Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuetut perhelomat?

18.06.2006 |

Hei, onko kukaan ollut tällaisella tuetulla perhelomalla?Siis esim. suomen lomaliiton tai kotien puolesta ry:n järjestämällä. Kertokaa kokemuksianne, millaista oli? Tuliko " aika pitkäksi" vai viihtyikö koko perhe?Itse olemme tällaiselle lähdössä. Asumme lomamökeissä, täysihoidossa. Silti mietityttää kun niin vähän olemme porukalla reissanneet, että kuinka se aika siellä kuluu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meidän perhe oli kaks vuotta sitte Rauhalahdessa Solaris lomien järjestämällä tuetulla lomalla ja hyvin viihdyttiin. Lapsille oli paljon mukavaa ohjelmaa ja aikuisillekkin sopivasti. Ruokaa tarjoiltiin jatkuvasti ja kyllähän oli ihana mennä valmiiseen pöytään. :)

Nyt heinäkuussa ollaan jälleen menossa tuetulle lomalle, nyt Lomayhtymän kautta. Innolla odotetaan jo loman alkua!

Vierailija
2/4 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaa miten näille lomille pääsee?mitkä on valinta kriteerit?olen näistä kuullut mutta kun en ole koskaan tajunnut itse hakea ja en tiedä päästäiskö kumminkaan.meillä on tällänen tilanne:4 alle kouluikäistä lasta ja minä itse työmarkkinatuella ja mies töissä(huonopalkkaisessa).oisko mahiksia?mitä joutuu itse maksamaan reissusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan googlettanu tuettuja lomia, löytyy monenlaista järjestäjää.

Lomayhtymän sivuilta kopioin heidän valintaperusteet:

Tuen saamiseen vaikuttaa hakijan koko elämäntilanne, kuten sairaudet, työttömyys ja taloudelliset vaikeudet. Lomatukea myönnettäessä otetaan huomioon hakijoiden tulotaso. Myöntämiseen vaikuttavat oleellisesti hakijan esille tuomat perustelut lomatukitarpeelleen, esimerkiksi lasten lukumäärä, velat, työttömyys, sairaudesta aiheutuneet kulut tai muut seikat, jotka oleellisesti vaikuttavat hänen käytettävissä oleviin varoihinsa ja elämäntilanteeseensa. Valinnoissa huomioidaan myös hakijan aikaisemmin saamat lomatuet

Lomien hinnat vaihtelevat vähän eri järjestäjien välillä. Lomayhtymällä Meidän perheen lomien hinta on 20 ¿/aikuinen/vrk, 8 ¿/6-15 lapset/vrk. Alle 6-vuotiaat lapset veloituksetta.

Kesän lomien hakuaika on muistaakseni maaliskuun loppuun mennessä, mutta peruutuspaikkoja kannattaa seurata. Mm. tuolla lomayhtymällä näytti olevan vielä muutamalle jaksolle haku käynnissä.

Suosittelen hakemaan lomia! :)

Vierailija
4/4 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti, kivaa oli. Meillä oli poika niin pieni ettei vielä osallistunut ohjattuihin toimintoihin, kylpylässä kyllä viihtyi :) Ruoka oli tosi hyvää ja ihanaa oli päästä valmiiseen pöytään. Nyt ollaan kumpikin vasta aloittaneet töissä, joten nyt ei päästä lomalle sen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme