Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalimmat joululahjat joita olette saaneet; kertokaa!

Vierailija
23.12.2019 |

Me saatiin glögipullo. Ihmettelin miksi sydäntarra oli laitettu ihan omituiseen paikkaan.. Sitten hoksasin että se tarrahan oli parasta ennen päiväyksen kohdalla. Joo parasta ennen oli mennyt kahta vuotta ennen kuin saatiin toi pullo.

Niin, pitäisi olla kiitollinen jokaisesta saamastaan lahjasta....

Millaisia teillä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoontunut koriste-enkeli, jota oli itse liimattu pikaliimalla. Pikaliima vielä värjääntynyt keltaiseksi.

Vierailija
2/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks äänekäs lasten lelu. Hitto että se huusi jo pukin säkissä ja vit tu sitä meteliä koko joulu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mun mieheltä alusvaatteet lahjaksi. Ihan väärää kokoa, varmaa neljä kokoo liian pienet. eikä ne mahtunut mulle kuin olkapäästä vähän auki. Nauruksi se lopulta meni.

Vierailija
4/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme herkkukorin jossa oli juustoja ja hedelmiä. Juusto oli homeessa vaikka päiväystä oli jäljellä. Mää en jaksanut alkaa valittaan siitä juustosta meijeriin.

Vierailija
5/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljapullot mulle ja miehelle. Me ei juoda olutta ollenkaan. Antaja sanoi että viinin tilalle vaihtelua.

Vierailija
6/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härski vitsikirja. Niin hävyttömiä vitsejä siellä oli, että hävetti edes että sellainen kirja oli meillä ja hävetti viedä sitä edes kirpparille.

Vierailija
7/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sylikummit antoivat aina omien lapsiensa vanhoja leluja joululahjaksi. Eikä siinä sinänsä olisi ollut mitään vikaa, mutta lelut olivat poikkeuksitta jo valmiiksi rikki. Leluauton akselit esim. poikki ja korjattu tyyliin teipillä. Eihän se kestänyt mitään. Onneksi siskon kummi osti minullekin kivoja lahjoja.

Vierailija
8/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saimme herkkukorin jossa oli juustoja ja hedelmiä. Juusto oli homeessa vaikka päiväystä oli jäljellä. Mää en jaksanut alkaa valittaan siitä juustosta meijeriin.

Antajat oli säilyttäneet sitä koria lämpimässä, niin kyllähän se juusto homehtuu.

Vierailija
9/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin lyömättömällä maulla ostamat koriste.esineet ja halpahalleista hankitut pyyhkeet, jotka olivat jo valmiiksi purkautumassa.

Ja ne saatesanat: "Tää ei ollut kallis!"

No ei olisi tarvinnut erikseen mainita.🙄

Vierailija
10/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aina anopilta rintaliivit kokoa 70A, vaikka minulla on D-kupin rinnat. Joka vuosi jaksoi ostaa liian pienet liivit, en ymmärrä, mitä iloa hän siitä sai. Annoin ne teini-ikäiselle siskollleni.

Vierailija
11/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin että täältä löytyy kummipojalleni ostamani Joululahja. Ostimme pojalle hienot Adidaksen urheilushortsit ja urheilupaidan jotka olivat Messin nimikko kledjut- emme tienneet että kummipoika fanittaa Ronaldoa ja suorastaan inhoaa Messiä..

Vierailija
12/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain mun mieheltä alusvaatteet lahjaksi. Ihan väärää kokoa, varmaa neljä kokoo liian pienet. eikä ne mahtunut mulle kuin olkapäästä vähän auki. Nauruksi se lopulta meni.

LAIHDUTA

Se oli sen lahjan viesti.

Vierailija
13/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi anopilta saatu lahja saatesanoilla "tiedän ettet pidä näistä, mutta.." ja sitten jo ennen vastaustani alkava mökötys. En tiedä mikä motiivi siinä on takana.

Vierailija
14/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tarjotin

- Minikäsirasva (20 ml)

- Ranskankielinen kirja (en osaa ranskaa)

- Erään lumilautamerkin pipo

Vierailija
15/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjakortin, jota ei ollut maksettu, eikä ikinä maksettukaan.

Joululahja = paperinpala

Vierailija
16/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lahjakortin, jota ei ollut maksettu, eikä ikinä maksettukaan.

Joululahja = paperinpala

Eikä!!!! Ihan järkkyä!

Vierailija
17/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aina anopilta rintaliivit kokoa 70A, vaikka minulla on D-kupin rinnat. Joka vuosi jaksoi ostaa liian pienet liivit, en ymmärrä, mitä iloa hän siitä sai. Annoin ne teini-ikäiselle siskollleni.

Siis voi luoja!

Kaikin puolin ällöttävää ja nöyryyttävää.

Anoppi ostaa miniälle rintsikat?

Kai hän lahjoitti myös tamponeja ja kortsuja?

Vierailija
18/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun puolivälissä sain rasiallisen latvialaisia tai liettualaisia suklaakonvehteja. Tykkään kyllä suklaasta, mutta nämä olivat järkyttävän pahoja, kukaan ei pystynyt syömään edes yhtä.

Vierailija
19/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tupperwaren kipon myyjältä (ei ole enää). Piti samaan aikaan kirppistä tupperin tuotteilla.

Vierailija
20/23 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LAIHDUTA

Se oli sen lahjan viesti.

Tässä jälleen esimerkki miesälystä🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme