Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)
Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.
Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"
Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?
Kommentit (202)
Ainoa järkevä syy jonka ap:na hyväksyisin, olisi jos "Hyi" tulisi nimeni alkukirjaimista.
Yksi entinen jätkäkaveri nimesi joitain naisia noin ylipainon takia vaikka muuten kauniskasvoisia ja siistejä mimmejä. Ja jätkän äijäkaverit suokti samaa "läppää" keskenään kännissä
Vierailija kirjoitti:
Yksi entinen jätkäkaveri nimesi joitain naisia noin ylipainon takia vaikka muuten kauniskasvoisia ja siistejä mimmejä. Ja jätkän äijäkaverit suokti samaa "läppää" keskenään kännissä
Suolti*
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen mies edes sanoo "hyi"? Kuulostaa neitimäiseltä.
No hohhoijjaa, eikä kuulosta. Millä aikakaudella te oikein elätte?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.
Voi olla mahdollista että ap oli parasta jota oli saatavilla.
Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Tuli heti mieleen että kyseessä on sellainen sankari, joka kuvittelee että nämä hius-ja ripsipidennysnaiset huulitäytteissään ja instameikissään ovat "luonnollisen nättejä" ja sitten jos naisella olisi vaikka sinistä luomiväriä ja räikeän punaista huulipunaa, niin olisi miehen mielestä "meikattu"
Et siis menettänyt mitään.
Tuli tästä mieleeni että kyllä jotkut miehet ovat niin pihalla luonnollisuuden tunnistamisen kanssa. Kyllä suu loksahtaisi melko monella auki kun kaikki Suomen naiset jättäisivät vaikka hiukset täysin värjäämättä ja värivoiteet tai peitepuikot kotiin. Sitä maantienvärin juhlaa ja punaisia nenänpieliä.
Eksäni, joka ei ollu kavereihiinsa verrattuna mitenkään tyhmimmästä päästä, ei tunnistanut tasavaaleaksi värjättyä tukkaavaikka naisella oli kolmen sentin juurikasvu. Väitti väriä luonnolliseksi.
Minulla oli kauan sitten puhelimessa naisten numerot tyyliin "Katariina10", "Minna7", "Susanna5". Numero nimen perässä tarkoitti asteikolla 1-10 naisen tasoa panona, eikä sillä ollut mitään tekemistä ulkoisten ominaisuuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.
Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.
Sen voi tehdä loukkaamatta kohdetta. Tyytyminen on kyllä korkeilla leveleillä jos on hyi mutta silti tapaillaan. Kannattaisiko tarkistaa ovatko ne oikean halun kohteet yhtään realistisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.Sen voi tehdä loukkaamatta kohdetta. Tyytyminen on kyllä korkeilla leveleillä jos on hyi mutta silti tapaillaan. Kannattaisiko tarkistaa ovatko ne oikean halun kohteet yhtään realistisia?
Varmastikaan tarkoitus ei ollut että nainen näkisi millä nimellä hänet on tallennettu puhelimeen. Eli en usko että tarkoitus oli loukata.
Hyi helvatti mikä sika! Onneksi selvisi noinkin lyhyessä ajassa. Ap tsemppiä, sussa ei varmasti ole mitään vikaa se mies vaan on täysi idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei sinussa välttämättä ole muiden mielestä mitään inhaa.
Mutta kukaan ei ole kaikkien mieleen. Koeta aikuisena ihmisenä nyt oppia ymmärtämään tämä, että objektiivisesti ajatellen maailman kauneinkin nainen saattaa jonkun mielestä olla "hyi". Kamala ääni, tyhmän näköinen nenä, ikävät mielipiteeyt, töksähtävä tapa puhua, laiska liikkeissään - mikä nyt kenestäkin on "hyi".
Joten turhaan arvot, sen kun nostat vaan kytkintä ja toteat itseksesi, että hyvä kun selvisi sentään nyt, että et ehtinyt liikaa uhraamaan energiaa mieheen, joka ei oikeasti juurikaan piittaa sinusta. Olisihan tuo saanut ilmaista jo ekojen treffien jälkeen, ettei ole kiinnostunut, mutta ehkä hän on itsestään huomannut, että eka arvio muuttuu.
Äläkä sure, löydät kyllä oikean kumppanin, jos olet sinnikäs, mutta se vie aikaa.
Aika hassua ajatellakin, että me voidimme netitse jotenkin analysoida, mikä sinussa oli jonkun random-miehen mielestä luotaantyöntävää. Sellaiset luotaantyöntävyysarviot kun ovat aina täysin yksilöllisiä, eikä kaikille nyt vaan riitä parinmuodostukseen henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen (vaikka se tärkeä pohjatekijä useimmille onkin)!
Olipa täynnä itsestäänselvyyksiä ja alentuvaa asennetta tämä kirjoitus. Tämä on nettipalsta jonne saa tehdä aloituksia jos jokin askarruttaa. Ja sitten analysoidaan. En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.Sen voi tehdä loukkaamatta kohdetta. Tyytyminen on kyllä korkeilla leveleillä jos on hyi mutta silti tapaillaan. Kannattaisiko tarkistaa ovatko ne oikean halun kohteet yhtään realistisia?
Niinpä. Jos joku olisi minulle niin epämieluinen että käyttäisin hänestä sanaa hyi, en todellakaan menisi ensimmäisillekään treffeille, saati sitten talkaisi tapailla. Sen verran kunnioitan itseäni ja sitä toista. Tällä ihmisellä kuitenkin on mahdollisuus löytää joku sellainen, joka hänestä oikeasti pitää.
Teininä olin kerran yhden pojan kännykässä *uihinottaja. Tää tais mennä silleen, että hengattiin samoissa piireissä ja meillä oli juttua, jossa oli ollut myös jotain seksuaalistakin toimintaa. Kuitenkin juttu ei ollut edennyt ja myöhemmin rupesin seurustelemaan vakituisesti yhden hänen tutun kanssa. Tästä suuttuneena hän antoi sitten tuon nimityksen. Kun sen kerran huomasin, niin palautetta toki annoin. Oltiin tosiaan teinejä, joten meneehän tuo vielä nuoruuden piikkiin. Nyt olis kyllä suuri ihmetyksen aihe.
Minun ensirakkauteni kysyi numeroani 10 minuutin tuntemisen jälkeen. Huomasin, että kirjoitti "Mimosa" söpö. Oma nimeni on niin harvinainen, ettei siis laittanut lisänimeä muista mimosoista erottamaan, vaan kysyessäni naurahtaen syytä hän vastasi, että laittaa aina lisätunnisteen uusille tuttavuuksille ja näytti minulle yhteystietojaan. Yhtään ei ollut ilkeitä nimityksiä joukossa, mikä oli silmissäni todellakin plussaa. Viikko tuosta ja seurusteltiin, siitä sittemmin naimisiin, ja nyt on kasassa 13 vuotta yhteiseloa. Onneksi kunnollisiakin löytyy, olen pahoillani puolestasi, ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia lapamatoja tälläiset miehet on? Eivät kunnioita itseään eikä toisia ihmisiä. Varmasti tämä näkyy muussakin elämässä eikä lainkaan ihmetytä että ovat yksin.
Voi kamala. Älä tuosta lannistu. Miehiin mahtuu kertakaikkisen käsittämättömiä tapauksia. Ihan puhtaita hyväksikäyttäjiä, vaikka käytös kertoisi ihan muuta.
0/5 - sarjassamme ei koskaan tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ihmekään, etteivät saa, jos tuolla tavalla halveksuvat toisia ihmisiä. Itse valitsin miehen, jolla on hyvät käytöstavat ja joka kunnioittaa ihmisiä.
No todellakin. Just tällaisten takia mitään treffikutsuja ei mielellään ota vastaan. Suoraan kieltäytyminen pelottaa, ei koskaan tiedä mikä hullu on vastassa.