Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MInkä ikäinen poika uimahallin suihkuun äitinsä mukana?

Vierailija
21.12.2019 |

Minkä ikäiseen asti on soveliasta pitää poikalasta äitinsä mukana yleisessä suihkuissa/saunoissa?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan edelleen 7-vuotiaan mukaan ja aion ottaa vielä muutaman vuoden. Mikä teitä oikein vaivaa? Ne on lapsia ja niitä ei kiinnosta teidän leveät per..seet ja roikkuvat tissit. Ei tulisi mieleenkään laittaa lasta yksin saunaan miesten puolelle. Ihan uskomatonta porukkaa. Onkohan teillä lapsia itsellä ollenkaan.

Mites toisin päin? 10-vuotias tyttö isän mukana miesten puolella? Voi hyvää päivää!

T: 3 pojan äiti

10-vuotias on eri kuin 7-vuotias. Tai 8-vuotias. Vai oletko ollut pois biologian tunnilta? Jotenkin niin et kommentti tuo "voi hyvää päivää".

Kirjoitit itse että aiot ottaa 7-vuotiaan vielä muutaman vuoden. Kyllä se 10v ikä siellä aika pian häämöttää.

Ja hyvää päivää vaan edelleen. En ole edellinen.

Kyllä todellakin aion ottaa mukaan n. 9-10 vuotiaaksi. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa ymmärtää. Ja tuo voi hyvää päivää kommentti kertoo vaan ja ainoastaan kirjoittajasta itsestään aika paljon. En nyt viitsi kuitenkaan kommentoi mitä, mutta wt liittyy siihen hyvin vahvasti.

Mitä jos uimahallin henkilökunta kieltää yli 7-vuotiaan viemisen naisten puolelle?

ohis

Ei ne kiellä, usko pois. Ootte ihan sairaita kun seksualisoitte lapset.

Vierailija
42/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei naisten tarvitsisi erota ja erottaa lapset omista isistään niin usein ettei tällaista valtavaa yksinhuoltaja ongelmaa olisi?!?!

Vierailija kirjoitti:

2-3,5v. Sekin liikaa. Ehkä isä voisi mennä pojan kanssa miesten puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan edelleen 7-vuotiaan mukaan ja aion ottaa vielä muutaman vuoden. Mikä teitä oikein vaivaa? Ne on lapsia ja niitä ei kiinnosta teidän leveät per..seet ja roikkuvat tissit. Ei tulisi mieleenkään laittaa lasta yksin saunaan miesten puolelle. Ihan uskomatonta porukkaa. Onkohan teillä lapsia itsellä ollenkaan.

Oletko itse ollut lapsi ollenkaan? Päiväkoti-ikäisetkin jo hihittelevät pippeleille ja pimpeille.

No minun lapseni eivät ole kyllä koskaan tehneet uimahallissa mitään tuollaista eivätkä ole kommentoineet kenenkään ulkomuotoa. Ei niitä vaan kiinnosta ne tätien leveät perseet, kun he ovat lapsia. Pienestä pitäen myös opetettu, että ihmisiä on erinäköisiä, -kokoisia ja -värisiä.

Aion edelleenkin ottaa sen 7-vuotiaan, niinkuin 8-vuotiaankin mukaani. Ei tulisi mieleenkään laittaa yksin saunaan miesten puolelle. Minä olen lapsestani vastuussa, ei muut. Joten en jätä lasta yksin saunaan miesten puolelle. Jäikö tämä jotenkin epäselväksi? Jos jättäisin ja jotain sattuisi, niin kuka on vastuussa? Vastaus lienee kaikille selvä.

Voi moro. Lapset viettää melko paljon aikaa erossa vanhemmistaan, ja se että he eivät (luojan kiitos) kommentoi uimahallissa muiden ulkomuotoa, ei todellakaan tarkoita etteikö kavereiden kanssa puhuttaisi toisin. Tyttöjen ja poikien eroavaisuudet sattuvat kiinnostamaan lapsia, et voi sille mitään. Ja jos et pysty asioimaan uimahallissa aiheuttamatta muille naisille ja tytöille, sekä tietysti pojallesi, epämukavaa oloa, parempi lopettaa uiminen.

Syytönhän minä siihen olen, että et ole onnistunut kasvattamaan lapsiasi niin että osaisivat käyttäytyä uimahallissa. Lapsia ne ovat ja meillä ei ainakaan lapset tuollaisista asioista kavereiden kesken puhu. Ihanko olit tosissasi, että nuo leikkivät lapset jotenkin puhuisivat, että tolla Keijolla oli sitten iso muna? Älä nyt viitsi.

Kyllä minä käyn edelleenkin uimassa ja sinä et sitä asiaa minun puolestani päätä.

Minulla ei ole lapsia, mutta olen paljon tekemisissä lasten kanssa ja tiedän kuinka eri tavalla he voivat käyttäytyä eri tilanteissa. Ne puheet eivät ole luokkaa Keijolla on iso muna, vaan sellaista yleistä hihittelyä sille että pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi.

No nythän me oikein asiantuntija saatiin paikalle. Että oikein paljon on tekemisissä lasten kanssa. Tuskin nämä puheenaiheet lasten tärkeimpiä keskustelun aiheita kuitenkaan ovat. Lapsia he kuitenkin ovat. Sitten joskus myöhemmin varmaan keskustelevat eri tavalla, mutta sitten menevät sukupuolensa määrittämään saunaan.

Vierailija
44/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotiaana tyttönä olisi ollut katastrofi joutua n. saman ikäisen pojan (tutun tai tuntemattoman) kanssa hengailemaan alasti. Miettikää vähän äitikät vaikka ette itse pitäisi minään.

Vierailija
45/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9-vuotiaana tyttönä olisi ollut katastrofi joutua n. saman ikäisen pojan (tutun tai tuntemattoman) kanssa hengailemaan alasti. Miettikää vähän äitikät vaikka ette itse pitäisi minään.

Kyllä minä voisin vaikka tuon naapurin Penan kanssa samaan saunaan mennä. Enkä pitäisi sitä minään.

Vierailija
46/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ollut lapsi ollenkaan? Päiväkoti-ikäisetkin jo hihittelevät pippeleille ja pimpeille.

No minun lapseni eivät ole kyllä koskaan tehneet uimahallissa mitään tuollaista eivätkä ole kommentoineet kenenkään ulkomuotoa. Ei niitä vaan kiinnosta ne tätien leveät perseet, kun he ovat lapsia. Pienestä pitäen myös opetettu, että ihmisiä on erinäköisiä, -kokoisia ja -värisiä.

Aion edelleenkin ottaa sen 7-vuotiaan, niinkuin 8-vuotiaankin mukaani. Ei tulisi mieleenkään laittaa yksin saunaan miesten puolelle. Minä olen lapsestani vastuussa, ei muut. Joten en jätä lasta yksin saunaan miesten puolelle. Jäikö tämä jotenkin epäselväksi? Jos jättäisin ja jotain sattuisi, niin kuka on vastuussa? Vastaus lienee kaikille selvä.

Voi moro. Lapset viettää melko paljon aikaa erossa vanhemmistaan, ja se että he eivät (luojan kiitos) kommentoi uimahallissa muiden ulkomuotoa, ei todellakaan tarkoita etteikö kavereiden kanssa puhuttaisi toisin. Tyttöjen ja poikien eroavaisuudet sattuvat kiinnostamaan lapsia, et voi sille mitään. Ja jos et pysty asioimaan uimahallissa aiheuttamatta muille naisille ja tytöille, sekä tietysti pojallesi, epämukavaa oloa, parempi lopettaa uiminen.

Syytönhän minä siihen olen, että et ole onnistunut kasvattamaan lapsiasi niin että osaisivat käyttäytyä uimahallissa. Lapsia ne ovat ja meillä ei ainakaan lapset tuollaisista asioista kavereiden kesken puhu. Ihanko olit tosissasi, että nuo leikkivät lapset jotenkin puhuisivat, että tolla Keijolla oli sitten iso muna? Älä nyt viitsi.

Kyllä minä käyn edelleenkin uimassa ja sinä et sitä asiaa minun puolestani päätä.

Minulla ei ole lapsia, mutta olen paljon tekemisissä lasten kanssa ja tiedän kuinka eri tavalla he voivat käyttäytyä eri tilanteissa. Ne puheet eivät ole luokkaa Keijolla on iso muna, vaan sellaista yleistä hihittelyä sille että pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi.

No nythän me oikein asiantuntija saatiin paikalle. Että oikein paljon on tekemisissä lasten kanssa. Tuskin nämä puheenaiheet lasten tärkeimpiä keskustelun aiheita kuitenkaan ovat. Lapsia he kuitenkin ovat. Sitten joskus myöhemmin varmaan keskustelevat eri tavalla, mutta sitten menevät sukupuolensa määrittämään saunaan.

Se paljon tekemisissä lasten kanssa tarkoittaa sitä, että olen työkseni tekemisissä lasten kanssa. Tämä ei tosiaan ole lasten tärkein puheenaihe, mutta yksi yleinen kuitenkin.

Jos et välitä tytöistä, niin mietipä poikaasi. Olisiko kiva, jos joku luokkakaveri kertoisi koulussa nähneensä Nicon pippelin kun Nico oli äidin mukana naisten pukuhuoneessa? Ajattele nyt vähän. Aika pienetkin lapset voivat olla todella julmia toisilleen.

Vierailija
47/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites toisin päin? 10-vuotias tyttö isän mukana miesten puolella? Voi hyvää päivää!

T: 3 pojan äiti

10-vuotias on eri kuin 7-vuotias. Tai 8-vuotias. Vai oletko ollut pois biologian tunnilta? Jotenkin niin et kommentti tuo "voi hyvää päivää".

Kirjoitit itse että aiot ottaa 7-vuotiaan vielä muutaman vuoden. Kyllä se 10v ikä siellä aika pian häämöttää.

Ja hyvää päivää vaan edelleen. En ole edellinen.

Kyllä todellakin aion ottaa mukaan n. 9-10 vuotiaaksi. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa ymmärtää. Ja tuo voi hyvää päivää kommentti kertoo vaan ja ainoastaan kirjoittajasta itsestään aika paljon. En nyt viitsi kuitenkaan kommentoi mitä, mutta wt liittyy siihen hyvin vahvasti.

Mitä jos uimahallin henkilökunta kieltää yli 7-vuotiaan viemisen naisten puolelle?

ohis

Ei ne kiellä, usko pois. Ootte ihan sairaita kun seksualisoitte lapset.

Voi ne kieltää, jos on joku määritelty ikäraja niin kuin usein on. 

Vierailija
48/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on eskari ikäinen tyttö. Tässä vähän aikaa sitten sattui samaan aikaan saunaosastolle eräs poika hänen päiväkodista, eikä tyttö halunnut mennä alasti saunaan. Oltiin sitten vaan uikkareissa allasosastolla. Että eikös teillä ole tyttäriä itsellä ollenkaan?

Vierailija
49/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 7v. Me tehtiin niin, että 7v isä vei yleensä uimaan, niin sai vielä aikuisen mukaansa. Hyvin oppi toimimaan itsekseen 8v mennessä.

Vierailija
50/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ei ole saunaosastoilla ongelmaa, kun ne ovat ihmisiä varten.

Vierailija
51/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikilla ei ole isää? Ja miten pikkulasten läsnäolo voi ahdistaa niin hirveästi?

Itse ainakin ymmärsin jo 3-vuotiaana, että oli kiusallista nähdä aikuiset hillumassa alastomana saunassa ja suihkussa. Kaikki eivät ole enää pikkulapsia, vaikka varmaan kuvittelet että 7-vuotias on edelleen pikkulapsi, joka ei muka ymmärrä mitään. Eivät tytötkään mene miesten puolelle isänsä kanssa.

Vierailija
52/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditäänkö ennen uutta vuotta aloittaa seuraava väittely tästä aiheesta, vai meneekö tammikuulle?

Vierailija
53/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle kouluikäinen.

Näin, alle kouluikäinen. Muistan kun meidän luokkalaista poikaa hävetti ihan hirveästi, kun törmäsi meihin naisten pukkarissa. Oltiin siis kaksi tyttöä ja hän oli tullut pikkusisarensa ja äitinsä kanssa uimaan. Koululaiset kumminkin käyvät jo kavereiden kanssa keskenäänkin uimahallissa. 

Vierailija
54/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikilla ei ole isää? Ja miten pikkulasten läsnäolo voi ahdistaa niin hirveästi?

Itse ainakin ymmärsin jo 3-vuotiaana, että oli kiusallista nähdä aikuiset hillumassa alastomana saunassa ja suihkussa. Kaikki eivät ole enää pikkulapsia, vaikka varmaan kuvittelet että 7-vuotias on edelleen pikkulapsi, joka ei muka ymmärrä mitään. Eivät tytötkään mene miesten puolelle isänsä kanssa.

Olet vääristyneen kasvatuksen uhri.

Vierailija
55/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä hihittelyargumenttia. Jos ei lapsi osaa käyttäytyä niin sekö on syy laittaa hänet yksin toiselle puolelle hihittelemään muiden vehkeille?

Meillä lapsilla on kyllä isä, mutta ei ihosairautensa vuoksi käy uimahallissa, eikä minulla ole ketään kenet saisin menemään pojan kanssa. Nyt pian 6-vuotiaana tulee vielä sujuvasti naisten puolelle siskojensa kanssa, mutta reilun vuoden päästä pitää uimahallin sääntöjen mukaan laittaa omalle puolelle. Toivottavasti oppii siihen mennessä uimaan.

Sisko 8v menee uimahallille kaverin kanssa pyörillä kahdestaan, mutta lapset on erilaisia, ja vähän veikkaan ettei tuota poitsua uskalla päästää.

Vierailija
56/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaiset menevät vielä sekaryhmissä pesutiloihin, ekaluokkalaiset omille puolilleen. Eiköhän tämäkin kuulu niihin taitoihin, jotka vanhempien tulisi opettaa. Ekaluokkalainen selviää kyllä yksinään, siellä pukuhuoneessa on varmasti joku jolta voi kysyä apua jos ei saa vaikka kaappia lukkoon.

Vierailija
57/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muusut?

Vierailija
58/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehditäänkö ennen uutta vuotta aloittaa seuraava väittely tästä aiheesta, vai meneekö tammikuulle?

Onhan tässä vielä reilu viikko, että eiköhän tästä aiheesta vielä parit ketjut ehditä tehdä ennen vuodenvaihdetta.

Vierailija
59/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa ei ole saunaosastoilla ongelmaa, kun ne ovat ihmisiä varten.

Mistää sinä tiedät, onko järjestely kaikkien parhaaksi?

Vierailija
60/121 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vääristyneen kasvatuksen uhri.

Eli jos sanoo mielipiteensä aiheesta, on heti "vääristyneen kasvatuksen" uhri. Lapsilla on oikeus elää ilman vapaasti hilluvia friikkiaikuisia ja aikuisilla on oikeus elää ilman yli-ikäisten poikien arvostelevaa tuijotusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän