Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~**~ EX-HAAHUT - VIIKKO 25 ~**~

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän masuasukin FL (ilmeisesti juuri tuo reisiluun) mitta oli 5,01 cm rv26+3.

Hiki virtaa... Sain kuin sainkin tytön maton pestyä ja nyt on meidän makkarissa puhtaat ikkunat. Jospa tämä tästä pikku hiljaa edistyisi...

Nyt mentävä tankkaamaan jotain juotavaa ja pikkusuolaista.

Voikaahan hyvin!

masunasu

Vierailija
22/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 4,8cm oli tällä toukalla 27+0 toi mitta(FE) onhan siinä viel se " anteeksianto" että toi 27 viikkoa en ilmeisesti sen 6pv " liikaa" .ÄH,turhaahan tota ny miettii,tulee mitä tulee.

Mä alan olla kanssa aika nakit...varmaan tulee yhtä " possuna" nukuttuu ensi yö,eikä tarvii ees aamulla herätä mihinkään.Tulispa vaan illalla ees jotain tevasta katottavaa että sais kulutettua aikaaaaaaaaaa....

Ai nii ,ja taas pyykkiä laittamaan ettei koneeseen jää.

mä taas

ps kiitti kun viitsitte mittoja kertoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkailin vielä tuota ultratulostetta, missä nuo mitat ovat. Mainitsemani mitta 5,01 cm vastasi rv27 ja itse asiassa siinä mainittiin, että sama mitta on ihan normaali keskiarvo viikoilla rv25+4-rv28+2. Aika moista hajontaa voi siis olla... Ei se sinun mittasi niin pieneltä kuulosta näiden tietojen varjolla.

minä taas...

Vierailija
24/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmis oli kysellyt reisiluun mittaa. Minäkinhän kävin ultrassa rv27+, mutta lääkäri ei sanonut mittoja ääneen, vaan sanoi vaan aina, että mitä viikkoja koneen ohjelma sanoo eri mittojen vastaavan. Enkä kyllä edes varmasti muistaisikaan enää niitä mittoja, vaikka olisin ne kuullutkin.

Huh, että on edelleen kuuma. Ei edes tuulenhenki käy. Siihen vielä lisäksi itikat ja mäkäräiset, jotka tulee näin iltaisin, niin eipä tee nyt enää mieli ulkona oleskella.

Kyllä mulla ainakin välillä tuo helle tuntuu. Eilen päivällä kahvipöydässä tuli yhtäkkiä pyörryttävä olo. Meni hetkisen aikaa ennen kuin pyörrytys meni ohi. Tänään käytiin kaupungilla asioilla. Pankissa tuntui, että pakko päästä istumaan, kun alkoi heikottaa. Sama juttu yhdessä liikkeessä, jossa oli kuuma.

Käytiin Tenavatarvikkeessa katselemassa turvakaukaloita. Tuntuu jännältä tätä viidettä varten ostaa jotain uutta ja kallista. On jo niin tottunut siihen, että edellisten jäljiltä käytetään samoja vehkeitä. Ei me vielä ostettu kaukaloa, mutta Gracon Autobabya jäätiin harkitsemaan. Liikkeen pitäjä sanoi, että hän ostaa käytettynä takaisin eli eipä tuosta paljoa menisi omasta pussista. Periaatteessa olis jo voitu ostaakin, mutta toisaalta, ehtiihän tuon vielä.

Jeps, täytyy alkaa tenaville tarjota iltapalaa. Niin ja Femmis, housut alkaa kyllä tosiaan äkkiä tuntua kosteilta tällaisilla helteillä. Voin vaan kuvitella, että säikähdit.

Jakselkaahan helteessä!

neronja rv 29+2

Vierailija
25/39 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa tosiaan hajontaa.no ehkä se voi sit olla normaalia.

Kukas muuten muutama vk sitte valitti että on kiukkunen ku amppari...no mä oon NYT.Tajusin vasta tänään että oon nyt tapellut ukon kaa viimeset päivät ihan osmona.Tossa justiinsa miehen poika käymäs,niin se sit naureskeli et onko teillä joku kommunikaatio katkos kun koko ajan nahistelette :) aika terävää.joo taitaa olla.

Nyt suihkuun ja pikku ipana kylpyyn ja sit kattelee tevaa...

ILTOJA vaa..

F+P

Vierailija
26/39 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terkkuja täältä uunin äärestä, iski sellanen leipomisvimma :D

Uusia oli vissiin tullut joukkoomme, et tervetuloa minunkin puolesta.

Itselle ei kuulu mitään kummosta oikeastaan. Välillä mietityttää et onko masussa varmasti kaikki vielä ok, seuraava neuvola on ens kuun alussa ja kuulee taas sydänäänet. Oireita on viel pikkunen väsymys ja rinnat kasvaa ja on hellät, onneksi es etova olo on ohi, no tulee se jos on syömättä pitkään ja nälkä kerkee yllättää mutta ei muuten.

Masu näkyy jo täs vaiheessa, mutta neuvolassa sanottiinkin et toisesta voi näkyä jo nopeammin kuin ekasta ja totta se on, ei tätä voi piilotella tarkkasilmäsiltä enää, ellei sit tosi löysiin vaatteisiin pukeudu.

Mut uuni kutsuu

nippula rv10+5

Vierailija
27/39 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi yöstä taitaa tulla omalta osaltani ihan rauhallinen ja toivon mukaan saan nukkua tuttuun tapaan kuin tukki (yahoolla kerroinkin viimeöisistä suppareista, jotka pitivät hereillä kolme tuntia). Pikkuinen jytistelee tuolla masussa välillä ihan tosissaan. Äskenkin kun tähän koneelle istuin, niin masu heilui ja tärisi puolelta toiselle, kun neitokaisemme siellä sätkytteli :-). Tsekkaan tässä vielä parit sivut ja sitten nukkumaan.

Voikaa hyvin!

neronja rv 29+3

Vierailija
28/39 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas :) Eilen en päässyt koneelle kuin pieneksi hetkeksi.Vaikka hiljaistahan täällä on kuin huopatossutehtaalla.

Nippula:noi alkupään viikot tuntuu kyllä sikapitkiltä,kun miettii vaan mikä masussa on tilanne.Hetken mielenrauhan saa aina kun sydänäänet on kuuluneet :) Mutta pian se aika kuluu ja kohta sullakin on viikkoja ihan kauheesti ;)

Polikuulumisia laitoinkin jo eilen Yahoolle,joten hirveesti en tänne jaksa enää :) Vaikka kait noita jaksais aina hehkutella vaikka kuinka paljon,kun vauvalla on kaikki hyvin <3 Mulle ehkä suurin helpotus oli,että vaikka on välillä suppaillut paljonkin ja ihan napakasti,mitään ylimääräistä ei ole kohdunsuulla tapahtunut.Ulkosuu oli sormelle auki,mikä on ihan normaalia.

Ihanaa,miehellä _pitäis_olla tänään inhimillinen työpäivä ja tulla kotiin ennen iltaa.Ja sit pitkä viikonloppu :) Saa hiukan huilia itekin.Meillä on tänään hääpäivä,mutta eipä tuota suuremmin juhlisteta.Pienen kakun aattelin väsätä ehkä.Pitää sit juhlia toisella kertaa enemmän :)

Sari ja villiintynyt Poikanen 30+0 (tulihan sekin etappi viimein)

Vierailija
29/39 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamaan otteeseen yrittänyt kirjoitella Yahoolle, mutta jostakin syystä viestit ei näemmä tule perille??

Aapelille suuren suuret onnittelut pikkuprinssin syntymän johdosta!! Ihanaa, vauvan tuoksuista kesää koko perheelle!

Joannalle onnittelut kauniista tyttären nimestä!

Olimme lähes kaksi viikkoa sitten viikonlopun Pärnussa miehen kanssa kaksin, ja oli oikein onnistunut reissu! Hienot kelit alkoi silloin, joten oli ihanaa vaan kuljeskella(ja pysähtyä välillä lepäämään, kun mammaa väsytti:)) ja katsella kaikessa rauhassa maisemia ja nauttia suloisesta merituulesta. Täytyy seuraavan kerran lähteä lasten kanssa, koska rannat oli aivan mahtavat! Suosittelen! Ja hintataso on tosi kohtuullinen.

Eipä tänne mitään ihmeitä; maha kasvaa:) Töissä on ihan järkyttävän kuuma, niinkuin varmaan kaikilla muillakin. Ei ole ilmastointia, ja työhuoneeni on 9 neliötä, ei ikkunoita tai muita avattavia luukkuja, pläähhh... Jalat onkin sitten iltaisin ihan pölkyt. Ja närästys on alkanut vähän vaivata. Siihen auttaa aika mukavasti mantelit. Vauveli liikkuu kovasti. Iltaisin, kun käyn nukkumaan oikein riehuu niin, että koko maha heiluu;) Maanantaina onkin neuvolalääkäri, ja otetaan vasta-aineverikoe, jaiks..Vielä pitäisi 3 viikkoa jaksaa töitä, sitten 4 viikon loma, jonka jälkeen vielä, minä hullu, lupasin tehdä pari vajaata viikkoa iltatöitä..Mutta sitten se alkaa, se mammaloma nimittäin!

Toivotan kaikille oikein mukavaa ja rentoa juhannusta, ja hyviä vointeja!!! Me ollaan ihan vaan (ihanasti) kotona kaveripariskunnan kanssa. Onneksi ei tarvi lähteä ruuhkiin ajamaan, ja olen tosin vielä huomennakin töissä.

ulriina rv25+0

Vierailija
30/39 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Ulriina kun kirjoittelit kuulumisia, jaksuja sinulle vielä sinne työrintamalle ja muistathan huilia välillä! Tosiaan, joskus yahoolle kirjoitetut viestit häviävät bittiavaruuteen tai joskus tulevat todella viiveellä näkyviin. Mutta älä lannistu : ) kyllä sinne teksti suurimmaksi osaksi aina perille tulee!

Kirjoittelin eilen neuvolakuulumiset tuonne yahoon puolelle, joten toivottelen tässä nyt vain kaikille oikein mukavaa juhannusta!

T. wbm 34+2

Vierailija
31/39 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona vietetään saunoen,grillaillen ja muutama miehen puolen sukulainen tulee piipahtamaan.Olo on nyt aika nakit...eilen siivosin koko huushollin,kun mulla on joku pakkomielle aina ennen " juhlia" siivota-no onhan täällä taas kivan näköistä -hetken =D

Olo on ihan hyvä,vauvalle on about kaikki valmiina!!! nyt vaan pitäis johonkin se ompelupiste taas levittää kun on noita kankaita tullu,niin huristella niistä sit vaippoja s-m kokoisia.Pikkarainen on ollu ihanan vilkas viime päivinä,oikeen sydän sykkyrällä oon kuulostellu hänen melskettä.

UusiNupusta vaan ei mitään oo kuulunu :( mitämitämitä???????????

Femmis ja Pikkarainen 28+3

Vierailija
32/39 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole taas suppareista ollut tietoakaan. Kovasti olen vaan touhuillut. Mähän jo kauan sitten kerroin, että pitäis pari huonetta maalata. Tyttöjen huoneen maalaus oli valmisteilla jo vaikka kuinka pitkään. Sen boordin sieltä jynssäsin pois ja sitten piti parista nurkasta yrittää saada paremmin lämpöeristettyjä, kun niistä talvipakkasilla on tullut kylmää. Sellainen iso hyllykkösysteemi on sitten ollut siirrettynä keskelle lattiaa jo pitkän aikaa ja odottanut, että jos joku maalais. Meille on huomenna tulossa yövieraita, jotka aiomme majoittaa tyttöjen huoneeseen, joten eilen päätin, että nyt tuo yksi seinä on ainakin saatava maalattua, että sen hyllykön voi siirtää lopullisesti paikalleen (hyllykköön kuuluu kiinteänä pöytä ja pöydällä on tv, joten ei viitsi sitä hökötystä moneen kertaan siirrellä).

Kahteen kertaan eilen maalasin tuon tummemman seinän ja tänä aamuna vielä kolmanteen kertaan, mitä nyt maalia riitti. Nyt vielä maalaan yhden pienemmän osion vaalealla, niin saadaan tuo vaatekaappikin lopullisesti paikalleen. Eilen vielä maalaamisen lisäksi imuroin melkein koko huushollin. Huh, oli hikistä hommaa, kun jotenkin täällä sisällä on ollut niin hiostavaa. Selkä olikin kyllä illalla aivan poikki. Rantasaunassakin käytiin ja heitin viimein talviturkin. Eihän tuo tehnyt tiukkaakaan, vaikka kyllä se vesi aika vilpoiselta tuntui.

Juu, pitäis kai tästä lähteä jatkamaan. Tulin vaan vähän selkää tähän koneelle lepuuttamaan. Isommat tytöt on läheisessä mummolassa serkkutyttöjen kanssa leikkimässä. Voi miten onnessaan meidän 5-vuotiaskin oli, kun pääsi saman ikäisen serkun kanssa leikkimään.

Mutta oikein rattoisaa juhannusta kaikille!!!

neronja rv 29+5

Vierailija
33/39 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava lukea taas ulriinankin kuulumisia! Koitahan levätäkin välillä työnteolta...

Täälläpäs ollaan oltu ahkeria joka taholla! Itsekin sain vihdoin yläkerran kaikki ikkunat pestyä - tosin portaikon ikkuna odottaa vielä, sillä sinne en yksin uskalla lähteä keikkumaan. Nyt pitäisikin ruveta vielä siivoamaan paikkoja. Ruokasalin pöytä pitäisi jälleen siivota, jotta saisin pöytäliinan vaihtoon. Kumma, miten vaikea on pitää yhtä pöytää siistinä :/. Sitten pitäisi vielä keksiä muutamille säilytyslaatikoille järkevät paikat, etteivät ne vaan lojuisi pitkin lattioita pölyä keräämässä.

Ihanaa, kun satoi yöllä oikein kunnolla. Tuli heti paljon raikkaampi olo. Ainoa haittapuoli siinä sateessa oli tuo hyttysten joukkoarmeija. Nyt niitä riittää ja minä ja tyttö ollaan yliherkkiä niille pistoille :/. Toisaalta nyt ei sitten ole paarmat kiusana...

Mekin vietämme juhannuksen ihan vaan kotosalla. Käytiin tuossa appivanhempia tervehtimässä ja iltapäivällä tulevat minun vanhempani käymään. Tuovat kuulemma tullessaan tuoretta savusiikaa - nam! Ihanaa saada herkutella illalla kalalla ja itse tehdyllä perunasalaatilla.

Oikein mukavaa keskikesän juhlaa teille kaikille!!!

Voikaahan hyvin!

masunasu rv29

PS. tuo yahoo on ilmeisesti tökkinyt oikein urakalla, sillä yhtenä päivänä en päässyt sinne ollenkaan ja sitten nuo viestit tuntuvat häviävän tai ainakin matkaavan muutaman kerran maailman ympäri ennen ilmestymistään :O

Vierailija
34/39 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään vetänyt herneet nenään jo sata kertaa,menee hermo ton ukon kanssa!!!!Mutta eipä siitä sen enempää tällä kertaa.

Mä en tätä juhannusta oikein nyt jaksa juhlistaa mitenkään ihmeellisesti.Meillä on kamala sotku,illalla en jaksanut siivota ja aamulla ei vaan huvittanut.Eli jotain tarttis tehdä.Plaah.No,kunhan tässä pääsis nyt ensin syömään (joo' o,hiukan venähti ruokakin myöhäiseksi kun isännällä oli käynnistymisvaikeuksia...)niin ehkä sit taas sais virtaa.Illalla käydään ehkä kokkoa katsomassa tuossa vähän matkan päässä.Että semmosia.Siis leppoisaa juhannusta itse kullekin vaan =)

Sari väsyneenä ja pahalla päällä sekä Poikanen,joka ei tunnu olevan moksiskaan vaan mellastaa elämänsä innolla :)

Vierailija
35/39 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl ollaa oltu hereillä vasta reilu tunti...näyttää hyvin maistuvan äipällekki aamu-uni kun jälkikasvu ei häiriköi :) eilen meni puoleen yöhön ku vieraat lähti(asuvat miltee vieres) ne olikin sit ainuut ketkä meille tuli-kiitti vaan suvulle :S Tai ehkä se oli lopulta parempikin...

Mä en jaksa kommentoida juhannuksesta muuta kuin että ...vierasperheen äiten kanssa oli kivaa,ja lapset oli kivasti,ruokaakin saatiin,mutta...no mä ehkä tilitän yahoolla sitte tarkemmin,ottaa pattiin.

Pistin tänä aamuna 2 yksikköä enemmän insuliinia kuin ekalla viikolla,koska se määrä ei tuntunut auttavan mitään.Likäks huomasin vasta tänä aamuna, että olin mussuttanut tyytyväisenä ruisleipää johon oli lorautettu siirappia >:-(( Nyt söin kahvin kanssa 1,5 ruisleipää jossa ei oo siirappia ja kipollisen(vastaa ehkä yhtä purkkia) rasvatonta jugurttia.PÄÄSSÄ VIPPAA ja hiki nousee huuleen siihen malliin että tulee taas UPEET LUKEMAT :( tää aamu on jotain ihan kamalaa kun mitään ei oikee kestä,ja eilen illalla pihvin ja pottujen jälkee ollu moineskaan...

Jaaha kai mä käyn taas hommiin kiinni niin en kerkii miettii eilistä.katotaan viittinkö edes äijälle puhua mitään sit kun alas tulee,saakelin ******* >=-#

Femmis ja Pikkarainen 28+4 joka onneksi ei viel kärsi äitin v-kohtauksista

Vierailija
36/39 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatto oltiin ihan kotosalla kahden, saunottiin ja grillattiin ja tänään varsinaisena jussina lähdemme sukuloimaan, tiedossa siis kahvia ja pullaa... no, ihan kiva päästä vähäksi aikaa kotoa. En ole saanut tikkua ristiin noiden vauvatavaroiden suhteen tai siivouksen. Eli täällä yksi jota ei ole nyt mikään touhutus vaivannut : / sais vaivata. Jospa sitä sais innostusta kun hieman ottaa etäisyyttä tähän kotiympyrään.

Vauva on sitkeästi väärinpäin. Mies totesikin, että mikäli tulee vanhempiinsa ei käänny varsinkaan. Jääräpäitä kun olemme molemmat ; ) Ihan sama olenko muslimiasennoissa vai en... Joopa joo.

Femmis, mitäs sattui???? Hitsi kun pitää lähteä enkä ennätä enää yahoolle lueskelemaan. Mutta kunhan kotiudun meen lukemaan kuulumiset. Äsken pistäydyin yahoolla, mutta ei siellä ollut vielä uusia kuulumisia...

No, koitajan jaksella ja toivottavasti, oli asia mikä tahansa, se selviää parhain päin. Tsemppirutistus!!!

Nyt mies jo huhuilee... joten moiks!

Terv. wbm 34+3

Vierailija
37/39 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusta on vietetty täälläkin ihan kotosalla. Illalla tuli syötyä hyvin ja vietettyä aikaa perheen kanssa. Mukavaa oli! Eipä tosin kovasti eronnut muista viikonlopuista... Tänään ollaankin touhuttu aamusta asti - ensin pesin pari ikkunaa ja sitten mentiinkin pihahommiin. Taas on istutettu joitakin kasveja siistittyihin penkkeihin. Alkaa näyttää jo huomattavasti kivemmalta tuo piha.

Voi femmis... Mitäs teille nyt on sattunut? Täytyypä käydä yahoolla lukemassa kuulumisiasi. Koitahan jaksaa ja tsemppiä! *halaa*

Minäkin otin miehen kanssa yhteen jälleen kerran tänään :/. Mä en tajua, kun tuntuu, että kaikki ärsyttää ja toinen tekee kaiken " väärin" . Taitaa olla hormonit melko pinnassa ja aivan sekaisin. Tahtoisin olla taas oma iloinen itseni... Kunpa tämä tästä pian helpottaisi.

Nyt pitää mennä taas paimentamaan tuota pikkuneitiä, ettei tarvitse ruveta lattioita luuttuamaan - jospa ehdittäisiin potalle ajoissa...

masunasu rv29+1

Vierailija
38/39 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi miehen riivaama ;) Mulla on nyt mennyt kahtena päivänä niin hermo ton ukon kanssa!Eilen nukkui taas melkein yhteentoista,vaikka välillä kävin potkimassa.Kauppaan oli kuitenkin pakko lähteä ja ne oli vaan yhteen auki.Sit tää selitti ihan tosissaan,ettei siellä varmaan enää mitään ruuhkia ole...Joo,siis juhannusaattona,hei haloo.Siellähän sit pyörittiin kauheessa kiireessä.Kun päästiin kotiin,niin kaikilla oli jo kamala nälkä (tietty,kello oli jo 1 ja muut oli aamupalansa syöneet AAMULLA) ja väsy.Iltaa kohti kyllä helpotti,käytiin oikein perinteisissä kokkojuhlissa latotansseineen kaikkineen :)

Mutta tänään sit taas palo hermo,kun äijä makaa pee homeessa yhteentoista,käy aamukahvilla ja menee takas sänkyyn :-/ Siinä vaiheessa kun viikkailin pyykkejä siinä vieressä (yläkerrassa siis) ja ovikello soi (alhaalla) ja herra ei eväänsä heilauttanut mennäkseen avaamaan,mulla kärähti pinna karrelle.Muutenkin oon ollut tosi pahalla päällä,kun iho on pahana ja sokerit persiillään.Painuin siitä sit nukkumaan,ja sanoin vaan,etten aio seuraavaan kahteen tuntiin kuulla,enkä nähdä mitään!Nyt on jo taas vähän parempi olo,kun sai nukuttua hetken.JA ukkokin läks mattopyykille :)Ehkä tää siis tästä vielä iloksi muuttuu :)

Nyt painun tästä kahville valittamasta,voikaahan hyvin ja kestäkää miehiänne ;)

Sari ja Poikanen 30+2

Vierailija
39/39 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa iltana kotiuduttiin kylpylästä! Ihanaa, vaikkakin vähän rankkaakin näiden kolmen lapsen kanssa, oli.

Juhannus meni sitten tässä kotona saunoessa ja grillaillessa. Ei meillä mitään erikoista grillailtu, kun jouduttiin laittamaan anoppi meidän puolesta kauppaan kun itse tultiin vasta pe-iltana kotiin eikä siis ehditty kauppaan. Ihan perinteistä pihviä ja uusia perunoita...

sartsu ja masunasu; täällä on myös alkanut pottaharjoittelut tuon neiti 2v kanssa. Hän kyllä jo itse huomaa milloin pissittää, mutta ei jostain syystä halua silloin mennä potalle, muulloin kyllä. Ehkäpä se siitä. Myös tutti meillä jäi reissuun... Hävisi nimittäin Mikkelin mäkkäriin... ;)

Oma napa; olo on nyt ollut hyvä, ehkä liiankin hyvä... Ei ole enää ollut pahoinvointia eikä väsymystäkään pahemmin. Mietinkin jo, että pitäisikö soitella ensi viikolla neuvolaan, että pääsisikö kuunteluttamaan sydänääniä... Mutta katsotaan nyt, seuraava nla-aika olisi vasta 12.7.

maria80 rv 10+2