Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutellaanko? Mulla on täällä olutta ja olen hyvällä tuulella. Olen kolmikymppinen sinkkumies.

Vierailija
21.12.2019 |

Sain juuri neulottua viimeiset jouluvillasukat. Pelkäsin jo, etten ehdi. Koirakaan ei enää varastele lankakeriä.

Mites teillä menee? Itselläni ei niin hyvin, mutta pidän siitä lomaa tämän illan. Joulukin on tulossa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu.

Vierailija
2/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koira sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla mitään mehevää erotarinaa jaettavaksi?

Vierailija
4/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet sulle, itse inhoan kutomista.

Vierailija
5/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että teet neuletöitä❤️

Vierailija
6/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan vaan. Minäkin olen tuon ikäinen sinkkumies, mutta ei ole kaljaa. Mitä kaljaa sinulla on?

Vierailija
7/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen koira sinulla on?

Kultainennoutaja. Nuo tykkäävät kanniskella kaikkea suussaan. Lankakerät on etenkin näköjään mukavasti suuhun sopivia.

ap

Vierailija
8/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo

Vierailija
9/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa mitä olutta? Mulla oli fat lizardin neipa. Nyt olisi margarita ainekset mutta taitaa jäädä sen teko joululle, ei viitsi eikä jaksa nyt :p

Vierailija
10/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla mitään mehevää erotarinaa jaettavaksi?

No, eipä juuri. Olen aina pystynyt hoitamaan eroni aika sivistyneesti. Tykkään semmoisista rauhallisemmista ihmisistä ja välillä ollaan pystytty pysymään kavereinakin jonkin aikaa. Uudet kumppanit sitten sekoittaa pakkaa. Yhtä exää autoin nettitreffailussa kun me vielä asuttiin yhdessä.

Nyt olen ollut sinkku jo viitisen vuotta.

ap

Vierailija
11/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin avattu. Protokollan mukaan olisi pitänyt otsikossa kertoa "Kysykää mitä vaan niin vastailen".

roskiin

Vierailija
12/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvelet, että Raisa Räisäselle kävi?

Vierailija
13/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin avattu. Protokollan mukaan olisi pitänyt otsikossa kertoa "Kysykää mitä vaan niin vastailen".

roskiin

Jutellaanko on paljon parempi valinta. Se tarkoittaa sitä, että Ap on valmis vastavuoroiseen keskusteluun.

Vierailija
14/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilä vai Antti Rinne?

Vierailija
15/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutellaan vaan. Minäkin olen tuon ikäinen sinkkumies, mutta ei ole kaljaa. Mitä kaljaa sinulla on?

Terve! Ihan vain Pirkkaa. Joisin jotain muuta, jos olisi enemmän tuota kahisevaa lompakossa. Joskus maistoin Stout & Porter -tyyppistä olutta. Joisin pelkästään sitä, jos voisin. Tai maistelisin ylipäänsä vain erilaisia oluita. Punaviineistäkin tykkään, mutta nykyään saattaa tulla migreenikohtaus.

Parasta olutta join Itävalloissa joskus vuosia sitten. Se oli semmoinen pieni iloinen baari vuorten kupeessa. Tuohon maahan tekisi mieli palata joskus. Minne itse matkustaisit mieluiten juuri nyt?

ap

Vierailija
16/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa kultaisennoutajan? Nössö?

Vierailija
17/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homo

Olen bi. Tykkään enemmän naisista ja kai mua yleensäkin kiehtoo vain naisellisuus ihmisissä sukupuolesta riippumatta. Olen ihan sinut asian kanssa.

ap

Vierailija
18/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinulle ap ja onnea vuoteen 2020

Vierailija
19/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa kultaisennoutajan? Nössö?

En minäkään tykkää kultaisesta noutajasta, ovat liian "persoonattomia", itse tykkään erityisen vinkeistä sekarotuisista, joilla on luonnetta ja älyä. Eri.

Vierailija
20/42 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvelet, että Raisa Räisäselle kävi?

Olen lukenut kaikenlaisia teorioita ja totta puhuen olen nähnyt yöelämää sen verran, että en usko pystyväni arvaamaan. Tuossa on voinut käydä mitä tahansa.

Olisi hienoa, jos hänet läydettäisiin elossa ja hänelle se löytyminen olisi ok. Jos hän onkin vain elänyt jossain metsässä koko ajan, kun kyllästyi ihmisiin... Tai jossain trooppisella saarella. Erittäin epätodennäköistä se on, mutta se olisi jännää. Sitten hänestä tehtäisiin elokuva jne..

Mummoni sisaruksia on löytynyt pitkin Eurooppaa. Se on toisaalta eri asia. Se oli sitä sota-aikaa.

ap