Minulla on täysi oikeus nostaa tukea kotona ja olla menemättä paskatöihin
Paskaduunin palkasta ei jää yhtään enempää käteen kuin tuista!
Lisäksi menetän n. 9-10h aikaa päivästäni (sisältää valmistautumiset töihin, matkat, työn). Kaikki aika joka on pois muusta tekemisestä lasketaan.
Paskaduunia tehdessä menee myös usein terveys, ja sitähän ei välttämättä saa millään rahallakaan takaisin!
Uliskaa te lampaat vain jotka menisitte vaikka tekemään 9e/päivä hommia jos ei muuta olisi. Eivät todellakaan ole minua varten!
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Missä itsekunnioitus ap?
Siinä että kunnioitan itseäni sen verran etten mene paskaduuneihin?
ap
Miksi työttömät vetoavat aina pskaduunin turhuuteen? On sitä muutakin työtä kuin matalapalkkaista hanttihommaa.
En minä mitään valita, vaan kasvoin aikuiseksi ja menin juuri siihen paskaduuneista paskimpaan eli vessan siivoojaksi. Kummasti sitä rahaa vaan tulee enemmän kuin tuilla. Ostin juuri itselleni joululahjaksi yli 400 euroa maksavan rannekellon ja muistin taas miksi tätä teen. Olin vuosia työttömänä juuri tuolla asenteella, ei paljoa osteltu silloin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömät vetoavat aina pskaduunin turhuuteen? On sitä muutakin työtä kuin matalapalkkaista hanttihommaa.
esimerkiksi?
Nauti nyt. Vielä tulee päivä kun et nauti.
Ja täällä pitää käydä vinkumassa. V.tuttaa, kun ei oo mitään tekemistä, kun ei oo rahaa. Halvinta kurakaljaa saa ostettua joskus, röökit loppu aina, sekin ottaa päähän.
Niin, oikeus, tai lähes velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikä paskaduunit edes ole mitään turhia, jos ei olisi ns. "paskaduuneja" niin kyllä olis porvaritkin hätää kärsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä pitää käydä vinkumassa. V.tuttaa, kun ei oo mitään tekemistä, kun ei oo rahaa. Halvinta kurakaljaa saa ostettua joskus, röökit loppu aina, sekin ottaa päähän.
Minä en polta tupakkaa, saati sitten juo kaljaa. Harrastukseni ovat ihan muissa toimissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Missä itsekunnioitus ap?
Lompakkoloiset eivät ymmärrä sitä konseptia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minustakin työstä pitää saada sellainen palkka, että käteen jää enemmän kuin tuista. Ja ei, tukien laskeminen tai orjatyöhön pakottaminen ei ole ratkaisu tähän ongelmaan.
Mihin se kansalaispalkka unohtui? Ei kelvannut, kun ajatus siitä tuli väärältä puolueelta ja kun ihmisten ruoskiminen on paljon kivempaa kuin motivoiminen posiitiivisin keinoin?
Mutta äänestäkää vaan työttömät niitä persuja, niin loppuu tosiaan tällainen ja orjatöihin vaan mars.
Siis vikahan on siinä, että tukia voi saada melkein yhtä paljon mitä palkkaa duunista.
Vaikka monelle vassarille vaikea käsittää, niin joka duunista ei vaan voi maksaa 3k/kk
Muuta pois Suomesta ap. Sinua ei täällä kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Katsopas kun tämä porukka tietää itsekkin ettei kyvyt ikinä riitä muuhun kuin niihin paskaduuneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas kun tämä porukka tietää itsekkin ettei kyvyt ikinä riitä muuhun kuin niihin paskaduuneihin.
Selkeästi jo mielenterveysongelmat jo sen aiheuttaa.
Aijaa. Minäkin olen "paska"töissä, ajan koulukyytejä mukavalla ja helpolla pikkubussilla. Vajaa 3 tunnin lenkki aamulla, sitten 3 tuntia taukoa eli kotona löhöilyä tai mitä nyt sitten haluaakin tehdä, sitten iltapäivällä 3-4 tunnin lenkki koululaiset kotia. Vain kouluaikoina tietenkin. Palkkaa lähelle 2,5k€ brutto. Kyllä muuten kelpaa! Työttömyys ja asumistuet, pah.. ei ikinä enää, kun näin helpolla saa oikeatakin rahaa jolla on varaa ELÄÄ.
Noh, mieli muuttuu reilun kolmen vuoden päästä :D