Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)

Vierailija
22.12.2019 |

Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.

Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"

Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan melko kiusallista. :(

Vierailija
2/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseekohan hengityksesi? Joku tällainen normaali mutta kuitenkin luontaista inhoreaktiota aiheuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli, että seksi voisi kuitenkin kelvata ja siksi ehdotti kolmansiakin treffejä. Mutta aika tyhmästi kyllä tuon nimeämisen teki. 

Vierailija
4/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti mieleen että kyseessä on sellainen sankari, joka kuvittelee että nämä hius-ja ripsipidennysnaiset huulitäytteissään ja instameikissään ovat "luonnollisen nättejä" ja sitten jos naisella olisi vaikka sinistä luomiväriä ja räikeän punaista huulipunaa, niin olisi miehen mielestä "meikattu" 

Et siis menettänyt mitään.

Vierailija
5/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsit eroon, se on tärkeintä. Mitäpä tuota enää miettimään.

Vierailija
6/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, ei voi muuta sanoa. Taisi olla sitten kovin puutteessa.

Vierailija
7/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.

Vierailija
8/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestä päätellen et ole ykkösvaihtoehto, et kuitenkaan niin paha, etteikö voisi nähdä pari kertaa seksin puutteessa.

Mies taas on typerä jos tallentaa puhelimeensa numeroita tuolla tavalla.

Vierailija
9/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies 12?

Joka tapauksessa, älä mieti itseäsi. Miehen käytös on niin tyhmää, ettei sitä kannata miettiä enempää.

Vierailija
10/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseekohan hengityksesi? Joku tällainen normaali mutta kuitenkin luontaista inhoreaktiota aiheuttava.

Ai että miehen piti varta vasten päästä vielä kolmannenkin kerran haistelemaan pahaa hengitystä? Jotkut ihmiset ei vaan osaa olla yksin, siksi epäsopivakin treffikaveri on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
11/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ajatteli, että seksi voisi kuitenkin kelvata ja siksi ehdotti kolmansiakin treffejä. Mutta aika tyhmästi kyllä tuon nimeämisen teki. 

Veikkaan juuri tämän kaltaista miehen logiikkaa.

Vierailija
12/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mies on lapsellinen. Kai sanoit tuppikullille, että hei vaan hei, ja lähdit pois sieltä etkä palannut enää ikinä?

Koska on omaa typeryyttä, jos tuollaiseen kohteluun suostuu.

Vierailija
13/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kuvottava, noita idiootteja nyt vaan tulee joskus vastaan. Itse olin tapaillut jo useamman viikon kiinnostavaa miestä ja ajattelin että tästä voisi suhdekin kehkeytyä... kunnes selvisi, että olin hänen puhelimessaan nimellä "Pillu2". Onneksi selvisi ajoissa mikä on miehiään.

Vierailija
14/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku veitikkansa on eri mieltä kuin pää.

Vierailija
15/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että miehen piti varta vasten päästä vielä kolmannenkin kerran haistelemaan pahaa hengitystä? Jotkut ihmiset ei vaan osaa olla yksin, siksi epäsopivakin treffikaveri on parempi kuin ei mitään.

Kuulostaa ennemmin netin miesasiamiehiltä jotka haluaa saada maksutta ”luonnollisen” naisen joka sitten palvelisi miestä. Tuossahan on pyörinyt nyt topa missä tällainen mies pettyi väsyneeseen kotiäitiin. Kannattaa pysyä kaukana moisista vätyksistä.

Vierailija
16/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen lapsellinen äijä. Ikää oli...?

Tuskin menetit hänessä mitään.

Vierailija
17/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitkö sinne antamaan?

Vierailija
18/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen ikä 4 v.

Vierailija
19/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen ikä 4 v.

Tuo on loukkaavasti sanottu, eihän nelivuotiaat ole järjestään ilkeitä ja tyhmiä. 

Vierailija
20/202 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kuvottava, noita idiootteja nyt vaan tulee joskus vastaan. Itse olin tapaillut jo useamman viikon kiinnostavaa miestä ja ajattelin että tästä voisi suhdekin kehkeytyä... kunnes selvisi, että olin hänen puhelimessaan nimellä "Pillu2". Onneksi selvisi ajoissa mikä on miehiään.

Voi luoja mikä valkoritari :DDD Anteeksi mutta tyrskähdin nauruun, kaikki myötätunto tässä tapauksessa sinulle, siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan