Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän kaverin mies katsoi mua halveksivasti

Vierailija
22.12.2019 |

ja olin hänelle kuin ilmaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resting b*tch face ja mies on päättänyt antaa smalla mitalla takaisin?

Vierailija
22/24 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on puhunut sinusta pahaa ja niiden perusteella miehelle on muodostunut ennakkokäsitys sinusta. Been there, seen that.

Jep. Tällä tavalla niiden 'kavereiden' tai joskus jopa 'ystävien' oikea karva paljastuu. Siinä sitten rinnalla onkin ihminen, joka ei peittele mielipidettään ja/tai vielä ehkä korostaakseen solidaarisuutta tyttöystävälleen, näyttää mahdollisimman selkeästi, että olet halveksittava ihminen. Heh. 

Näitä on tosiaan nähty. Omalle kohdalla on osunut yhden kerran. 'Kaveri' tapansa mukaan hymyili ja pälpätti kuinka kiva taas nähdä ja vieressä hänen minulle aiemmin tuntematon kaverinsa katsoi minua syvä halveksiva ilme kasvoillaan. Ihmettelin itsekseni, että mikähän häntä piinasi. Paljon myöhemmin selvisi juurikin tuo kuvio, että tämä 'kaverini' oli jo pitkään itkenyt ystävälleen, kuinka inhottavasti minä käyttäydyin ja yritin tämän kaverin poikaystävää tmv. 'Kaverin' poikaystävä oli oksettava nilkki, jolle kohteliaasti sanoin hei ja hetken kuuntelin hänen rehvastelujaan, ennen kuin vedäytyin hiljaksiin parempaan seuraan. Tämäkin oli jo liikaa tälle 'kaverilleni'. No, minua tuntematta, 'kaverin' puheiden perusteella minua halveksinut tyyppi joutui kokeman itse saman tämän 'kaverin' taholta. Silloin sitten aukeni silmät. Ei koskaan pitäisi sokeasti luottaa toisten pahoihin puheisiin, vaan aina pyrkiä arvioimaan tilanne itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hänen mielestään ruma ja mitäänsanomaton. Jotkut, etenkin nuoret pinnalliset miehet ovat tuollaisia rumia naisia kohtaan.

Nuoret pinnalliset miehet! Kokemusta on, nuori nainen olen ja vaatteeni eivät näitä ole aina miellyttäneet. Oikein ihmettelen miten heillä on aikaa ja kiinnostusta arvostella tuntemattomia. Varsinkin kun itse tuskin päässeet vanhempiensa rahoilla opiskelemasta. Kerran kadulla kuulin kun tällaisia häiritsi huivini ja takin yhdistelmä (no joo, rahat oli vähän tiukemmalla silloin) niin käännyin ja pyysin heleällä äänellä heiltä anteeksi tätä virhettäni, menivät sanattomiksi.

Vierailija
24/24 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika harvoin kyse on kuitenkaa istää väärästä vaatevslinnasta, ihmiset ei ole härkiä.

esim kerran mul oli vieressä yks 100 vvuotias mummo jol oli päällä ties mitä, ja itelläni perusvaatteet ja sit joku nuori mies katto mua halveksuvasti ja puhu tälle mummolle. Ei varmasti siks, että olisin ollut jotenki rumempi ku mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi