Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi taas lahjoitellut vuohia ja vesikaivoja afrikkaan

Vierailija
21.12.2019 |

On sitten hyvä mieli. Huoh.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne vuohet hyödytä Saudi-Arabian öljyteollisuutta! Byää, byää👌

Vierailija
22/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi pelastaa afrikan kylä kylältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostaisin enemmän lahjoitusta kotimaiseen eläinsuojelutyöhön tai luonnonsuojeluun kuin mitään Afrikan kaivoa. On sitä työtä täällä kotimaassakin, jos hoidetaan ne ensin. Vaikka eipä ne vuohet ja kaivot minulta pois ole.

Vierailija
24/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olis mulle mieluisin lahja.

Se on todella aineeton lahja, et itse sitä näe, ja se kohde siellä Afrikassa ei edes tiedä koko lahjasta mitään. 

Rikolliset korjaa nuokin rahat.

Vierailija
25/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 10% lahjoittaa vuohen tai kaivon siksi, että kokee sen tärkeäksi. Lopuille se on samanlainen keino ojentaa lahjan saajaa kuin Käytöksen kultainen kirja.

Vierailija
26/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi##u mitä perintörahojen tuhlausta...

Vierailija
27/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeasti suuttuisin tuosta. Tuo on ihan vihoviimeinen asia, mitä siellä tarvitaan. Jos kaikki apu lopetettaisiin, niin aivan varmasti kärsimyksen määrä vähenisi ennen pitkää. Ja ihan luonnollisella tavalla. Mutta ei, on parempi kituuttaa ja saada mahdollisimman moni kärsimään.

Vierailija
28/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo ihan todesti otettavia juttuja? Nuo lehmät, vuohet, kaivot..?

Vierailija
29/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko joku että vuohi on annettu jollekin, taitaa rahat mennä parempiin taskuihin.

Vierailija
30/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luuleeko joku että vuohi on annettu jollekin, taitaa rahat mennä parempiin taskuihin.

Jos noin olisi, siitä nousisi kamala haloo. Vai eikö?

Vierailija
31/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi mulle oikein hyvin. En oikeasti halua tai tarvi mitään. En edes sitä herkkukoria.

Sinällään ei edes kiinnosta, kuinka paljon noista avustuksista oikeasti menee ilmoitettuun tarkoitukseen. Silti ihan varmasti hyödyllisempää kuin minulle sukat, pyyhe ja leikkuulauta.

Kyllä minä otan mielummin kampaamo/hieronta lahjakortin! Kaikkien noiden hyväntekeväisyysjärjestöjen pomot voi paksusti. Siellä kyllä rasvaisia käsiä hierotaan yhteen. En luota mihinkään amnestyyn, unisefiin tai pelastusarmeijaan.

Ainoastaan jos veisivät paikalliseen eläinsuojelujärjestöön samat rahat ruokana yms. hyväksyisin.

Vierailija
32/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla, ap, ollut sitten itselläsi käyttöä kaivolle tai vuohelle?

Vierailija
33/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sehän on hyvä.  Kun ei ne anopin "krääsälahjat" muutenkaan kelpaa hienostelevalle miniälle, niin tämähän on aivan win-win.

Vierailija
34/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyslahjoitus on mielestäni outo lahja. Miksei voi vaan lahjoittaa jos haluaa? Lahjan saa tässä se afrikkalainen.. niin ja säälin todella kaikkia niitä eläimiä, jotka tuonne lähetetään kaltoinkohdeltavaksi ja hyväksikäytettäväksi kurjiin oloihin. Hyi.

N30

Vierailija
35/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kait voi käyttää rahansa kuten haluaa. Eli voisko ap nyt vain ajatella että lahjaa ei tänä vuonna tullut? Paitsi jos se sitten on niin merkittävä menetys että epämieluisa krääsä jää tulematta nurkkiin. Sitten voipi olla nyreissään.

Vierailija
36/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain tuttavaltani lahjaksi Afrikkaan ostetun vuohen - siis sen sellaisen kortin ja kuitin maksetusta maksusta. Voinko siis mennä ja vaatia vuohta itselleni - vai miten tämä homma oikein toimii...?

Kotimainen vuohi riittää, joten kurkista peiliin.

Vierailija
37/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas kummallista kommenttia tässäkin ketjussa.

Oma p erse rakkain. Omat asiat on hyvin. en jaksa kuin valittaa. enkä pysty käsittämään tosiasiaa, että kaikilla muilla ei ole edes perusasioita.

Vierailija
38/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas kummallista kommenttia tässäkin ketjussa.

Oma p erse rakkain. Omat asiat on hyvin. en jaksa kuin valittaa. enkä pysty käsittämään tosiasiaa, että kaikilla muilla ei ole edes perusasioita.

eikä niillä edelläänkään ole mitään kun välistävetäjiä on enemmän kuin lahjoittajia. 

Vierailija
39/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän niilläkin vuohirahoilla joku heimopäällikkö osta rynnäkkökivääreitä.

Vierailija
40/89 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän anopin hyvä mieli sulta pois ole. Ihme nillitystä taas.

Antaa oman mielentilan lahjaksi toiselle?

Tässä on se tyhmä paradoksi.

Ei se ole mikään lahja kenellekään että päättää omalta osaltaan osallistua hyväntekeväisyyteen. Tuossa vaan 

a) kiillotetaan omaa kuvaa tuoden esiin itseään hyvänä ihmisenä , hyväntekijänä.

b) ei tarvitse miettiä mistä toinen ilahtuisi - edes jouluna.

Harjoittakaa hyväntekeväisyyttä, se on hienoa, mutta ei narsismin varjolla, ikään kuin lahjana täysin ulkopuoliselle tekijälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän