Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko miehiä jotka eivät tavoittele nuorempaa naista?

Vierailija
21.12.2019 |

Ovatko sellaisia jotka eivät sellaista saisikaan? Omassa tuttavapiirissä on pari 40+ sinkkumiestä jotka asettavat hyvin tiukan ja korkean alaikärajan naiselle. Ovat silti käytännössä ne ainoat tuntemani sen ikäiset miehet joista joku nuorempi nainen voisi arvioini mukaan olla kiinnostunutkin.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuorempia naisia himoitsevat eniten ne miehet joilla ei heihin ole mahdollisuuksia. Muut miehet saattavat olla imarreltuja jos joku nuorempi nainen on kiinnostunut, mutta ei sen enempää.

Vierailija
2/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 52 v mieheni ei tavoittele. Ja on sitä mieltä, että nuoria naisia tavoittelevilla ei ole omia tyttäriä. Hänellä siis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruolentoja ovat...ei varmasti löydy yhtäkään miestä joka on yli 25 jolle ei kelpaisi 20v timmi urheilullinen seksiä haluava typy.

Vierailija
4/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Esimerkiksi itseni. Tavoittelen itseni ikäisiä ja siihen tavoitteluun se sitten jääkin. Kauas pilvet karkaavat ja niin edelleen.

M37

Vierailija
5/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori LAPSETON nainen? YES!

t. silverfox

Vierailija
6/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnen. Ei mun piireissä miehet haaveile mistään parikymppisistä vaan suht saman ikäisistä. Eivät siis todellakaan halua millekään uudelle perhekierrokselle vaan löytää kumppanin itseä varten, omasta sukupolvesta, ja mahdollisimman samoilla kiinnostuksenkohteilla, elintasolla ja elämäntilanteella.

Olen varma, että tämänkin palstan ”miesten” jutut on pelkkää trollia ja höpöä.

Vierailija
7/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä on parikin timmiä liikunnanopettajamiestä, jotka ovat naimisissa 10 v vanhemman naisen kanssa. Eli olisivat varmasti saaneet nuoremmankin.

Vierailija
8/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 52 v mieheni ei tavoittele. Ja on sitä mieltä, että nuoria naisia tavoittelevilla ei ole omia tyttäriä. Hänellä siis on.

Tuo sama pätee myös toisinpäin. Olen huomannut että kaikki tuntemani nuorten kollien perässä juoksevat naiset ovat joko lapsettomia tai sellaisia joiden kaikki omat lapset ovat tyttöjä.

Vierailija
9/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa tavoitella ihan mitä haluaa kunhan lakien puitteissa pysytään.

Onko sillä jotain merkitystä?

Ei se tavoittelu taida olla se ongelma vaan se, että aina joskus jotain onnistaa ja saa mitä tavoittelee. Se sitten harmittaa sivusta seuraajia.

Vierailija
10/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä sanoi hupsista. Seurustelen 25-vuotiaan, upean naisen kanssa. Olen itse 40.

En tavoitellut nuorempaa naista, siinä vain kävi niin.

Ai että elämä on kivaa aikaa

Vierailija
11/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis suurin osa miehistähän etsii omanikäistään haitarilla 5-+ oma ikä.

On pelkkä myytti että joka jannu innostu jostain kikattavast pikkulikasta.

Vierailija
12/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko sellaisia jotka eivät sellaista saisikaan? Omassa tuttavapiirissä on pari 40+ sinkkumiestä jotka asettavat hyvin tiukan ja korkean alaikärajan naiselle. Ovat silti käytännössä ne ainoat tuntemani sen ikäiset miehet joista joku nuorempi nainen voisi arvioini mukaan olla kiinnostunutkin.

Oi, anna niille mun puhelinnumero! 

N46

Vierailija
13/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tavoitteleeko kukaan sen kummemmin erikoisesti nuoria. Ulkonäkö kysymyshän tuo lähinnä taitaa olla.

Voi pitää jollain tavalla paikkaansa mitä sanoit tyttäristä. Epäilen kyllä miehesi rehellisyyttä tuossa asiassa jos hänestä tulisi sinkku.

mies51v

Me olemme tavanneet vasta 40+. Mutta hänellä oli n 37 v nuori tyttöystävä. On todennut, ettei eri sukupolvi oikein nappaa.

Minä en epäile hänen rehellisyyttään sen vuoksi, että olen miesvaltaisessa työpaikassa. Sivusta olen kuunnellut hyvin monen miehen keskustelevan _keskenään_, että haluavat jäädä naisensa kanssa samaan aikaan eläkkeelle.

Vierailija
14/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tavoitteleeko kukaan sen kummemmin erikoisesti nuoria. Ulkonäkö kysymyshän tuo lähinnä taitaa olla.

Voi pitää jollain tavalla paikkaansa mitä sanoit tyttäristä. Epäilen kyllä miehesi rehellisyyttä tuossa asiassa jos hänestä tulisi sinkku.

mies51v

No mutta itsehän alkukesästä totesit tavoittelevasi tiettyä ikäluokkaa edustavia naisia... eri

Vierailija
15/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en ole koskaan kysynyt yhdeltäkään mieheltä, minkä ikäisiä naisia he tavoittelevat. Kukaan ei myöskään ole tullut tekemään siitä selontekoa pyytämättä.

Vierailija
16/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Me olemme tavanneet vasta 40+. Mutta hänellä oli n 37 v nuori tyttöystävä. On todennut, ettei eri sukupolvi oikein nappaa.

Minä en epäile hänen rehellisyyttään sen vuoksi, että olen miesvaltaisessa työpaikassa. Sivusta olen kuunnellut hyvin monen miehen keskustelevan _keskenään_, että haluavat jäädä naisensa kanssa samaan aikaan eläkkeelle.

Jatkan vielä: kuulin myös kerran mieheni (ja hän ei tiennyt, että minä kuulin) pahoittelevan parikymppisille mieheille, kun joutuvat seurustelemaan nuorten naisten kanssa. Hän pahoitteli sitä, että nämä joutuvat sietämään nuorten naisten hankalaa, kiukuttelevaa luonnetta ja totesi, että vasta nelikymppisenä naisesta tulee ihana.

En tiedä, pitääkö tämä paikkansa, mutta tosissaan hän siinä tilanteessa oli.

Vierailija
17/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse naisena viehätyn eniten itseäni n. 2-5(-10) v vanhemmista miehistä, joten ei kai tuo niin haittaa. Oma mies on samanikäinen, mutta näyttää vanhemmalta. Aaltopituus on sama.

Vierailija
18/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

No mutta itsehän alkukesästä totesit tavoittelevasi tiettyä ikäluokkaa edustavia naisia... eri

Ei kaikkia voi muistaa. Oliskohan ollut naama virneessä kun tuon kirjoitin

mies51v

Vierailija
19/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani miehistä ei tavoittele nuorempaa (ehkä tietäen että mahdollisuuksia ei ole).

Vierailija
20/90 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Ei kaikkia voi muistaa. Oliskohan ollut naama virneessä kun tuon kirjoitin

mies51v

Sähän voit tarkistaa virneesi siitä aloittamastasi ketjusta. Se on edelleen olemassa, vaikka epäilit että poistetaan heti. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi