Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua aidosti harmittaa etten hoikkana miehenä kelpaa normaalipainoisille naisille

Vierailija
22.12.2019 |

En arvota ihmisiä koon mukaan, mutta en vain tunne fyysistä vetoa luisevia tai reilusti ylipainoisia kohtaan. Sille en yksinkertaisesti mahda mitään.
Luisevat ja reilusti ylipainoiset ovat ainoita joille kelpaisin, mutta kyllä he minun puoleltani jäävät vain kaveriasteelle, vaikka kuinka synkkaisi. Minun täytyy tuntea myös fyysistä vetoa, että parisuhteeseen lähtisin.

Sama se varmaan on niillä normaalipainoisilla naisilla jotka ohittavat minut hoikkuuteni takia.
Ei auta normaalit salitreenit eikä roskaruoat ja en jaksa pyhittää koko elämääni ulkonäköni muokkaamiseen. Narukäsigeenit ja kykyni tuntea vetoa vain normaalipainoisiin pehmoisiin naisiin tekevät minusta maailman yksinäisimmän ihmisen.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet liian korkealle. Kuten kaikki miehet. Olet tavismies, laske tasosi tavismiehet tasolle. Lisäksi, tavismies voi helposti nostaa itsensä hunksin tasolle näkemällä vähän vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Väität että punttitreeni ei auta. En usko-et vain tee sitä mitä pitää.

Jaa että tavismies ei saa pyytää normaalipainoista naista? Tavismies etsii nimenomaan tavisnaista.

Ymmärtäisin jos etsisi "itsestään hyvin huolta pitävää hoikkaa ja urheilullista naista".

Mistä lähtien NORMAALIpainosta on tullut ylitsepääsemätön pyyntö?

Vierailija
42/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa luiset naiset, missä he lymyilee? Itse olen 176cm ja 80kg. Kelpaanko luuviuluille? Minusta ei kyllä luuviulut pidä, ainakaan jos heillä on kauniit kasvot. Ehkä sellaiset noita-akan näköiset luuviulut voisi minusta pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tarjolla vain jotain seiskan muijia vaikka ite oon aika lähelle kympin mies.

Vierailija
44/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se miehet on, että tavismiehelle tarjotaan vain kaikista lihavimmat ja rumimmat naiset. Sitten ne tavismiehen alapuolella olevat miehet eivät saa kuin omaa kättään. Vain top10 miehet saa sitten normaalipainoisia ja normaalinnäköisiä. Kauniita naisia ei saa kukaan.

Vierailija
45/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikas matador (esp) kirjoitti:

Mulle on tarjolla vain jotain seiskan muijia vaikka ite oon aika lähelle kympin mies.

Itse olen 7+ mies ja minulle tarjoillaan 4- naisia, oikeita petoja vain tarjolla.

Vierailija
46/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät esimerkiksi minussa anna mitään arvoa sille, että olen treenannut vartaloani 25 vuotta salilla ja omaan upean vartalon, sillä ei ole mitään väliä naisille. He eivät pääse sen yli, että minulla on vain noin 7+ kasvot ja pituus kuin hobitilla, eli 176cm.

Vierailija
47/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hirveää, että tämä valittelee naisista (he eivät kelpaa hänelle) ja naiset valittelevat ulimiehistä (eivät kelpaa heille). Eikö voitaisi katsoa toisiamme vain ihmisinä ja pienten virheiden ohi?

Vierailija
48/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se teillä joku asennevamma on. Panostakaa jotenkin muuten siihen olemukseenne, hankkikaa kunnon työ ja tulot tai urheilkaa, ihan sama mitä, vähän pilkettä silmiin, niin jo on, jos ei kukaan tavisnainen huoli. Ei kukaan urputtajaa jaksa. Niistä ekoista treffeistäkin on sitten pitkä matka kestävään parisuhteeseen. On niitä niin monenlaista pariskuntaa nähty, että ei se ole pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
49/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on hirveää, että tämä valittelee naisista (he eivät kelpaa hänelle) ja naiset valittelevat ulimiehistä (eivät kelpaa heille). Eikö voitaisi katsoa toisiamme vain ihmisinä ja pienten virheiden ohi?

Tämä. Etsitään toista ihmistä jonkun hemmetin vaatimuslistan kanssa. Kukaan ei oikeasti ole toistaan ihmeellisempi.

Vierailija
50/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät esimerkiksi minussa anna mitään arvoa sille, että olen treenannut vartaloani 25 vuotta salilla ja omaan upean vartalon, sillä ei ole mitään väliä naisille. He eivät pääse sen yli, että minulla on vain noin 7+ kasvot ja pituus kuin hobitilla, eli 176cm.

Miksi ihmeessä naisen tulisi antaa jotain erityistä arvoa sinun vartalollesi? Sinä arvioit nyt itseäsi niiden kriteerien mukaisesti, joita te miehet asetatte naisille. Yritä vaikka kehittää henkisiä ominaisuuksiasi sekä tehdä jotain tuolle naisvihamieliselle asenteellesi.

Vierailija
51/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maailmassa nämä elää joiden maailmassa hieman liika hoikkia tai aavistuksen keskimääräistä pienempi pituus tuomitsevat ikuiseen yksinoloon? Omassa elinpiirissäni tuollaiset ulkoiset seikat ei ole useimmille tärkeitä kunhan muuten sopiva ihminen löytyy.

Esim oliko oma mieheni ulkoisesti ihanteeni? 168 cm, kestävyysurheilijana äärimmäisen laiha, kaljuuntuva, terävät kasvonpiirteet. No ei ollut, ensinäkemältä en koskaan ajatellut että meistä tulisi paria. Enkä jossain Tinderissä olisi kiinnostunut yhtään. Mutta kun työkavereina tutustuttiin niin ihastus syttyi ajan kanssa. Paljon tunnen samantapaisia pareja, joissa ulkonäkö ei ole ollut kovin keskeistä eikä kumpikaan ole mitään klassisesti kuumia siinä mielessä.

Vierailija
52/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se miehet on, että tavismiehelle tarjotaan vain kaikista lihavimmat ja rumimmat naiset. Sitten ne tavismiehen alapuolella olevat miehet eivät saa kuin omaa kättään. Vain top10 miehet saa sitten normaalipainoisia ja normaalinnäköisiä. Kauniita naisia ei saa kukaan.

Varattomat ei saa muut kyllä. Duunarina onnistuin saamaan kaunottaren tosin tähän vaadittiin kotoa poistumista ja taloudellisen vakauden lisäksi sosiaalisia taitoja. Onhan maailmalla jäänyt miljonäärejäkin yksinäiseksi sillä he huomasivat ettet voi vaan istua lompakkosi kanssa odottaen rakkauden tulevan eteesi ilman sosiaalista kanssakäymistä.

Vierailija
53/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hobittia nähnytkään ja taviskasvot. Ei miehen kuulu olla mikään kaunotar.

Vierailija
54/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että hoikkuus olisi syy siihen, että ei millään löydä itselleen normaalipainoista tyttöystävää. Esim. oman kauniin ja normaalipainoisen tyttäreni poikaystävä on alipainon rajalla keikkuva narukäsi, jolle tyttö aikoo ilmeisesti ihan vaimoksi ruveta.

Vierailija
55/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW!

Vierailija
56/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata rahaa. Kun olet rikas niin naisten mielestä on ihan sama oletko ruma, laiha tai lihava.

Vierailija
57/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske mies tasoasi.Tavoittelet selvästi oman tasosi yläpuolella olevia naisia.

En laske.

Eikä ne luisevat tai liian lihavat ole vähemmän tasokkaita. En vain tunne heihin fyysistä vetoa.

Ap

Miksi kenenkään pitäisi laskea jotain tasoa tai tyytyä johonkin, koska ei muuta saa? Mä viehätyn tietynlaisista miehistä ja naisista kans (olen nainen), mutta en todellakaan laskea tasoani. Jos en saa koskaan ketään, sitten se on niin. Jos saan, saanpahan ainakin juuri sen, mitä haluan. Yksi isoimpia virheitä on, että ihmiset tyytyy parisuhteissa johonkin, koska muka täytyy tai "parisuhde on kuitenkin normi" Musta miehillä saa olla ihan yhtä lailla ominaisuuksia, mistä viehättyvät. Jos en vastaa niitä, sitten en vastaa ja jatkan elämääni. Joku toinen voi taas viehättyä, mut jos mä en viehäty, niin sit en viehäty.

Vierailija
58/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata rahaa. Kun olet rikas niin naisten mielestä on ihan sama oletko ruma, laiha tai lihava.

Varmasti valinnanvaraa tulee lisää mutta ketä tahansa naista ei kyllä saa sittenkään. Luultavasti siinä kohtaa miehen kriteerit yllättävästi muutuisivatkin ja alkaisi valitus, kun juuri se tietty nainen ei olekaan rahan perään.

Vierailija
59/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä naispuolinen narukäsi! Minä kylläkin tykkään miehissäkin narukäsistä... nyt jo toinen hyvin hoikka mies menossa.

Vierailija
60/72 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteet liian korkealle. Kuten kaikki miehet. Olet tavismies, laske tasosi tavismiehet tasolle. Lisäksi, tavismies voi helposti nostaa itsensä hunksin tasolle näkemällä vähän vaivaa ulkonäkönsä suhteen. Väität että punttitreeni ei auta. En usko-et vain tee sitä mitä pitää.

En väitä ettei punttitreeni auta. Sain sillä aikanaan 10kg lisää massaa. En vain jaksa sitä rääkkiä ja ylensyömistä enää. Jos en kelpaa tällaisena, olen mieluummin yksin.

Ap

Aika heikkoa. Jos itse saisin vaikka tunnin treenillä päivässä 5cm lisää pituutta, kiittäisin luojaa, että omaa tasoa voisi nostaa niin helposti. Melkein yhtä helposti kuin naisella tason nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi