Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua aidosti harmittaa etten hoikkana miehenä kelpaa normaalipainoisille naisille

Vierailija
22.12.2019 |

En arvota ihmisiä koon mukaan, mutta en vain tunne fyysistä vetoa luisevia tai reilusti ylipainoisia kohtaan. Sille en yksinkertaisesti mahda mitään.
Luisevat ja reilusti ylipainoiset ovat ainoita joille kelpaisin, mutta kyllä he minun puoleltani jäävät vain kaveriasteelle, vaikka kuinka synkkaisi. Minun täytyy tuntea myös fyysistä vetoa, että parisuhteeseen lähtisin.

Sama se varmaan on niillä normaalipainoisilla naisilla jotka ohittavat minut hoikkuuteni takia.
Ei auta normaalit salitreenit eikä roskaruoat ja en jaksa pyhittää koko elämääni ulkonäköni muokkaamiseen. Narukäsigeenit ja kykyni tuntea vetoa vain normaalipainoisiin pehmoisiin naisiin tekevät minusta maailman yksinäisimmän ihmisen.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä saisit vaatia normaalipainoa mutta naiset eivät saa vaatia sinulta sitä samaa? Mulla ainakin tekee fyysisesti pahaa laihat miehet enkä pysty kokemaan heitä kohtaan mitään seksuaalista vetoa.

Ai että tuo vaatia-sana tekee minulle pahaa. Kun ei me kukaan oikeasti voida vaatia muilta ihmisiltä yhtään minkäänlaista painoa tai ulkonäköä. Ajatuskin on idioottimainen! Mutta etsiä saa jokainen haluamaansa.

Vierailija
62/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet liian korkealle. Kuten kaikki miehet. Olet tavismies, laske tasosi tavismiehet tasolle. Lisäksi, tavismies voi helposti nostaa itsensä hunksin tasolle näkemällä vähän vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Väität että punttitreeni ei auta. En usko-et vain tee sitä mitä pitää.

Jaa että tavismies ei saa pyytää normaalipainoista naista? Tavismies etsii nimenomaan tavisnaista.

Ymmärtäisin jos etsisi "itsestään hyvin huolta pitävää hoikkaa ja urheilullista naista".

Mistä lähtien NORMAALIpainosta on tullut ylitsepääsemätön pyyntö?

Kuljetko siis ympäriinsä pyytämässä naisilta, että "sinun pitää olla normaalipainoinen, koska minä niin haluan"?

Vai tarkoitatko, että niillä normaalipainoisilla naisilla on niin paljon tarjontaa, ettet juuri _sinä_ herätä heissä mielenkiintoa? 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät esimerkiksi minussa anna mitään arvoa sille, että olen treenannut vartaloani 25 vuotta salilla ja omaan upean vartalon, sillä ei ole mitään väliä naisille. He eivät pääse sen yli, että minulla on vain noin 7+ kasvot ja pituus kuin hobitilla, eli 176cm.

Jep. Itselleni saliharrastus ja etenkin sen korostaminen olisi kyllä totaalinen turnoff. Mielenkiintoni herättäisi sen sijaan kuulla muista harrastuksistasi, mahdollisista yhteisistä mielenkiinnon kohteistamme jne (suosikkimatkakohteesi, -elokuvat/ohjaajat, käytkö usein kuuntelemassa livemusiikkia, millaista jne)

Vierailija
64/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske mies tasoasi.Tavoittelet selvästi oman tasosi yläpuolella olevia naisia.

En laske.

Eikä ne luisevat tai liian lihavat ole vähemmän tasokkaita. En vain tunne heihin fyysistä vetoa.

Ap

Sitten varmaan ymmärrät, että ne normaalipainoiset naiset eivät tunne sinuun vetoa.

Vierailija
65/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet liian korkealle. Kuten kaikki miehet. Olet tavismies, laske tasosi tavismiehet tasolle. Lisäksi, tavismies voi helposti nostaa itsensä hunksin tasolle näkemällä vähän vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Väität että punttitreeni ei auta. En usko-et vain tee sitä mitä pitää.

Jaa että tavismies ei saa pyytää normaalipainoista naista? Tavismies etsii nimenomaan tavisnaista.

Ymmärtäisin jos etsisi "itsestään hyvin huolta pitävää hoikkaa ja urheilullista naista".

Mistä lähtien NORMAALIpainosta on tullut ylitsepääsemätön pyyntö?

Pyytää? Onko nainen joku tavara, jota jostain pyydetään?

Saat normaalipainoisen naisen, jos sellainen sinuun sattuu rakastumaan. Muuten et. Ylitsepääsemättömyys riippuu ihan siitä.

Vierailija
66/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on vain yksi ominaisuuksistasi. Yhtä lailla voisi sanoa, miksi minä en rehellisenä, mukavana tai taloudellisesti hyvin toimeentulevana kelpaa rehellisille, mukaville tai omillaan toimeentuleville miehille. Näin esitettynä se ei kuulosta paljoa vaaditulta, mutta ihminen on kokonaisuus, jossa on sekä hyviä että huonoja puolia potentiaalisten kumppanien silmissä. Minulla on mainitut ominaisuudet, mutta vastaavasti muutama sinunkin kammoasi ylikilo. Tämä varmaan sulkee pois joitain sellaisia kumppaniehdokkaita, joiden luonteet, arvomaailma ja elämäntilanne muuten sopisivat omiini.

Valitettavasti siis, ap, ongelma on luonteessasi ja asenteessasi. Se, että on normaalipainoinen, ei "oikeuta" sinua yhtään mihinkään, ja naiset kyllä tunnistavat helposti, jos mies ajattelee naisten olevan heille jotain velkaa, ja kokevat tällaisen painostavaksi.

Vierailija
67/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos se nainen lihoo tai laihtuu?

En minäkään lähtökohtaisesti tunne fyysistä vetoa juuri ketään miestä kohtaan vaan se kiihotus ja haluaminen syntyy yhteisellä vuorovaikutuksella ja sillä, mitä mies tekee minulle.

Vierailija
68/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kelpaisit varmasti AP! Esimerkkeinä omasta miesmaustani ovat näyttelijät Pekka Strang ja Samuli Niittymäki. He tosin taitavat molemmat olla myös melko pitkiä. Kyllä rimpuloillekin on ottajia, meitä on moneen junaan. :) itse olen kokenut lähinnä lyhyyteni olevan se ongelma osalle miehistä, vaikka omaan sievät kasvot ja hyvät kurvit. Älä lannistu!

- 160cm / 68kg nainen

Vierailija
69/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt hoikkana sentään parempi flaksi käy kuin läskinä. Mietipä sitä.

Pitkä pullukka nallekarhumies on paljon halutumpi kuin lyhyt ja hoikka

Vierailija
70/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin kelpaisit varmasti AP! Esimerkkeinä omasta miesmaustani ovat näyttelijät Pekka Strang ja Samuli Niittymäki. He tosin taitavat molemmat olla myös melko pitkiä. Kyllä rimpuloillekin on ottajia, meitä on moneen junaan. :) itse olen kokenut lähinnä lyhyyteni olevan se ongelma osalle miehistä, vaikka omaan sievät kasvot ja hyvät kurvit. Älä lannistu!

- 160cm / 68kg nainen

Ap:han aloituksessa nimenomaan sanoi, että ylipainoiset kiinnostuvat hänestä, mutta hän halusi normaalipainoisen.

Vierailija
71/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole vain sitten löytänyt sopivaa. Ei tuo ole mikään yleismaailmallinen totuus, että normaalipainoinen nainen ei nyt vain viehäty hoikasta miehestä. Alipainoinen laiha on taas aivan eri asia kuin hoikka.

Itse olen normaalipainoinen ja hoikka mies kelpaa hyvin, on oikeastaan preferenssi. Lihava mies ei kiinnosta.

Vierailija
72/72 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 160cm / 68kg nainen

Millaisille miehille lyhyytesi on ollut ongelma ja miten se on tullut ilmi? En ole ikinä kuullut valitusta pituudestani.

t. myös 160cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä