Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö meidän miestenkin alkaa ilmiantamaan ketjuja?

Vierailija
21.12.2019 |

Palstalta siis poistetaan automaattisesti ketjut joista tulee ilmiantoja.

Koska naiset poistattavat sääntöjen mukaisia ja asiallisia ketjuja joista eivät vain satu pitämään, pitäisikö meidän toimia samoin?

Esimerkiksi minä en tykkää siitä jos keskustellaan lemmikeistä koska en pidä koirista. Myös TV:n hömppäsarjat ja herkutteluketjut ovat mielestäni tyhjänpäiväisiä.

Kaikki ketjut joissa arvostellaan aviomiestä tai Tindermiestä voisi hyvin poistaa.

Miten on, aletaanko ilmiantamaan? Kovin montaa klikkausta ei tarvita kun palstan koodi heittää ketjut bittien avaruuteen.

Kommentit (28)

1/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
2/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään naisilla on aina kova tarve rajoittaa mistä aiheista, millaisin sanankääntein ja millaisella äänensävyllä sopii puhua? Miksi miesten suosimilla palstoilla ei ole koskaan vastaavaa sensuuria?

Palstan nimihän oli "aihe vapaa", ei "naisten mielestä kivakivat aiheet"...eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on naistenlehti, joten etuoikeutetun patriarkaatin valituksia ei oteta huomioon.

Vierailija
4/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään naisilla on aina kova tarve rajoittaa mistä aiheista, millaisin sanankääntein ja millaisella äänensävyllä sopii puhua? Miksi miesten suosimilla palstoilla ei ole koskaan vastaavaa sensuuria?

Palstan nimihän oli "aihe vapaa", ei "naisten mielestä kivakivat aiheet"...eikö?

Kysyvät aina myös mielipidettä ja suuttuvat kun mielipide on väärä.

Vierailija
5/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistoon menee mikä tahansa sääntöjen mukainen ketju, ongelma on moderoinnissa.

Jos poistoon menee mikä tahansa sääntöjen vastainen ketju, ongelma on kirjoittajissa.

Vierailija
6/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mutta huomaan tuon töissä. Koska julkinen sektori, niin naisenemmistö.

Miehet haluaisivat päättää asioista kokouksissa ja suosivat avointa debaattia. Naiset haluavat pelata käytäväpelejä joissa rakennetaan sosiaalisia liittoutumia ja kokouksessa sanotaan tyyliin:

"no kun Mirja, Merja minä tavallaan jo sovittiin että..."

Tai naisten klassikko:

"meidän mielestä tästä asiasta ei nyt keskustella"

(lue: ei koskaan, koska Mirja Merja ja minä tavallaan jo sovittiin että...)

Vierailija
7/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen päätelmä, etteivät täällä miehet ilmianna yms.? Esimerkiksi varusmiehille aika tavallinen harrastus provoilla täällä.

Vierailija
8/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että ilmiantajat on naisia? Olen antanut ilmi jotain väkivaltafantasiakommentteja, pedofiliaa ja n-sanoja. Oletko sitä mieltä että tein väärin?

Vierailija
9/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla tuntuu olevan sellainen käsitys, että aivan mitä tahansa voi kirjoittaa, jos sen kuvittelee omassa päässään huumoriksi. Kun kommentti menee poistoon, syy on ilmiantajissa.

Vierailija
10/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaisivat päättää asioista kokouksissa ja suosivat avointa debaattia. Naiset haluavat pelata käytäväpelejä joissa rakennetaan sosiaalisia liittoutumia ja kokouksessa sanotaan tyyliin:

Tai naisten klassikko:

Ton takia naisten ryhmätyöskentely ei toimi ikinä. Tämä asiahaha on ihan tutkittu.

Vierailija
11/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä noilla perusteilla ilmiannetakaan. Lukaisehan palstan säännöt niin tiedät mikä on asiaton viesti.

Mistä päättelit, että kaikki ilmiantajat olisivat naisia? Eivät ole.

Vierailija
12/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai naisten klassikko:

Ton takia naisten ryhmätyöskentely ei toimi ikinä. Tämä asiahaha on ihan tutkittu.

Itse asiassa tutkimusten mukaan naiset ovat parempia ryhmätyössä, tai ainakin naisvoittoiset ryhmät pärjäävät paremmin:

https://gap.hks.harvard.edu/evidence-collective-intelligence-factor-per…

Vierailija
13/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen ilmiantanut monta ketjua asiattomuuksien takia

Vierailija
14/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla aloittaja tunnet muodostavasi palstalla käyvien miesten kanssa yksikön "me"?

Vierailija
15/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli heti mieleen arvoisa pääministerimme.

Hukkasi arvovaltansa viikon työssäolon jälkeen alatyylisellä häpeänarratiivillaan. Tähän asti Suomessa pm:n rooli on perinteisesti ollut:

koota yhteen, pitää naruja, antaa oppositiolle puheoikeus sekä kunnioitus hyvässä hengessä.

Nyt kehtasi tämä hlö vielä perinteisten, hyväntahtoisten jouluvitsailujen jälkeenkin lähteä uudestaan suoranaiseen HYÖKKÄYKSEEN orpoa vastaan.

Vaikka tämä hlö mitä ajattelisi Orposta, niin ei vain osannut johtajuutta, minkään tason.

Täysi mahalasku.

Hän ei ole kokoava persoona, kuten pitäisi.

Tympäisee, ennennäkemätön jyrätyyli ja osaamattomuus.

Vierailija
16/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ilmiannan jatkuvasti persulutkien asiattomia ketjuja.

Olen mies enkä ole ilmiantanut yhtäkään keskustelua. Ei mulle makseta palstan moderoinnista. Ja tykkään että sana on vapaa.

Vierailija
17/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä nyt puntit tutisee kun jonne pisti uhkaukset tiskille :D Kyllä, pikkuherra jonne, en enää ikinä ilmianna mitään ettei vain jonneherra suutu ja ilmianna koiraketjuani, se pilaisi elämäni...noooooooot:DDDDDDDD Ulirupsuttajat ilmiantaa muutenkin heti kaiken mikä on niiden persöyhötystä vastaan :DDDD

Pidetään pikkujonne kiireisenä, saat jatkossakin uikuttaa 8 krt/pvä mihin katosi naisvihaöyhösi:D

Vierailija
18/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ilmiannan jatkuvasti persulutkien asiattomia ketjuja.

Sulle tuli kirjoitusvirhe, anna kun korjaan:

Vierailija kirjoitti:

Olen katkera soijapoika ja kiukuttelen, kun naiset eivät huoli minua.

Tätähän sä tarkoitit.

Vierailija
19/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän soijapoikia supersankareina. Jos vertaa täällä pyöriviin ylistyylin massarö lleihin.

Massapostaavat usein noita virhevassarien puolustamisiaan. Niin helppo nähdä.

Juu ja länkyttävät väsyneesti medialukutaitoa. Oppineet vasta sanan koulussa. Eivät ymmärrä yhtään, kuinka vanha media niitä k us ettaa koko ajan.

Yhtä pahoja kuin naisilmiantajat siis, mutku MÄ haluun on se peruste 😁

Vierailija
20/28 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti tehnyt ilmiannon. Sananvapaus ei oikeuta kirjoittamaan törkeyksiä. Kun kirjoittajalla ei ole harkintakykyä ja ymmärrystä, ilmaista itseään asiallisesti, niin moderoijien on sensuroitava.

Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan