Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän oman tasoni?

Vierailija
22.12.2019 |

Täällä kun puhutaan tästä tasoteoriasta, niin mistä saan tietää oman tasoni? En halua kuvaani tänne laittaa, mutta oon aika lyhyt, tosi hoikka, vaalet hiukset, siniset silmät. Korkeakoulututkinto, ei lapsia, harrastan aktiivisesti urheilua.
Millaista miestä saan ns. yrittää?
N28

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerrostalossa, niin kurkista porrastasanteelle ja katso sieltä kerrosnumero - siitä sen tietää.

Vierailija
2/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat yrittää millaista vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mun unelma, mutta tuskin kelpaisin sulle :(

Vierailija
4/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta todennäköisyys on sen puolella, että saat vain oman tasoisesi tai huonomman.

Vierailija
5/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se tasoteoria tuleekin käytännössä.

Vierailija
6/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis kertoa, ettei korkea koulutus tuo käytännönjärkeä. Normaali ihminen ymmärtää historiansa perusteella, miten suosittu on vastakkaisen sukupuolen keskuudessa. Oliko se luokan hurmuripoika sinusta kiinnostunut vai eikö se lihava nörttikään vilkaissut?

Vierailija
7/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika olisi sopiva. Samanikäinen, korkeakoulututkinto, urheileva, fiksu, sosiaalinen. Tekee vain niin rajua työputkea, ettei ehdi seurustelemaan.

Vierailija
8/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti pystyt noin suppean kuvauksen perusteella, ihmistä edes tapaamatta, sanoa hänen olevan unelmasi? Tiedätkö, tosielämässä ette välttämättä tulisi ollenkaan juttuun. Kyse on taas niistä kuuluisista kemioista.

Vierailija
9/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Haluat siis kertoa, ettei korkea koulutus tuo käytännönjärkeä. Normaali ihminen ymmärtää historiansa perusteella, miten suosittu on vastakkaisen sukupuolen keskuudessa. Oliko se luokan hurmuripoika sinusta kiinnostunut vai eikö se lihava nörttikään vilkaissut?

Olen tästä kyllä eri mieltä. Mä olin lapsena, teininä ja vielä nuorena aikuisena aika vastenmielisen näköinen, eikä yksikään mies varmaan edes huomannut olemassaoloani. Olin pullukka, jolla oli kamala akne ja joka ei osannut meikata, saati pukeutua kivasti. Sitten aloitin treenaamisen, akne hoitui lääkkeillä ja youtuben ihmeellinen maailma opetti mut meikkaamaan ja pukeutumaan. Nykyään vientiä riittää, vaikka olen jo 27.

Vierailija
10/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kerrostalossa, niin kurkista porrastasanteelle ja katso sieltä kerrosnumero - siitä sen tietää.

Entäs jos asuu rivarissa? Ja vielä 1-tasoisessa. Olenko siinä tapauksessa huippuluokkaa, eli 1. tasoa?

Vierailija
11/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lainata pätkä, omaa tekstiä. Toisesta ketjusta:

En käsitä miten voitte kuvitella tasoteorioihin. Kai olette joskus kuulleet sanonnan "Yksi pitää äidistä ja toinen tyttärestä". Pitää täysin paikkansa toiset arvostaa huumoria toiset sisäistä kauneutta ja jotkut pinnallista kauneutta. Harva on kukkaron perään, tietenkin julkkis rikkaat antavat toisenlaista kuvaa. Mutta etsikääpä todellisia rikkaita jotka ei ole julkisuuden henkilöitä, huomaatte että heillä useimmiten on pitkäaikainen puoliso joka on voinut auttaa tavalla tai toisella rikastumista.

ps. Myös pitää sanoa että itse en ole niiden kauniinpien naisten perään. Minun oma naisihanne on muodokas takamus, rillit ja on fiksu (etumuksella ei merkitystä). Kysytään teiltä tasoteorioiden kannattajilta onko tuo muka teidän mielestä myös parasta A-ryhmää?

Vierailija
12/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Se minkä saat kertoo tasosi. Itse opiskelin yliopistossa ja olin hoikka, persjalkainen, pienitissinen ja vmäinen nainen. Yritin mukavaa, pitkää ,komeaa ja tummaa miestä ja aivan helposti tämän saikin. Niksi on siinä että on viehättävä ja vastaus tyypin kaikkiin toiveisiin riittävän pitkään. Miehet on loppujen lopuksi tosi yksinkertaisia.

Vierailija
13/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysellä, koska tasomiesten mielestä nainen on aina enintään tasoa 3, ehkä 4 jos on joku nuori superkaunis rikas julkkis joka suostuu pesemään miehen pyykit. Mies on aina munan takia automaattisesti vähintään 7.

Vierailija
14/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kiinnostunut. Olen 43v ikäisekseni nuorekas ja poikamainen. Keskimittainen ja hieman ylipainoa, mutta ihan normaalin rajoissa kuitenkin. Olen hankkinut kaksi ammattitutkintoa ja saavuttanut varsin vakavaraisen taloudellisen aseman. Tällä hetkellä työtön, mutta oma auto ja asunto ja riittävästi rahaa jokapäiväiseen elämään. Etsin kodinhengetärtä jakamaan arjen ilot ja surut. Olisi mukava tutustua. Asun e-suomessa.

Vierailija
15/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarkoituksella kirjoitti:

Mä olen kiinnostunut. Olen 43v ikäisekseni nuorekas ja poikamainen. Keskimittainen ja hieman ylipainoa, mutta ihan normaalin rajoissa kuitenkin. Olen hankkinut kaksi ammattitutkintoa ja saavuttanut varsin vakavaraisen taloudellisen aseman. Tällä hetkellä työtön, mutta oma auto ja asunto ja riittävästi rahaa jokapäiväiseen elämään. Etsin kodinhengetärtä jakamaan arjen ilot ja surut. Olisi mukava tutustua. Asun e-suomessa.

0521425364

Vierailija
16/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nähdään palstamiesten logiikka. Ilmeisen halutun näköinen nuori nainen kelpaa miesten silmissä vain keski-ikäisen työttömän ihrapallon ilmaispiiaksi. Usko pois, oikeassa maailmassa saat paljon paljon parempaa.

Vierailija
17/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoluokittaja kirjoitti:

Olen tästä kyllä eri mieltä. Mä olin lapsena, teininä ja vielä nuorena aikuisena aika vastenmielisen näköinen, eikä yksikään mies varmaan edes huomannut olemassaoloani. Olin pullukka, jolla oli kamala akne ja joka ei osannut meikata, saati pukeutua kivasti. Sitten aloitin treenaamisen, akne hoitui lääkkeillä ja youtuben ihmeellinen maailma opetti mut meikkaamaan ja pukeutumaan. Nykyään vientiä riittää, vaikka olen jo 27.

Kappas vaan! Sinäkin ymmärrät tasosi nouseen elämänkokemuksesi perusteella. Sitähän juuri yritin sanoa.

Vierailija
18/18 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko lainata pätkä, omaa tekstiä. Toisesta ketjusta:

En käsitä miten voitte kuvitella tasoteorioihin. Kai olette joskus kuulleet sanonnan "Yksi pitää äidistä ja toinen tyttärestä". Pitää täysin paikkansa toiset arvostaa huumoria toiset sisäistä kauneutta ja jotkut pinnallista kauneutta. Harva on kukkaron perään, tietenkin julkkis rikkaat antavat toisenlaista kuvaa. Mutta etsikääpä todellisia rikkaita jotka ei ole julkisuuden henkilöitä, huomaatte että heillä useimmiten on pitkäaikainen puoliso joka on voinut auttaa tavalla tai toisella rikastumista.

ps. Myös pitää sanoa että itse en ole niiden kauniinpien naisten perään. Minun oma naisihanne on muodokas takamus, rillit ja on fiksu (etumuksella ei merkitystä). Kysytään teiltä tasoteorioiden kannattajilta onko tuo muka teidän mielestä myös parasta A-ryhmää?

Tasoteoria pitää paikkansa yleisellä tasolla, eli joillain on aina enemmän ottajia kuin toisilla. Ei se kiellä yksilöllisiä eroja. Pahnanpohjimmaisellekin riittää parisuhteen luomiseen, kun on yksi kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän