Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä mistään elämänkumppania?

Vierailija
21.12.2019 |

Tuntuu, että kaikki keinot on käytetty. Joko käy niin, että minusta ei kiinnostuta tai sitten itse en kiinnostu niistä jotka kiinnostuvat minusta. Ja kyllä, olen antanut mahdollisuuden aina ja koittanut rauhassa kattella. Sille ei voi mitään jos ei vain löydy sitä kiinnostusta. Ennen kuin joku huutaa, että laske rimaa niin hirveästi alemmaksi en voi laskea, koska ollaan jo suht matalalla. En vaadi mitään ylellisyyksiä. Olen ihastunut kaikenlaisiin miehiin, niin komeisiin kuin tavallisiinkin. Vähän ujompiin ja niihin sosiaalisiin. Hyväkroppaisiin ja niihin joilla on myös vähän ylimääräistä niin sanotusti. On ollut kaikenmittaisia miehiä. Koulutuksella ei ole minulle merkitystä. Riittää että on ns. kunnollinen. Ei ole vain löytynyt sitä joka kiinnostuisi minusta ja minä hänestä. Aina jompi kumpi ei kiinnostu.

Olen koittanut löytää kaverin kavereista, baareista, harrastuksista, deittisivustoilta jne. Ei vain ole natsannut. Jos minut on torjuttu, syy on ollut aika vain se ettei ole syntynyt mitään tunteita. Joudun siis friendzonelle aina, moni sanonut, että pitää minusta mutta vain kaverina. Ongelma ei siis ole että olisin vastenmielinen ihminen (tai ainakaan sellaista kuvaa en ole saanut).

Minulla on muuten elämässä asiat kunnossa, puuttuu vain se kenen kanssa voisin jakaa sitä elämää. Kaipaan parisuhdetta.

Te jotka olette helposti pariutuneet niin kertokaa mitä teen väärin vai onko minulla vain todella huono säkä käynyt aina?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just siksi tämä aloitus ei vastauksia saakaan, kun miten muka voisin pitkäkestoisen parisuhteen nuorena löytäneenä samaistua ap:n tilanteeseen... Ilmeisesti en mitenkään. Kaikki oleellinen on näissä ketjuissa jo sanottu, mutta neuvoista ainostaan loukkaannutaan tai niitä katsotaan ylen.

Neuvot?

Tarkoitatko näitä rimanalituksia:

- lakkaa etsimästä

- tarjoudu seksiseuraksi.

En löydä ketjusta muita ohjeita.

Ja todella, jo nuoresta asti parisuhteessa olevana et tiedä yhtikäs mitään vanhempien kumppanittomien haasteista.

Vierailija
22/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap et halua kaverimiestä, niin miksi sitten käyttäydyt kaverillisesti miesten kanssa? Mitäs jos korostaisit naisellisia piirteitäsi, laittaisit niitä tissipaitoja ja siroja kenkiä, hymyilisit silmiä myöten, opettelisit muutaman miehiä miellyttävän seksitempun sen varalle, että saat laitettua haluamasi miehen kahleisiin.

Oma kokemukseni on, parisuhteesta haetaan vaihtokauppaa. Omassa korissa miehillä on yksinäisyyden poistaminen, sen takia mies on valmis panostamaan naiseen rahaa, aikaa ja osaamistaan. Mutta mies haluaa vastapalveluksena naiselta aina seksiä, ja tämän lisäksi myös muita naisellisia ominaisuuksia, joiden toive riippuu miehestä. Joku haluaa nätin ja näppärän, toinen pehmeän ja kotona viihtyvän, kolmas stressiä lievittävän ja tukea antavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just siksi tämä aloitus ei vastauksia saakaan, kun miten muka voisin pitkäkestoisen parisuhteen nuorena löytäneenä samaistua ap:n tilanteeseen... Ilmeisesti en mitenkään. Kaikki oleellinen on näissä ketjuissa jo sanottu, mutta neuvoista ainostaan loukkaannutaan tai niitä katsotaan ylen.

Neuvot?

Tarkoitatko näitä rimanalituksia:

- lakkaa etsimästä

- tarjoudu seksiseuraksi.

En löydä ketjusta muita ohjeita.

Ja todella, jo nuoresta asti parisuhteessa olevana et tiedä yhtikäs mitään vanhempien kumppanittomien haasteista.

Sanoin: ketjuista (monikko). Aihe käydään läpi täällä ainakin viikoittain.

Sitähän minä tässä ihmettelenkin, miksi minun viiteryhmältäni usein näihin kysymyksiin jotain vastauksia penätään. Voihan ap toki tarkoittaa ”helposti pariutuvilla” myös niitä, jotka ovat pariutuneet usein, mutta joilla suhteet ovat olleet lyhytkestoisia, tai ylipäätään pitkän suhteen loputtua vain vähän aikaa sinkkuna olleita.

