Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin tyttöystäväni sanovan kavereilleen, että minulla on pieni muna

Vierailija
22.12.2019 |

Minun ei ollut tarkoitus kuunnella keskustelua, olin viereisessä huoneessa. Hän sanoi että olen ihana, vaikka olenkin pienimunainen ja nauroi pas*kaisesti päälle.

Nyt tuntuu pahalta ja tekee mieli jättää avovaimo...

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus, mutta paksuus kyllä. Ihan hyvä keskivertopituus.  Paksuutta mieluummin 3,5+ cm (eli ympäryysmitta 13+ cm).

Vierailija
22/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut meihin tavallisiin. Katkarapu levossa ja about 15 erektiossa. Avovaimo on ollut ihan tyytyväinen, ellei ole sitten päin naamaa valehdellut. Ihan toimiva peli ollut koska edellisestä liitosta 3 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja moni muu haluaisi sinut heti.

Eikö teillä todellakaan ole miehelle mitään muita kriteereitä kuin pienenpuoleinen sukuelin?

Vierailija
24/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

Noin 13 cm erektiossa. Katkarapu levossa.

13 cm alta vai päältä mitattuna? Saat ihan eri sentit sen mukaan kummalta puolelta mittaat.

Vierailija
25/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutan sentin isompi, mutta olen tästäkin naiselta saanut kuulla, ja vielä julkisesti. Laitoin etsimään sitten sitä isomunaisempaa miestä. Vuoden etsinnän jälkeen aneli että ottaisin hänet takaisin, ei varmaankaan munan koon takia. No en ottanut ja eipä tunnu oikein muutkaan pitkäksi aikaa huolia. Jos sinä idiootti ex tunnistat tästä itsesi, niin kysymys on ennemminkin sinun aivojesi koosta kuin minun tai muidenkaan munasta.

Vierailija
26/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulut meihin tavallisiin. Katkarapu levossa ja about 15 erektiossa. Avovaimo on ollut ihan tyytyväinen, ellei ole sitten päin naamaa valehdellut. Ihan toimiva peli ollut koska edellisestä liitosta 3 lasta.

Onko sun about 15cm 10-14cm??? 15cm on jo melkein hyvän kokoinen, mutta pari cmlisää niin nautintoa on luvassa.

Vierailija
27/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

13 cm alta vai päältä mitattuna? Saat ihan eri sentit sen mukaan kummalta puolelta mittaat.

Alta per sereiästä, mitä se sulle kuuluu mistä mittaan.

Vierailija
28/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se nainen ennen kuin sinut on tallottu pohjamutiin. Moni nainen haluaa pienemmän mu....n, koska se ei satu. Löydät vielä naisen, joka jumaloi sinua.

Olen samaa mieltä, että monet ei tarvitsekaan todella isoa. Ensimmäinen mieheni, siis aviomies ja ensimmäinen seksikumppani samalla, oli varmaan samaa kokoa kuin sinä, ja sain kyllä orgasmin joka kerta. Minun mielestäni hänen kokonsa oli normaali ja hyvä.

Toinen seksikumppanini ja nykyinen mieheni on todella kookas. Rakastan kyllä tätä miestä niin paljon, että täytyy sanoa, ettei koolla väliä. Mutta todella isossakin on paljon haasteita mm. Kipu ja verenvuoto, odotus että voi seuraavan kerran harrastaa seksiä.

Todella ilkeästi sanottu naiselta.

Vierailija
29/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

Alta per sereiästä, mitä se sulle kuuluu mistä mittaan.

Vastaus kysymykseesi on jo lainaamassasi kommentissa.

Vierailija
30/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän kokoinen. Vaikka tiennyt että tuotakin pienempiä löytyy, niin kuulostaa pahalta. Itse olen pitänyt omaani pienenä, joka on kyllä juhla kunnossa jopa 19cm (mutta kun on omasta mielestä niin kapea).

Onneksi kaikki naiset eivät ole meisselin perään ja oletettavasti kumppanisikin osaa arvostaa sinua. Vaikka tuollaisen ikävän kommentin heittikin kaverilleen.

Paksuus on pituutta tärkeämpi. 19 senttisellä ohuella kynäpippelillä ei tee mitään.

T. Nainen

Vierailija
31/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien alat pitää housuissasi tekomeisseliä. Niin, että etumuksesi pullottaa selkeästi. Näin saat hälvennettyä jo syntyneitä mielikuvia, ja kolhuja saanut maineesi kokee parannuksen.

Pakko mainita näin pre-op t-miehenä, että kaikissa meikäläisten oppaissa painotetaan, kuinka kannattaa valita pienehkö tekopenis housuihin, jos tarkoitus ei ole vaikuttaa teennäiseltä ja luoda vaikutelma, että housut on täytetty.

Vierailija
32/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

Päältä mitattuna tietenkin. Ei kai kukaan mittaa alta? Ja tuo edellinen vastaaja ei ollut minä.

Ap

Vierailija
33/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on tosissaan, tuskin se nainen edes piti sitä pienenä. Jos olisi pitänyt ja kärsisi asiasta, tuskin olisi puhunut asiasta ja vielä nauranut.

Vierailija
34/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

Päältä mitattuna tietenkin. Ei kai kukaan mittaa alta? Ja tuo edellinen vastaaja ei ollut minä.

Ap

Virallisesti pitäisi mitata alta.

Vierailija
35/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja moni muu haluaisi sinut heti.

Eikö teillä todellakaan ole miehelle mitään muita kriteereitä kuin pienenpuoleinen sukuelin?

:DD

Repesin.

Vierailija
36/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

Ap

Virallisesti pitäisi mitata alta.

No tuo kyllä selittää paljon miksi kerrotut mitat eivät useinkaan vastaa todellisuutta :DD

Vierailija
37/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin pieni se on?

Säälittävä lapsen nysämuna.

Ihan keskivertopippeli tuo on. Aasialaisilla keskimäärin noin 2 senttiä lyhyempi.

No ei kyllä ole lähelläkään keskivertoa. Aivan säälittävän pieni nappula.

Mitä haet takaa tällä kommentoinnilla?

Vierailija
38/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa thaikku. Tosin löystyy nekin bordellivuosien rynkytyksestä 

Vierailija
39/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea hänelle, että lähdet etsimään naista, jolla ei ole niin väljä p1llu kuin avokillasi.

Vierailija
40/164 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vaimo sanoi kerran minulle ihan kirkkain silmin että minulla pienin muna jota hän on saanut... ja nauroi päälle. Vähän laittoi miettimään, mutta hän kyllä lisäsi, että muut ominaisuudet minussa ovat niin kohdillaan, että ei munan koolla ole väliä.