Kokoon kaikki alle 6-kk lasten äidit Helsingistä!
Tervehdys :) Täällä kirjoittelee 23-vuotias nelikuisen pojan äiti Malmilta. Löytyykö muita äiti+vauva -pareja pk-seudulta? Olisi kiva sopia treffit ja tutustua, joko kahdestaan tai porukalla!
Kommentit (11)
olisi myös yksi äiti, joka olisi kiinnotunut tapaamaan muita pk-seudun äitejä. :) Minulla on 3,5 kuukautta vanha tyttö. Asumme Lassilassa, mutta liikkuminen täältä esim. keskustaan tms. ei ole ongelma.
Espoosta ollaan, mutta toivottavasti ei haittaa, sillä uusia kavereita itselleni 21v ja 4 kk tyttö vauvalle etsitään :) Olis kiva tutustua ja saada päivisin seuraa! Meillä auto käytössä jtn päästään helposti kaikkialle tulemaan!
Oon pian kolme kuukautisten kaksosten äiti Espoosta. Mahtuisko mukaan..?
ilmoittautuisi kohta nelikuisen prinsessan äiti 34v Pukinmäen suunnalta. Mielellään lähtisin köpöttelemään ym. muiden kanssa pienemmällä tai isommalla porukalla. Laittakaa yksityisviestiä (firefly@hotmail.fi) tai ehdotusta paikasta ja ajasta isompaan möötteen. :)
löytyykö vielä kiinnostusta tapaamiseen, pitäisikö sopia joku tapaamisajankohta porukalla?
Jos löytyy kiinnostusta, niin ehdotelkaahan paikkaa ja ajankohtaa.
Itse mietin, että hyvällä kesäsäällä vois olla mukava tavata vaikka ulkona piknikin merkeissä. :)
yks tapaamisesta kiinnostunut äiti. Piknik kuulostaa hyvältä, toivottavasti löytyy muitakin kiinnostuneita.
täällä olisi kiinnostuneita tapaamaan?
Täällä olisi 24v, pojan 2v8kk ja tytön 1vko, äiti pukinmäestä.
Kävely, piknik, puisto ym. seura kelpaisi kyllä :)
Saa lähettää myös sähköpostia jos tapaaminen kiinnostaa :) mari8624@hotmail.com
Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan tapaamisiin. Olen 32 v. kahden lapsen äiti;) iältään 3v. poika ja tyttö 1,5kk. Asun tapanilassa.
Mulle voi kirjoitella osoitteeseen: annefranco@yahoo.com
Täällä ollaan kiinnostuneita myös seurasta :) Mamma 21v ja tyttö nyt vähän päälle 2kk vanha. Olisi kiva tavata muita äitejä. Me asustellaan pasilassa :)
juu, täälläkin olisi yksi halukas tapaamiseen. Äiti 21. Poika 8kk. Asutaan Viikissä
Meiliä voi laittaa choco@live.fi
Kelvataanko joukkoon kun poika täyttää jo 7kk? Itse olen 22-vuotias ja asutaan Siltamäessä eli aika lähellä Malmia.