Vierailija
24/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta turhanpäiväinen miesten perässä juokseminen ja omista elämäsi itsellesi. Sinun kohtalosi ei ollut saada parisuhdetta, mitä nopeammin hyväksyt sen sitä parempi omalta kannaltasi.

Vierailija
25/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liian korkeatasoisia miehiä. Luin kyllä aloitukseksi, mutta et vain ymmärrä sitä että ne joihin ihastut ovat paljon korkeammalla tasolla kuin sinä.

Ja ne jotka ihastuvat sinuun ovat niitä tasoisiasi, tai alemmalla tasolla.

Laske tasoa.

Vierailija
26/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole löytänyt ketään. Eniten raivostuttaa nämä naistenlehtien tai ”asiantuntijoiden” neuvot, että ”ehkä olet niin valikoiva, kun haluat vain sellaisen miehen, joka sinua kiinnostaa, etkä HUOMAA, että on monia, jotka olisivat sinusta kiinnostuneita!” Niin? Kyllä minä huomaan ja tiedän, että jokunen epäkiinnostava on minusta kiinnostunut. Entä sitten? En ole ollut aina elämässäni ilman parisuhdetta, minä NOUDATIN tuota kyseistä neuvoa ja seurustelin miehen kanssa, jolle minä olin saalis, mutta joka ei ollut sitä minulle. Saimme jopa lapsia. Kannattiko? No, ehkä perhe oli se, mitä halusin, ja en voi valittaa suhteen jälkiseuraamuksia, mutta löysinkö rakkauden? Tunteen, että tätä haluan, vaikka on vaikeaa? En. Olen edelleen yksin ja rakkaudeton, siinä mielessä voisi sanoa, että ehkä heitin 12 vuotta hukkaan väärän miehen kanssa.

Nyt odotan, enkä ala suhteeseen, ellen todella halua miestä. Olen halunnut suhteen aikana (siihen se päättyikin) erästä miestä, mutta hän ei halunnut minua. Tiedän, mille se tuntuu, kun haluat sen toisen. Ja tiedän mille se tuntuu, kun tyydyt johonkuhun.

Tyytymissuhteissa on se ongelma, että jos on vaikeaa, ihana alkuhuuma tai mikään ei kannattele jaksamaan pitää suhdetta kasassa. Tai toisen menettämisen ei-toivottuus. Kun se on ihan sama tai oikeastaan olisi helpompaa yksin, aaarrghht! :) En mä sellaista suhdetta toivonut :( Enkä toivo.

Haluaisin minäkin parisuhteen tai vielä oikeammin rakkautta, en enää haluaisi ehkä asua henkilön kanssa saman katon alla. Kaipaan ja tarvitsen yksinoloa. Mutta kaispaan sitä, että olisi joku, jolle olisin tärkeä.

Vierailija
27/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta turhanpäiväinen miesten perässä juokseminen ja omista elämäsi itsellesi. Sinun kohtalosi ei ollut saada parisuhdetta, mitä nopeammin hyväksyt sen sitä parempi omalta kannaltasi.

Jos tämä toimii sinulle, niin se ei ehkä tee toisia onnelliseksi. Olet joku ihme lannistumista toiselle toivottaja?

Vierailija
28/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa heittäytyä ja olet tylsä...? Omasta mielestään saattaa olla hyvä paketti, mutta totuus saattaa olla toinen. Rima taitaa olla myös liian korkealla?

Vierailija
29/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolme ohjetta;

1) Lopeta huippumiesten tavoittelu ja laske tasoa omalle tasollesi.

2) Lopeta huippumiesten tavoittelu ja laske tasoa omalle tasollesi.

3) Lopeta huippumiesten tavoittelu ja laske tasoa omalle tasollesi.

Vierailija
30/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap et halua kaverimiestä, niin miksi sitten käyttäydyt kaverillisesti miesten kanssa? Mitäs jos korostaisit naisellisia piirteitäsi, laittaisit niitä tissipaitoja ja siroja kenkiä, hymyilisit silmiä myöten, opettelisit muutaman miehiä miellyttävän seksitempun sen varalle, että saat laitettua haluamasi miehen kahleisiin.

Oma kokemukseni on, parisuhteesta haetaan vaihtokauppaa. Omassa korissa miehillä on yksinäisyyden poistaminen, sen takia mies on valmis panostamaan naiseen rahaa, aikaa ja osaamistaan. Mutta mies haluaa vastapalveluksena naiselta aina seksiä, ja tämän lisäksi myös muita naisellisia ominaisuuksia, joiden toive riippuu miehestä. Joku haluaa nätin ja näppärän, toinen pehmeän ja kotona viihtyvän, kolmas stressiä lievittävän ja tukea antavan.

Mitä oikein tarkoitat:

Miehellä tavoite yksinäisyyden poistaminen ja vastapalveluksena mies haluaa seksiä? Niin, mietipä kaksi kertaa, miksi emme naisina ryhdy tissipaitoja esille vetämään. Mitäs nainen tuossa mallissa saa?

31/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität liian korkeatasoisia miehiä. Luin kyllä aloitukseksi, mutta et vain ymmärrä sitä että ne joihin ihastut ovat paljon korkeammalla tasolla kuin sinä.

Ja ne jotka ihastuvat sinuun ovat niitä tasoisiasi, tai alemmalla tasolla.

Laske tasoa.

Tässähän se on tiivistettynä.

Suomessa on 53 000 - 70 000 miestä enemmän kuin naista ikäryhmässä 20-39, joten jos tuon ikäinen nainen ei miestä löydä, voi jo sen perusteella kertoa hänen olevan hypergaminen parinvalinnassa.

Vierailija
32/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se itsellänikään helppoa ollut. Käytin naisten etsimiseen varmaan kaiken vapaa-aikani ja kaikki mahdolliset keinot ennen kuin "se" löytyi.

T: Mies, 40

Vierailija
33/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä toimii sinulle, niin se ei ehkä tee toisia onnelliseksi. Olet joku ihme lannistumista toiselle toivottaja?

Mitä nopeammin hyväksyy oman osansa tässä maailmassa sen helpommaksi elämä käy. Kamala katsoa sivusta kun tällainen yhä epätoivoisemmaksi käyvä ihminen yrittää saada parisuhdetta jokaisen tuntemansa sinkun kanssa. Sitten ihmetellään miksi ihmiset eivät viihdy hänen ympärillään.

Vierailija
34/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oma ongelmani on ollut, että etsin vain FWB:tä, mutta suhde / suhteet eivät pysyneet vain seksin tasolla. Oman kokemukseni mukaan se ei riitä ikäisilleni miehille.

Yleisesti sanoisin, että rakkautta ei voi pakottaa. Olen itsekin ollut monesti ihastunut ilman vastakaikua. Samoin minuun ollaan oltu ihastuneita, minä en ole syttynyt. Täytyy vain kohdata sopivia ihmisiä joiden kanssa on molemminpuoliset tunteet

Miten, kysyy ap? No, IRL ja netissä. Ota joka viikko yhteyttä vaikka viiteen treffipalstalla. Vastaa mahdollisille. Lähde nopeasti kahville ja katso, miltä tuntuu. Eihän siinä muu auta kuin antaa rakkaudelle mahdollisuus.

Minulla on tällä hetkellä nuorempi rakastaja, mutta kyllä siihen tunteet tuli mukaan puolin ja toisin, vaikka molemmat haki vain FWB:tä. Nyt vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erillään.

Onhan siitä tutkimusta, että seksi ja läheisyys & oksitosiini ym herättää tunteita jne. En kuitenkaan suosittele ap:lle randompanoja suhteen toivossa, satutat pian itsesi. Pohdin vain tätä ironiaa. N50+

Vierailija
35/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat:

Miehellä tavoite yksinäisyyden poistaminen ja vastapalveluksena mies haluaa seksiä? Niin, mietipä kaksi kertaa, miksi emme naisina ryhdy tissipaitoja esille vetämään. Mitäs nainen tuossa mallissa saa?

Nainen saa fiksun ja reilun elämänkumppanin, miehisen miehen. Kaupan päälle hyvää seksiä. Sitä kutsutaan parisuhteeksi.

Vierailija
36/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulisin, että tilanne, jossa ihmisellä ei ole toivomaansa parisuhdetta (vuosiin) johtuu jostain haavasta sielussa tai sisällämme. Itse ainakin tunnistan, että olen tosi arka, minua ahdistaa se, että miehiä saattaa kiinnostaa seksi enemmän kuin persoonani, olen muutenkin narsistisen vanhemman haavoittama ja se tarkoittaa, että käyttäydyn itsekin joskus epämiellyttävästi vaikka en tarkoita pahaa. Niin etsipä siinä sitten nyt kumppania. Eikä noille haavoille voi yhtään mitään, terapioista ei ainakaan ole ollut niihin apua. (Olen mennyt terapiaan tosin muista syistä kuin kumppanin puute!)

Tavallaan uskon, että jossain on joku, joka olisi se oikea minulle, joka kykenisi minua puutteistani huolimatta rakastamaan ja joka rakastuisi persoonaani, ei siihen, ettei enää tarvitse tumputtaa, mutta arkijärjen valossa taas en järjellä usko, että minuun rakastuisi yhtään kukaan.

En etsi ketään, tiedän, ettei se etsimällä löydy. Olen sen sijaan ajatellut tehdä elämästäni enemmän itseni näköistä ja viettää enemmän aikaa asioiden, joista olen todellisesti kiinnostunut, parissa ja odottelen, että josko tämä toiveitteni ihmemies sitäkin kautta löytäisi minut. Ja minä hänet.

Jos ei niin.... muistelen lopun elämääni sitä miestä, jonka olisin halunnut, mutta joka ei halunnut minua tai ei uskaltanut avautua suhteeseen minun kanssani. Ei edes lyhyeen. (Jolloin olisin saanut hänet pois päästäni kummittelemasta).

Vierailija
37/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat:

Nainen saa fiksun ja reilun elämänkumppanin, miehisen miehen. Kaupan päälle hyvää seksiä. Sitä kutsutaan parisuhteeksi.

No ei tuossa niin sanottu. Mies saa yksinäisyyden pois ja haluaa vastapalveluksena seksiä, siinä sanottiin. Eli sama kuin nainen haluaa elättäjän ja saa vastapalveluna rakkautta. Siinä kohtaa voisin harkita jo.

Vierailija
38/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin "nuori" niin naisia kyllä riitti kun vain oli fiksu ja asiallinen. Huomasin, että naiset pitivät älykkäästä miehestä vaikka olinkin aika kynäniska ruipelo. Eri asia sitten oli löytää sellainen luotettava nainen, josta kiinnostui tarpeeksi.

Olen monta kertaa myös chatissa esittänyt naista ja täytyy sanoa, että kilpakumppanini ovat kyllä aika säälittäviä pääosin. Keskustelut aloitetaan sanomalla "moi" ja sitten ei mitään. Toinen on sitten se, että halutaan esitellä kikkeliä tms. Ei helvetti. Ei mikään ihme, ettei miehet löydä naista kun suurin osa on 6-vuotiaan tasolla ja alle.

Vierailija
39/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nopeammin hyväksyy oman osansa tässä maailmassa sen helpommaksi elämä käy. Kamala katsoa sivusta kun tällainen yhä epätoivoisemmaksi käyvä ihminen yrittää saada parisuhdetta jokaisen tuntemansa sinkun kanssa. Sitten ihmetellään miksi ihmiset eivät viihdy hänen ympärillään.

Sinä olet vain itse lannistunut ja siksi sinusta on kaameaa katsoa, kun muut eivät lannistu, ja yrität lannistaa muitakn. Ainoa, joka ihmettelee, mikseivät ihmiset viihdy lannistumattoman seurassa olet sinä, koska kellään muulla ei ole sellaista tilannetta, kuin sinun päässäsi on se koko tilanne. Et ehkä itse viihdy lannistumattomien seurassa, muistuttaahan se sinua aina siitä, että itse luovutit.

Vierailija
40/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minusta sinulla on siinä mielessä hyvä tilanne kuitenkin, että sinä ihastut. Jatkat vaan sitkeästi, kyllä se joku päivä vielä on molemminpuolista. Vedä välillä henkeä, onhan se kuluttavaa ihastua yksipuolisesti JA myös joutua antamaan pakkeja, se rasittaa aivan yhtä lailla. Joskus enemmänkin. Itselleni ihastuminen on todella harvinaista herkkua. Olen 40+ ja aikuisiän ihastumisia tasan kaksi. Valitettavasti yksipuolisia nekin, mutta toivo elää vielä. Ja minäkin olen tavannut todella monta todella miellyttävää miestä, joissa ei ole ollut mitään moitittavaa. Mutta kun tunteitaan ei voi pakottaa. Ja toisin kuin tällä palstalla sanotaan, uskoisin valtaosan miehistä olevan kuitenkin samanlaisia. Omia tunteita ei voi pakottaa, eikä sen toisenkaan. Kaksi kertaa olen ajautunut pitkään suhteeseenkin vaikka sitä tunnetta ei ollutkaan. Mies vaan oli niin hyvä paperilla, että ei vaan ollut yhden ainutta syytä olla haluamatta olla hänen kanssaan. Tottakai vuosien saatossa kiintyy, mutta sitä todellista tunnetta, ei sitä tullut koskaan. Kolmatta kertaa en aio samaa virhettä tehdä. Joko olen loppuelämäni yksin, tai sitten kohtaan ihmisen, jonka kanssa olen loppuelämäni. Tsemppiä.