Kiss Kiss ja Jääkarhu irtokarkkeina
Onko kukaan maistanut? Itseäni houkuttaisi kokeilla, vaikka olen aika varma, etteivät ole yhtä hyviä kuin kääreessä olevat.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006323743.html
Yllä olevan artikkelin kirjoittaja on muotoillut uutisen aika huonosti, koska nuo kommentoijat luulevat, että vanhat klassikkokarkit vedetään kokonaan myynnistä ja korvataan jollain muulla...
Toisella sivustolla mainitaan selkeästi, että ne vanhat namit eivät ole häviämässä yhtään mihinkään.
Kommentit (9)
Muakin kiinoostaa tietää maistuuko samoilta, irto kettukarkit(eli ne ketunpään muotoiset) ei ainakaan maistu samalta kuin ne ihan perinteiset
Mikä se jääkarhun maku edes on? Siis tykkään niistä mutta en osaa sanoa mille se maistuu.
Fazerin karkkeja ovat. Maistoin 2016 sellaisesta laatikosta johon oli koottu nää parhaat ja hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinoostaa tietää maistuuko samoilta, irto kettukarkit(eli ne ketunpään muotoiset) ei ainakaan maistu samalta kuin ne ihan perinteiset
Ei kettukarkit ole ketunpään muotoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kettukarkit ole ketunpään muotoisia.
Irtokarkkeina on ketunpäänmuotoisia kettukarkkeja
Onko jääkarhut jo irtokarkeissa? Yritin etsiä Prismasta, mutten löytänyt. Kettukarkit bongasin
Ostin kerran. Ihan hyviä pehmeiden hedelmäkarkkien edustajiksi, mutta alkuperäinen vie voiton
Vierailija kirjoitti:
Mikä se jääkarhun maku edes on? Siis tykkään niistä mutta en osaa sanoa mille se maistuu.
Onko ne päärynänmakuisia? Itse olen niin ajatellut, mutta ehkä se on vain omaa höpötystäni.
Miksi jääkarhut maistuvat nykyään oksennukselle? Sen uuden paperin myötä alkoivat maistua.