Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua aidosti harmittaa etten hoikkana miehenä kelpaa normaalipainoisille naisille

Vierailija
22.12.2019 |

En arvota ihmisiä koon mukaan, mutta en vain tunne fyysistä vetoa luisevia tai reilusti ylipainoisia kohtaan. Sille en yksinkertaisesti mahda mitään.
Luisevat ja reilusti ylipainoiset ovat ainoita joille kelpaisin, mutta kyllä he minun puoleltani jäävät vain kaveriasteelle, vaikka kuinka synkkaisi. Minun täytyy tuntea myös fyysistä vetoa, että parisuhteeseen lähtisin.

Sama se varmaan on niillä normaalipainoisilla naisilla jotka ohittavat minut hoikkuuteni takia.
Ei auta normaalit salitreenit eikä roskaruoat ja en jaksa pyhittää koko elämääni ulkonäköni muokkaamiseen. Narukäsigeenit ja kykyni tuntea vetoa vain normaalipainoisiin pehmoisiin naisiin tekevät minusta maailman yksinäisimmän ihmisen.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä sarjoja isoilla painoilla ja kunnolla ruokaa niin kyllä naruihin saa lihasta

Vierailija
22/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pystyy hieman kasvattamaan lihaksia ja hankkimaan 5-10kg painoa, ettei ole mikään tikku-ukko. Se ei paljoa vaadi. Puoli vuotta tavallista helpohkoa salitreeniä ja kunnolliset syömiset. Ehkä sitten alkaa ne naisetkin kiinnostumaan kun et ole luuviulu.

Olen käynyt salilla joskus aktiivisestikin. Painoakin kertyi silloin 10kg lisää ja siihen on tullut iän myötä toinen mokoma lisää. Silti olen ollut aina narukäsi. Syön sen minkä jaksan. Kaikille ei massan keräys ole yhtä helppoa ja minä olen saanut siitä tarpeekseni jo kauan sitten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pystyy hieman kasvattamaan lihaksia ja hankkimaan 5-10kg painoa, ettei ole mikään tikku-ukko. Se ei paljoa vaadi. Puoli vuotta tavallista helpohkoa salitreeniä ja kunnolliset syömiset. Ehkä sitten alkaa ne naisetkin kiinnostumaan kun et ole luuviulu.

Olen käynyt salilla joskus aktiivisestikin. Painoakin kertyi silloin 10kg lisää ja siihen on tullut iän myötä toinen mokoma lisää. Silti olen ollut aina narukäsi. Syön sen minkä jaksan. Kaikille ei massan keräys ole yhtä helppoa ja minä olen saanut siitä tarpeekseni jo kauan sitten.

Ap

No siis jos et ole laihaläski niin suurinta osaa ei kiinnosta hauiksesi koko. Jos salilla käynti ja vuodet on tuonut sinulle 20kg elopainoa lisää niin en oikein usko, että olet hoikka. Tai sitten olet ollut joskus todella laiha.

Vierailija
24/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap mittasi, niin voimme arvioida, oletko liian hoikka vai et.

Vierailija
25/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pidä laihoista miehistä. 

Jotkut nuoret kyllä pitävät, olen huomannut. 

Vierailija
26/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla kiinni ihan jostain muusta kuin painostasi...

Vierailija
27/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä saisit vaatia normaalipainoa mutta naiset eivät saa vaatia sinulta sitä samaa? Mulla ainakin tekee fyysisesti pahaa laihat miehet enkä pysty kokemaan heitä kohtaan mitään seksuaalista vetoa.

Onkohan sinullakin se länsimainen harha että "miehen kokoinen" tarkoittaa lihavaa ja romuluista mastodonttia? Se ei nimittäin ole mikään biologinen optimi.

Ei kiinnosta hevonvittuakaan mikä joku biologinen optimi on. En pysty muuttamaan sitä, mikä minua viehättää. Olen siis samassa tilanteessa kuin ap, joka ei pysty viehättymään laihoista tai lihavista naisista.

Vierailija
28/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mulle ei kelpaa hoikka mies vaikka itse olen hoikka nainen. Koska hoikkuus ja hentous ovat naisellisia ominaisuuksia. Miehen pitää olla normaalipainoinen. 

Pitkä ja hoikka mies on kaikkea muuta kuin naisellinen, eli oikein hyvä. Itse olen normaalipainon ylärajalla oleva nainen mutta en lihava.

Vierailija
29/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ap:tä, eikähän taida itsekään tajuta todellista ongelmaansa.

Esim. pitkän matkan juoksijat ja korkeushyppääjät ovat usein aika kuikeloita. Ei vaikuta miehekkyyteen. Laiha voi olla tosi seksikäs, esim. hippityyppi.

Vierailija
30/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 176kg/80kg? Vai olenko hobitti? Olen treenannut salilla 25 vuotta ahkerasti.

Vierailija
31/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aiemmat miehet on olleet tosi hoikkia, jopa laihoja. Nykyinen pallomaha vetää seksuaalisesti eniten puoleensa ja seksi on parasta ikinä, itse olen kokoa xs ja mies xl-xxl. Toivon että mies laihtuisi edes normaalipainoon, hänellä on an apneaa ja on aina väsynyt, kaipaan sitä pirteyttä ja iloisuutta mikä hoikempana puski ulos, nykyään vaan pelaa ja makaa.

Kyllä jokainen saa toivoa haluamaansa kumppania, miksi ihmeessä feikata. Kaikille myös löytyy se jokin, en usko että normaalipainon toivominen on paha juttu, se osoittaa että kaipaat tervettä ihmistä etkä mitään barbia.

Et pyydä liikoja.

Vierailija
32/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vika on jossain muussa kuin hoikkuudessasi.

Luiseville ja reilusti ylipainoisille kelpaan. En ole paha ihminen. Moni normaalipainoinen nainen on kyllä sanonut ihan suoraan, että etsivät ulkoisesti miehekkäämpää.

Ap

Mikä on tämän ketjusi tarkoitus? Sadannes oksennus tästä asiasta vai myötätunto?

Sinä et kelpaa niille naisille joita haluat ja et halua niitä joille kelpaa. Ne naiset joita haluat joille et kelpaa ajattelevat sinusta samoin, kuten sinä niistä joille kelpaisi, mutta jotka eivät kelpaa sinulle.Oletko miettinyt asiaa koskaan tästä näkökulmasta.Et

Vierailija
33/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoikka lihaksikas. Kyl keski-ikäisellä miehellä pitäs olla jo massaa.

Vierailija
34/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet liian korkealle. Kuten kaikki miehet. Olet tavismies, laske tasosi tavismiehet tasolle. Lisäksi, tavismies voi helposti nostaa itsensä hunksin tasolle näkemällä vähän vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Väität että punttitreeni ei auta. En usko-et vain tee sitä mitä pitää.

Vierailija
35/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske mies tasoasi.Tavoittelet selvästi oman tasosi yläpuolella olevia naisia.

Vierailija
36/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No siis jos et ole laihaläski niin suurinta osaa ei kiinnosta hauiksesi koko. Jos salilla käynti ja vuodet on tuonut sinulle 20kg elopainoa lisää niin en oikein usko, että olet hoikka. Tai sitten olet ollut joskus todella laiha.

Olin nuorempana sen 20kg alipainoinen, vaikka olin täysin terve ja söin normaalisti.

Nyt olen kyllä normaalipainoinen, mutta hoikka narukäsi ja kuulen siitä useinkin.

Ap

Vierailija
37/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luotaisesti hoikka mies on aina parempi kuin laiskat ja huonokuntoiset lössöt.

Vierailija
38/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske mies tasoasi.Tavoittelet selvästi oman tasosi yläpuolella olevia naisia.

En laske.

Eikä ne luisevat tai liian lihavat ole vähemmän tasokkaita. En vain tunne heihin fyysistä vetoa.

Ap

Vierailija
39/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet liian korkealle. Kuten kaikki miehet. Olet tavismies, laske tasosi tavismiehet tasolle. Lisäksi, tavismies voi helposti nostaa itsensä hunksin tasolle näkemällä vähän vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Väität että punttitreeni ei auta. En usko-et vain tee sitä mitä pitää.

En väitä ettei punttitreeni auta. Sain sillä aikanaan 10kg lisää massaa. En vain jaksa sitä rääkkiä ja ylensyömistä enää. Jos en kelpaa tällaisena, olen mieluummin yksin.

Ap

Vierailija
40/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuisit tapaamaan jonkun niistä ei niin täydellisistä naisista toisenkin kerran, voisit yllättyä. Kaksi narukätistä voisi lyödä hynttyyt yhteen tai voisit antaa mahdollisuuden vastakohdallesi. Pidemmässä pelissä tarvitaan eniveis muutakin kuin erittäin miellyttävä ulkomuoto. Mitä jos huolisit keskinkertaisuuden? Olet menettänyt jo monta aarretta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän