Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nillittää joulusiivouksesta.

Vierailija
21.12.2019 |

Vihaa siivoamista. Kysyi, millä summalla hänen ei enää koskaan tarvitsisi siivota kotona. Millä summalla mielestäsi mies voisi ostaa itsensä ulos siivouksesta ? Olemme n. 45-vuotias pari, eli yhteisiä siivousvuosia jäljellä n. 30-35 vuotta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa teille ammattisiivoojan.

Vierailija
2/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellainen pyöreä 200 000 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kiva asua yksin, niin ei tarvitse kenenkään mieliksi leikkiä siivoamista siistissä kämpässä. Samaa suosittelen miehellesi.

Vierailija
4/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä summalla, minkä ulkopuolisen tekemä siivous maksaa? Tai puolet siitä, jos sinä haluat siivota itse ja mies ei. Miehen osuu tulisi sitten ostettuna siivouspalveluna muualta.

Vierailija
5/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamalla viikkosiivouksen ihan nykytaksoilla, kerran viikossa. 

Ja silloinkin sais kyllä itse viedä astiansa pesukoneeseen, nostaa itse leipätarpeensa takaisin kaappeihin sekä huolehtia ettei jätä tavaroitaan ja vaatteitaan minne sattuu. 

Vierailija
6/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopalvelu säännöllisesti koko loppuajaksi, mies maksaa.

Vierailija
7/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäkkö niukissa vaatteissa ja stay-upeissa, no voisihan sen maksaa

Vierailija
8/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida olla yhteisiä nuo siivousvuodet.

Kyllä ne sun vuosiasi on tuon kanssa.

Vierailija
9/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P askaisissa lakanoissa?

Vierailija
10/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöitä n. 200. Ammattisiivooja arvioi kerran, että siivoukseen menisi n. kahdeksan tuntia. Paljonko on heidän tuntiveloitus? 35€? A.P.

Vierailija
11/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neliöitä n. 200. Ammattisiivooja arvioi kerran, että siivoukseen menisi n. kahdeksan tuntia. Paljonko on heidän tuntiveloitus? 35€? A.P.

Siinä paikkeilla yleensä, per henkilö. Mutta kaikkia paikkojahan ei nyt välttämättä joka viikko siivota. 

Mulla on käynyt siivooja vajaan vuoden verran joskus muutama vuosi sitten, kun sekä minä että  mies oltiin sattumalta samaan aikaan toipilaita (mies leikkauksesta ja minä muusta sairaudesta). Lapsia ei huushollissa asunut, neliöitä oli tuolloin 160. Koska ihan kamalasti ei kaksi ihmistä saanut niin isoa asuntoa sekoitettua, siivous tilattiin vain eniten käytettyihin tiloihin. Ja tietysti siivoojat eivät yleensä vie esim. tavaroita oikeille paikoilleen, koska mistä he voivat tietää missä mikäkin kirja ja sukka kuuluu olla. Joten ennen siivousta varsinkin lapsiperheessä on tehtävä jonkun sortin raivaus.

Vierailija
12/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nillität. Mies on ihan rento. Se siivoaa, joka luulee kämpän olevan likainen.

Vierailija
13/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin enemmän miessiivoojasta 😉

14/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sit vaan niin seetana pihejä; molemmat käy töissä niin teillä on varaa palkata siivooja, jää sit omaa aikaa enemmän.

Vierailija
15/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka siivoaa tietenkin vain miehen osan.

Vierailija
16/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö määräät mitä siivotaan? Kuten naiset aina? Joka nurkka kolutaan hammasharjan kanssa?

Vierailija
17/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku. Taas kun lukee näitä mammojen nillityksiä, niin tuntuu mukavalta asua yksin ja ihan perussiistissä asunnossa. Erona adalliseen, tämä pysyy pienellä vaivalla siistinä, toisin mitä naisten kanssa. Ei tarvitse olla purkkia ja purnukkaa joka paikassa ja käyttötavarat taas voi olla niiden tilalla näkyvillä. En ole koskaan tajunnut miksi naiset piilottaa tavarat mitä käyttävät ja pitävät tavaroita esillä joita eivät käytä mihinkään. Voisiko joku avata asiaa?

Vierailija
18/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä erillisen asunnon hinnalla, missä saa elää kuten tykkää. Seurustelette eri asunnoista käsin sitten.

Vierailija
19/19 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä naisten "joulusiivoamista", jota tehdään viikkokausia. 

Onko teillä niin paskaista vai mikä siinä on ideana pestä joka saatanan nurkka juuri jouluksi? 

Mielipuolista, ja ihan oma valinta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän