsääntösesti olemma vain tauolla toimistolla. Tällä miehellä on auto toimiston lähellä ja istuu ihan pokkanaan syömässä sielä ruokatunnit :D.

Tää kyseinen tyyppi on uusin täällä ja aluksi yritti ottaa kontaktia ja istuin ekana päivänä syömässä samoissa tiloissa kun me. Mutta jossain kohtaa vain katosi eikä enää tullut kun täällä on paljon ihmisiä jotka eivät juttele etenkään tuollaisille uusille outolinnuille :Dd
Miten joku kehtaa käyttäytyä noin.

Kaikenpäälle vaikuttaa viihtyvän täällä mutta ei ota pätkääkään kontaktia muihin

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kyseessä mun mies? Tuollainen erakko se on kotonakin.

Vierailija
2/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. T:iltavuoro ekstroverttihelvetissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelen minäkin, millainen työyhteisö ei juttele "sille uudelle tyypille". 

Vierailija
4/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miesvaltaisella it-työpaikalla ja meillä melkein kaikki ollaan tuollaisia :D Jokunen nuorempi ja ekstrovertimpi joskus puhuu keskenään jotain turhaa, saattavat jopa käydä yhdessä lounaalla, mutta suurin osa meistä vaan ollaan hiljaa omilla koneillamme ja käydään itseksemme syömässä sitten kun huvittaa. Ihana työpaikka tällaiselle ääri-introvertille.

Vierailija
5/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä tässä oli ongelma? Mikset voi jättää sitä rauhaan ja jatkaa elämääsi?

Vierailija
7/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön mielummin yksin kun kuuntelen kaikenlaista turhanpäiväistä lässytystä.

Töissä teen duunit ja vapaa-aikani vietän niin kuin haluan.

Vierailija
8/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa syödä omassa rauhassa. Anna olla. Aika ahdistaviahan ne taukotilat on eikä niissä rentoudu.

Vierailija
9/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun sinä ap olet siellä kyttäämässä

Vierailija
10/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi ikinä siis ikinä porvoolaisen firmaan töihin.

Vierailija
11/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen introvertti nainen. Ja vietän tauot yksin. Pahin painajainen olisi kuunnella 10-15 ihmisen puhetta myös ne tauon hetket. Enkä ole vapaa ajallakaan kovin sosiaalinen. Kuljen ja hoidan asioita yksin suurimmaksi osaksi.

Vierailija
12/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aagh inhoan ap:n kaltaisia ihmisiä, ollaan muka niin parempia kuin ne ujommat ja hiljaisemmat.

Jos sitä ei kiinnosta kuunnella teidän suu auki louskutusta ja mässyttämistä ja vammaisia juttuja? Oletko miettinyt sitä? Monilla nuorilla naisillakaan ei ole nykyään mitään pöytätapoja.

Vierailija
13/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin yhdessä työpaikassa syödä eväät pukuhuoneessa. Ruokahuoneessa vakityöporukan keskustelut olivat lähinnä muista ihmisistä pahan puhumista ja naureskelemista. Kun yksi lähti huoneesta, välittömästi oven sulkeuduttua hänestä alettiin juoruta ikävään sävyyn. En halunnut olla millään lailla osallisena sellaisessa. Pääsinpä varmaan itsekin keskustelun aiheeksi...

Vierailija
14/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin tein nuorempana ja nyt 20 vuoden jälkeen syön jo sosiaalitiloissa muiden kanssa. Kaikki muut virkistystauot, esim. kahvi jätän vieläkin välistä, ei siellä ole itseäni kiinnostavia juttuja / ihmisiä.

Vierailija
15/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juuri tällainen mies. Minulle syöminen on välttämättömyys, ei nautinto. Minulle sosiaalinen kanssakäyminen on välttämättömyys, ei nautinto. Niinpä olen pyrkinyt järjestämään elämäni niin, etteivät sosiaalinen kanssakäyminen ja syöminen yhdessä koskaan olisi edes välttämättömyys.

Vierailija
16/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi oma työhuone. Laitan oven kiinni ja syön evääni siellä.

Introvertti 40-v nainen

Vierailija
17/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miesvaltaisella it-työpaikalla ja meillä melkein kaikki ollaan tuollaisia :D Jokunen nuorempi ja ekstrovertimpi joskus puhuu keskenään jotain turhaa, saattavat jopa käydä yhdessä lounaalla, mutta suurin osa meistä vaan ollaan hiljaa omilla koneillamme ja käydään itseksemme syömässä sitten kun huvittaa. Ihana työpaikka tällaiselle ääri-introvertille.

Höpö höpö, menisit mukaan sinne lounaalle, huomaisit että syötyään puhuvat syvällisesti autoista, pelaamisesta, tekniikasta, jopa politiikasta, kaikesta miehiä kiinnostavasta. 

Vierailija
18/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte puhua takanapäin melko rumasti miehestä. Vaistoaa sen, ja kun sanottekin " outolinnuksi"

Vierailija
19/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekstrovertti, mutta töissä vietän aikani pääosin yksin. Syynä on se, että mulla ei ole mitään yhteistä työkavereideni kanssa. Olen sanonut lounaalle pyytäjille, että syön mieluiten yksin, koska silloin se on mulle oikeasti tauko työstä. Anna miehen olla rauhassa jos hän haluaa. Jos työt ja yhteistyö sujuu, ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
20/45 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa. Käyn lounaalla eri aikaan kuin muut, en käy kahvilla heidän kanssaan, juon kahvit mielummin työpisteen ääressä.

Kun kelit vain antavat periksi syön ulkona lounaan. 

Olen mies miesvaltaisessa työpaikassa, ja täällä puhutaan vain naisia ja vähemmistöjä alentavasti, autoista, vakuutuksista ja mielellään kovaan ääneen.

Minulla ei ole mitään yhteyistä työyhteisön kanssa paitsi työpaikka itsessään.

En vietä pikkujouluja tai muita työpaikan kemuja "hyvän seuran kanssa" kuten aina mainostetaan.

Minä olen mielummin itsekseni tai ihmisten kanssa joista oikeasti pidän.

En ole introvertti tai syrjään vetäytyvä, töissä ei vain henkilökemiat osu yhtään kohdilleen. Eikä täällä ole ketään sellaista jolle millään tasoll ahaluaisin omasta elämästäni puhua tai kertoa. 

Nimim. 5 vuotta tässä duunissa hiljaa itsekseni :D :D