Anoppi taas lahjoitellut vuohia ja vesikaivoja afrikkaan
Kommentit (89)
Lähetä sinä se anoppi sinne Afrikkaan.
Myyvät vuohen, että saavat salakuljettajille rahaa ja kohta ovat Kreikassa odottamassa taakanjakoa ja hups, kohta se lahjan saaja onkin siellä ala-asteella sinun lapsesi luokassa ihan yksin tulleena lapsena
No sittenhän oli osunut lahja kun on oikein hyvä mieli sinulla :D Muistahan kiittää anoppia.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles, sinä poikalapsen äiti: jonain päivänä sinustakin tulee todennäköisesti hölmö ja turhauttava anoppi. Kumma juttu, että miehet eivät useinkaan koe anoppiaan hankalaksi. Onko tyttölapsien äidit jotenkin fiksumpia? Vai onko vika miniöissä?
Ja mihin sinä perustat väitteesi? Kyllä mulle on sattunu hankalia anoppeja, onko niitä muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä ostaa muutama ihan vaan ulisijoiden kiusaksi.
Kunhan vaan jätät ne tuikkukipot ostamatta, niin ihan sama.
Etuajassa tää sun provo.
Joulu alkaa vasta ylihuomenna.👍
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulla, ap, ollut sitten itselläsi käyttöä kaivolle tai vuohelle?
En ole ap, mutta molemmat kelpaisivat. Kaivomme juomavesi todettiin juomiskelvottomaksi viime kesänä. Kunnallistekniikka löytyy, mutta eläinten ja kasvimaan hoitoon oma kaivovesi olisi parempi ratkaisu. Ja vuohi"laumaamme" sopisi vielä yksi suloinen kaveri joukkoon :)
Toivon yleensä jotain tiettyä ihmisiltä, joiden kanssa vaihdan paketit. Anopilta saan hänen tekemänsä villapaidan ja mieheni hankki minulle uudet rukkaset ulkohommiin. Tehdään töitä täällä jokapäiväisessä elämässämme sitten muiden ihmisten hyväksi. :) Paljon arvokkaampaa olla läsnä ja tehdä oma osansa maapallon ja ihmisten eteen joka päivä, eikä vain tehdä lahjoitusta, josta välistä vedetään rikkaiden taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles, sinä poikalapsen äiti: jonain päivänä sinustakin tulee todennäköisesti hölmö ja turhauttava anoppi. Kumma juttu, että miehet eivät useinkaan koe anoppiaan hankalaksi. Onko tyttölapsien äidit jotenkin fiksumpia? Vai onko vika miniöissä?
Se johtuu siitä että poika on mies ja anoppi on nainen. Miehiltä ei odoteta mitään. Miniä on anopin jatke. Siltä odotetaan samaa orjan asennetta kuin anopiltakin on odotettu.
Mua ärsyttäisi. Lahjoitelkoon kaikki rahansa mihin tykkää, mutta mun nimissä "lahjana" ei tarvi niin tehdä. Osaan lahjoittaa aivan itse niihin kohteisiin joihin haluan.
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin sinä perustat väitteesi? Kyllä mulle on sattunu hankalia anoppeja, onko niitä muitakin?
Jos sulle on tosiaan sattunut enemmän kuin yksi hankala anoppi, niin se on jo peiliinkatsomisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Etuajassa tää sun provo.
Joulu alkaa vasta ylihuomenna.👍
Väärin. Joulu alkaa Tuomaanpäivästä ja päättyy Nuutinpäivään.
-eri
Mä voisin ottaa vuohen lemmikiksi.
Taas eläinparkoja rääkättäviksi.
Antaisitte edes suomalaisten eläinten orpokoteihin, jos tuollaisia lahjoja harrastatte.
🐕🐈🐿️🐦
Lahjan antajan kuuluisi maksaa lahjavero eikä sen saajan. Jää taaskin verot saamatta kun rahaa lahjoitetaan turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Lahjan antajan kuuluisi maksaa lahjavero eikä sen saajan. Jää taaskin verot saamatta kun rahaa lahjoitetaan turhuuteen.
No sopiiko, että tulovero nostetaan sataan prosenttiin, niin ei mene yhtään rahaa turhuuteen?
No en mä tuollaista ”lahjaa” vastaanottaisi. Mutta en oo niin lahjojen perään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaikissa vitseissä ja sketseissä nimenomaan miehet ei pidä anopeistaan.
Huomaa myös, että täällä on varmaan vähemmistö kirjoittajista miehiä.
joskus sain tälläisen lahjoitus lahjan ja ilahduin kyllä, sillä en tarvi mitään tavaraa näin aikuisena.
kattelin alfa kanavalta katulapsi työtä, itku meinas päästä tämän vuoden 2019 lahjoituspuhelu 25,37 euroa puhelu jossa kerrotaan toiminnasta puh. 0600-11717 irr tv ohjelma, tullu tänä joulunan, itse haluaisin esim. katulapsityö lahjoituksen mielummin kun suklaata, kun yritän laihduttaa (epätoivoisesti)
En usko että näistä vuohi- tai kaivolahjoituksista menee senttiäkään Afrikkaan vaan rahat vedetään välistä. Afrikassahan on muuten suomalaistenkin sinne tekemiä kaivoja sadoittain, jotka ovat käyttämättöminä ja ruostuneina kun paikalliset eivät osaa niitä käyttää ja huoltaa.
Täytyypä ostaa muutama ihan vaan ulisijoiden kiusaksi.