Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä mistään elämänkumppania?

Vierailija
21.12.2019 |

Tuntuu, että kaikki keinot on käytetty. Joko käy niin, että minusta ei kiinnostuta tai sitten itse en kiinnostu niistä jotka kiinnostuvat minusta. Ja kyllä, olen antanut mahdollisuuden aina ja koittanut rauhassa kattella. Sille ei voi mitään jos ei vain löydy sitä kiinnostusta. Ennen kuin joku huutaa, että laske rimaa niin hirveästi alemmaksi en voi laskea, koska ollaan jo suht matalalla. En vaadi mitään ylellisyyksiä. Olen ihastunut kaikenlaisiin miehiin, niin komeisiin kuin tavallisiinkin. Vähän ujompiin ja niihin sosiaalisiin. Hyväkroppaisiin ja niihin joilla on myös vähän ylimääräistä niin sanotusti. On ollut kaikenmittaisia miehiä. Koulutuksella ei ole minulle merkitystä. Riittää että on ns. kunnollinen. Ei ole vain löytynyt sitä joka kiinnostuisi minusta ja minä hänestä. Aina jompi kumpi ei kiinnostu.

Olen koittanut löytää kaverin kavereista, baareista, harrastuksista, deittisivustoilta jne. Ei vain ole natsannut. Jos minut on torjuttu, syy on ollut aika vain se ettei ole syntynyt mitään tunteita. Joudun siis friendzonelle aina, moni sanonut, että pitää minusta mutta vain kaverina. Ongelma ei siis ole että olisin vastenmielinen ihminen (tai ainakaan sellaista kuvaa en ole saanut).

Minulla on muuten elämässä asiat kunnossa, puuttuu vain se kenen kanssa voisin jakaa sitä elämää. Kaipaan parisuhdetta.

Te jotka olette helposti pariutuneet niin kertokaa mitä teen väärin vai onko minulla vain todella huono säkä käynyt aina?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa pitää sinkkuina ihmisiä, joilla on vakipano tai fwb-suhde. Eivät he varsinaisesti ole varattuja, mutta eivät kyllä sinkkujakaan. Heille pitäisi keksiä jokin oma termi, jolla heidät erottaa niistä sinkuista, jotka eivät harrasta panosuhteita parisuhteiden ulkopuolella.

Vierailija
62/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi kysyä tämä kysymys joltakin, joka tuntee hänet. Jos syy on jokin hänen persoonaansa liittyvä, me random-mammat emme voi tietää. Sen sijaan suorapuheinen ystävä, vihollinen tai sukulainen voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa pitää sinkkuina ihmisiä, joilla on vakipano tai fwb-suhde. Eivät he varsinaisesti ole varattuja, mutta eivät kyllä sinkkujakaan. Heille pitäisi keksiä jokin oma termi, jolla heidät erottaa niistä sinkuista, jotka eivät harrasta panosuhteita parisuhteiden ulkopuolella.

Jos nämä ihmiset ovat mustasukkaisia ns.panoistaan, niin heillä on vulgarisoitu parisuhde.

Jos taas ei ole mitään tällaisia sääntöjä, niin he ovat vain seksuaalisia naisia ja komeita ns.Chad-miehiä, jotka harrastavat irtoseksiä saman ihmisen kanssa monta kertaa ja heillä voi olla listalla montakin ihmistä eri päiville. 

Vierailija
64/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet isketään seksillä. En tarkoita sitä, että heti pitäisi harrastaa seksiä, vaan sitä että ulkonäkösi on seksikäs ja olet itsetietoinen.

Seksikäs ulkonäkö on jossain määrin makuasia, mutta voin luvata sinulle, että jos etsit hyvän saliohjelman, jota noudatat tästä kesään asti ja syöt samalla terveellisesti, sinusta kiinnostuvat kesällä sellaiset miehet, jotka sinuakin kiinnostavat. Itsetietoisuus taas tarkoittaa sitä, että tee elämässä niitä asioita, joita haluat tehdä ja ole sitä mieltä, mitä haluat olla. Eli toisaalta jos et halua heilutella puntteja, niin sitten et heiluttele, ja jos se on jollekin ukolle ongelma, niin äijä mäkeen.

Olemassaoloaan anteeksipyydellen ja "kaikki käy kunhan on kunnollinen" -asenteella ei löydy miestä eikä naista. Jos et ole flirttaillut, niin sitäkin kannattaa kokeilla. Juttelin esimerkiksi yhden ex-työkaverin kanssa teemabileasuista ja ehdotin ratsastajaa, koska toinen työkaveri pukeutui hevoseksi. Hän kieltäytyi sanoen, että hän kyllä ratsastaa, mutta hevonen on väärä...

Etenkin naisilla seksi myy ja kannattaa yrittää asettaa kaikenlaisia mielikuvia miehen päähän.

Tarkoitat siis ettå miehille seksi myy?

Ja annat ensin salilla käymisohjeen ja sitten sanot ettå jos et halua niin älä käy, haloo.

Vierailija
65/65 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nämä ihmiset ovat mustasukkaisia ns.panoistaan, niin heillä on vulgarisoitu parisuhde.

Jos taas ei ole mitään tällaisia sääntöjä, niin he ovat vain seksuaalisia naisia ja komeita ns.Chad-miehiä, jotka harrastavat irtoseksiä saman ihmisen kanssa monta kertaa ja heillä voi olla listalla montakin ihmistä eri päiville. 

Aitona sinkkuna minua ällöttää ajatus, että menen hyväuskoisena treffeille sinkkumiehen kanssa, joka panee säännöllisesti jotain kinkku(j)a. Yäk! Jos kuka tämmöistä harrastaa, pitäisi kertoa deittiprofiilissa.