En pääse tänä jouluna joulun viettoon, vaikka kaikki muut pääsevät. Syynä oma pieni virheeni
Eli kävin lasten kanssa kaupungilla viikolla. Meillä oli lastenrattaiden alaosassa molempien lasten villahaalarit, koska riisuin ne kun tuli lämmin. Kun pääsimme kotiin, niin toista villahaalaria ei enää löytynyt alaosasta.
Soittelin oitis paikat missä olimme käyneet ja ei löytynyt. Kerroin miehelle kun hän tuli kotiin ja mies kävi vielä autolla ajamassa läpi varalta kävelyreittimme, bussipysäkin yms mutta ei löytynyt.
Nyt tänään meidän piti lähteä miehen sukulaisten luokse joulun viettoon, koska teemme joka joulu niin. Sain kuitenkin kuulla että en saa tulla, koska olen hukannut mummon ja papan ostaman tärkeän ja kalliin haalarin.
Pyysin mieheltä että he tulisivat sitten aattona hyvissä ajoin kotiin, jotta voimme illalla viettää yhdessä joulua. Mies sanoi, että ei käy, vaan tulevat vasta 25. päivä.
Minulla ei ole ketään muuta kenen kanssa viettää joulua. Enkä saa ketään kaveriksi nyt hätyytettyä tähän hätään. Joulu menee siis yksin. Onko tämä teistä kohtuullista?
Kaikki sanovat että täytyy olla elämänhallinnassa ja ymmärryksessä vikaa, jos niinkin iso villahaalari putoaa lastenrattaista kaupungilla, eikä edes huomaa sitä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
No meillä esim oli eilen -5. Tosin ei semmosellakaan kelillä käytetä villahaalaria. Voihan ap asua ihan jossai Lapissa tms
Mä en tiedä mikä on villahaalari, mutta mun 4-vuotiaalla oli eilen paksut villasukkahousut hameen alla, toppakengät, villapaita ja untuvatakki. Olemme muuttaneet Espanjasta Helsinkiin ja pihalla näyttää siltä, että jokainen vanhempi (onneksi) pukee lapsiaan näiden yksilöllisten tarpeiden mukaan eikä minkään taulukon.
Vierailija kirjoitti:
😂😂 AI sun pitää pyytää päiväkodilta anteeksi että hukkasit oman haalarisi? Juupati juu. Älä jaksa.😂
Niin, anteeksipyyntö on toimitettava uuteenvuoteen mennessä päiväkodin johtajalle kirjallisena.
Kerkeät laatia sen rauhassa kun mietit tekosiasi jouluaattona kotona.
Nyt sinulla on pari päivää aikaa tehdä ihan rauhassa kaikkea sellaista, mitä miehesi sukulaiset paheksuvat. Mutta mitä ikinä keksitkin tehdä (tai vaikka et tekisi yhtään mitään), älä kerro siitä kenellekään. Nauti siitä, että sinun ei tarvitse olla ihmisten kanssa, jotka eivät arvosta sinua.
Käyt nusasemassa kaikki korttelin pukit ja sitten puna poskella sanot että anteeksi se villahaalari - tapaninpäivänä.
Nyt tämä mies haukkuu (ex?) naisystäväänsä myös facessa!
Jos tää nyt on totta, niin ihan ensimmäinen asia minkä teet: JÄTÄ PASKA MIEHESI!
Eniten minua huolestuttaa, että jotkut oikeasti uskoivat tämänkin tarinan.
Oletko A? Jätä se K jo.