Päiväkodin hoitajan inhottava passiivisagressiivinen kommentti, kun hain lasta hoidosta
Siitä on jo useampi vuosi. Hain lasta hoidosta ja hoitaja sanoi muutamalle lapselle vieressäni "siivotkaa ne lelut siitä, ehkä teillä kotona äidit siivoaa tavaranne, mutta täällä sitä ei tapahdu vaan siivoatte itse" ja hoitaja vilkuili useaan kertaan tuota sanoessaan minuun. Jos päiväkodissa on ollut ongelmia ettei oma lapseni siivoa tavaroita, miksei voi sanoa suoraan asiasta minulle ja lapselleni? Miksi piti piilo*ittuilla?
Näin jälkikäteen asioita muistellen, olen niin onnellinen, että päiväkotiaika on lusittu.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tarhan tädillä tai sedällä oli huono päivä, ja oli väsynyt. Ei TAATUSTi ollut henkilökohtaista.Miksi- Tiedätkö miten monta muksua ne ovat hoitaneet ja hoitavat uransa aikana ja työpäivänsä aikana. Monta
Usko tai Älä, mutta sinä ja sinun muksusi ovat vain yksi monista
Ammattitaidoton asiakaspalvelija.
Vierailija kirjoitti:
Samoja kokemuksia,mutta toisesta korvasta ulos!
Ja miksi pitää lapsille puhua että juuri äiti siivoaa...
Todennäköisesti se pikku poikasi oli aikaisemmin uhonnut päiväkodin "tädille" että hänen ei tarvii siivota, koska äiti siivoaa.
Tarhan tädillä tai sedällä oli huono päivä, ja oli väsynyt. Ei TAATUSTi ollut henkilökohtaista.Miksi- Tiedätkö miten monta muksua ne ovat hoitaneet ja hoitavat uransa aikana ja työpäivänsä aikana. Monta
Usko tai Älä, mutta sinä ja sinun muksusi ovat vain yksi monista