Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin huijatuksi tori.fi-kaupoilla. Tekijä sai ehdonalaista!

Vierailija
22.12.2019 |

Tulin siis vuosi sitten huijatuksi tori.fi-ostoksilla. Ostin kahdet verhot 120 eurolla ja tein rikosilmoituksen. Olisin tyytynyt sovitteluun, mutta koska huijauksia oli niin monta, oli syyte petos.

Hänet määrättiin maksamaan jokaiselle huijatuksi tulleelle rahat takaisin, mutta lapuissa luki, että nämä varat pitää jokaisen asianomistajan ITSE periä takaisin. Miten ihmeessä, kun hän on jo kauan sitten kauppojen teon jälkeen estänyt minut? Tuli toki myös ulosottohakemus liitteenä, joten sen täyttelen, mutta tuskin koskaan saan rahojani takaisin.

Tuomi oli vankilatuomio 50 päivää, ehdonalaisena. Lisäksi joitain muita kuluja, ja anastettujen rahojen takaisinmaksu, joita ei kuitenkaan koskaan maksa. No onpa hurjaa, 50 päivää "vankeudessa" sen jälkeen kun on herkutellut tuhansilla euroilla, joita pötösteli.

Kunhan kerroin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. Mun ex pahoinpiteli mut joku vuosi sitten. Tuomio 30päivää ehdollista. Hienoa kun menetetty raha on arvokkaampaa kuin henkinen ja fyysinen terveys.

T. Nimim. Elämä ei ole vieläkään entisellään.

Vierailija
22/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huisia kirjoitti:

miks ihmessä ostit noin kalliit KÄYTETYT verhot?

Olivat mukamas vielä paketissa.

Ap

Eihän ne silloin käytetyt ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään, 50 pv. niin peli jatkuu.

Hän opn ehdonalaisessa vankeudessa, eli kyllä voi ihan vankeusaikana jatkaa touhuja.

Hän on siis ehdollisena. Koestusaika (tai millä sitä kutsutaankaan) on pidempi, esimerkiksi kaksi vuotta. Jos jatkaa tehtailua niin ehdollinen VOIDAAN muuttaa ehdottomaksi. Aina ei kuitenkaan niin tehdä.

Voi hyvää päivää tätä teidän tietotasoa. 

Vierailija
24/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään, 50 pv. niin peli jatkuu.

Hän opn ehdonalaisessa vankeudessa, eli kyllä voi ihan vankeusaikana jatkaa touhuja.

Hän on siis ehdollisena. Koestusaika (tai millä sitä kutsutaankaan) on pidempi, esimerkiksi kaksi vuotta. Jos jatkaa tehtailua niin ehdollinen VOIDAAN muuttaa ehdottomaksi. Aina ei kuitenkaan niin tehdä.

Voi hyvää päivää tätä teidän tietotasoa. 

Mun mielestäni ei ole lainkaan huolestuttavaa, että erilaiset vankeustuomiot tai ulosotto eivät kuulu ihmisen aktiiviseen sanavarastoon.

Ap

Vierailija
25/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn torilla mutta ostan vain huuto netistä.

Huuto net turvallisempi paikka ostaa.

Ihmeen rohkeita ja luottavaisia ovat ostajat mutta olen hyvin rehellinen myyjä.

Ikävä juttu ap.

Vierailija
26/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko kysyä, mikä oli myyjän alkukirjaimet?

Terveisin, toinen huijauksen uhri.

Vierailija
27/27 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienet oppinut tästä, että jos haluat ostaa nettikirpparilta jotain noinkin kallista, niin menet tutustumaan tavaraan henkilökohtaisesti. Jos myyjä ei suostu siihen, niin silloin juttu haiskahtaa jo niin paljon, että se kannattaa jättää muhimaan omiin liemiinsä. Jos sanot, että tavara oli niin kaukana, niin silloin jätät sen jo kättelyssä väliin.

Ei se nyt noin mene.

Moni ostaa ja maksaa tilille.

Olen myynyt vielä arvokkaampaa kuin tuo 120 euroa.

Tosin lähetän aina viestiä missä mennään että ostajalla on turvallinen olo.

Monesti ilmoitan että nouto mutta moni pikku kuntalainen haluaa kuitenkin kyseisen tuotteen.