Mies valehteli yhteiselle ystävälle suhteen loppumisen syystä
Mies jonka kanssa olin suhteessa, valehteli suhteen loppumisen syystä yhteiselle ystävälle. En luonnollisesti voi mennä tästä hänelle sanomaan koska muuten paljastan ystäväni kertoneen tästä. Harmittaa, mies pani suhteen loppumisen syykseni vaikka tosiasia on se että hän lopetti suhteen koska ei pystynyt sitoutumaan. Harmittaa...
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
mitä jos kasvaisit aikuiseksi? tekstisi on kuin teinin sepustusta
Olipa tylysti sanottu. Hienoa, jos sinulle ei ole sattunut vastaavaa koskaan ja tullut pahaa mieltä.
Ap, tällä palstalla mies on aina oikeassa ja nainen väärässä (not!), sen olen huomannut...
Sanoitko oikean syyn eroon yhteiselle ystävällesi? Mikä se syy oli minkä mies oli sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko oikean syyn eroon yhteiselle ystävällesi? Mikä se syy oli minkä mies oli sanonut?
Ei. Sanoi että ”se Linda (nimi muutettu) oli niin mun perässä, ei siitä tullut mitään”! Öööh... ja minulle sanoi ettei vaan pysty sitoutumaan, sanoi että hän on pahoillaan ja että minussa ei ole mitään vikaa.
Ap, se ”Linda”
Ärsyttävää mut et voi tehdä mitään paljastamatta ystävääsi
Ei halunnut sitoutua?
Voisitko kertoa tarkemmin?
Naimisiin, omakotitalo, koira ja 2-3 lasta?
Vai valehteliko kuitenkin sinulle...
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut sitoutua?
Voisitko kertoa tarkemmin?
Naimisiin, omakotitalo, koira ja 2-3 lasta?
Ei halunnut sitoutua suhteeseen. Lapsista ym emme edes ehtineet puhua.
En oikein usko, että valehteli... vaikka mistä sitä toisesta koskaan tietää. Ainakin oli kovin vakuuttava ja yritti ”syytä” ottaa omille niskoilleen. Pidin häntä tosi rehellisenä kyllä. Ilmeisesti turhaan?
Ap
Mitä edes tarkoittaa ”Oli mun perässä, ei siitä voinut tulla mitään” jos toinen oli kuitenkin kiinnostunut?! Se mies siis! Outoa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sanoi että ”se Linda (nimi muutettu) oli niin mun perässä, ei siitä tullut mitään”! Öööh... ja minulle sanoi ettei vaan pysty sitoutumaan, sanoi että hän on pahoillaan ja että minussa ei ole mitään vikaa.
Ap, se ”Linda”
Periaatteessa sama asia. Olet liian seurankipeä, ja etenit ehkä liian nopeasti. Sellainen voi olla ahdistavaa.
^tätäkin mietin. Mies laittoi kyllä yhtä lailla viestiä kuin minäkin, yritin olla kiinnostunut hänen tekemisistään mutta antaa tilaa: toivotin esim.aina vaan hauskaa iltaa kun laittoi että menee kaverille, yms. Enkä kysellyt perään.
Eli yritin olla joustava, huomaavainen ym.
Mutta ehkä epäonnistuin. Harmi, mies on todella mukava.
Jäi vaan huono maku tuosta että oli sanonut noin yhteiselle ystävälle eikä minulle suoraan vaikka luulin että voimme puhua kaikesta.
Ja puhuimmekin (tai luulin niin) kun juttelimme asiat selviksi...
Ap
Olet ilmeisesti yläkouluiässä, joten toivottavasti kyseessä oli poika eikä aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, se ”Linda”
Ei hän valehdellut. Molemmissa tapauksissa ei halunnut olla sinun kanssasi. Hän ei halunnut sitoutua sinuun. Sinä olit enemmän hänen perään ja olisit jatkanut suhdetta. Hän vain muotoili sen kauniimmin sinulle, ettet loukkaantuisi ja ystävälleen sanoi suoremmin.
Tää on se sama mies, joka oli tossa toisessakin alotuksessa.
mitä jos kasvaisit aikuiseksi? tekstisi on kuin teinin sepustusta