Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monesti vaikuttaa että huippukauniit muijat ovat aika yksinkertaisia?

Vierailija
21.12.2019 |

Ainakin vaikuttaa siltä että he olisivat aika hellyttävän simppeleitä, ja loppujen lopuksi jopa aavistuksen tylsiä? Kun on kuullut heidän keskusteluaan miehensä kanssa niin väkisin tulee sellainen haukotusfiilis ja ihmettelee että olenkohan edes menettänyt mitään kun en ole kauniiseen naiseen haksahtanut. En siis sano että rumat naiset olisivat yhtään sen fiksumpia. M43

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkeluus ja huumori on meidän rumien ihmisten keino selviytyä.

Vierailija
22/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kysymys, joka sinun ap täytyy kysyä peiliin katsoen.

Voin sanoa melkein varmaksi, että kyse on sinun ennakko-olettamistasi, käytöksestäsi eri tavalla eri ihmisten seurassa, hakeutumisestasi tietynlaisten ihmisten seuraan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kohdallasi ap juna meni jo, lopullisesti.

Vierailija
24/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kysymys, joka sinun ap täytyy kysyä peiliin katsoen.

Voin sanoa melkein varmaksi, että kyse on sinun ennakko-olettamistasi, käytöksestäsi eri tavalla eri ihmisten seurassa, hakeutumisestasi tietynlaisten ihmisten seuraan tms.

Tuo on täysin mahdollista, sitä en voi kiistää. M43

Vierailija
25/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn hyväksymään sen. M43

26/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin aloittaja väittää, että kauniit naiset ovat yksinkertaisia ja tylsiä ja seuraavaksi toteaa, että vähemmän kauniit eivät ole yhtään älykkäämpiä. Kukahan tässä tarinassa on loppujen lopuksi se yksinkertainen?

Minun on ainakin vaikea uskoa, että puolet ihmiskunnasta olisi merkittävästi tyhmempi kuin toinen puoli, pelkän sukupuolen perusteella. Se kuinka älykäs ihminen on yleensä lajina, onkin sitten aivan toinen keskustelunaihe.

Niin, no lähinnä mietin itseäni ja vertaan siihen. Miesten älykkyys tai tyhmyys ei sinänsä minua kiinnosta, mutta jotenkin sitä on kai oppinut väärän psykologisen mallin, ja projisoi kauniisiin naisiin jotain sellaista jota ei pitäisi. Itse huippuälykkäänä en vain koe löytäväni yhtään mistään vertaistani, arvoistani kaunista naista. Sellaisen jonka minä todellakin ansaitsen. M43

Olet etsinyt vääristä paikoista?

Minä löysin huippukauniin vaimoni yliopistolta.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
27/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes mitenkään huippukaunis vaan riittää että on normaalin näköinen ja on silti vähän yksinkertainen.

Joskus saa olla ihan suu auki tuijottamassa miten idiootteja ja vähä-älyisiä jotkut ihmiset ovat. Ja tämä päätee kyllä myös joihinkin miehiin.

Vierailija
28/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin aloittaja väittää, että kauniit naiset ovat yksinkertaisia ja tylsiä ja seuraavaksi toteaa, että vähemmän kauniit eivät ole yhtään älykkäämpiä. Kukahan tässä tarinassa on loppujen lopuksi se yksinkertainen?

Minun on ainakin vaikea uskoa, että puolet ihmiskunnasta olisi merkittävästi tyhmempi kuin toinen puoli, pelkän sukupuolen perusteella. Se kuinka älykäs ihminen on yleensä lajina, onkin sitten aivan toinen keskustelunaihe.

Niin, no lähinnä mietin itseäni ja vertaan siihen. Miesten älykkyys tai tyhmyys ei sinänsä minua kiinnosta, mutta jotenkin sitä on kai oppinut väärän psykologisen mallin, ja projisoi kauniisiin naisiin jotain sellaista jota ei pitäisi. Itse huippuälykkäänä en vain koe löytäväni yhtään mistään vertaistani, arvoistani kaunista naista. Sellaisen jonka minä todellakin ansaitsen. M43

Yksinkertaisia ja typeriä ihmisiä on myös yliopistossa. On koettu tämä. Voi olla kirjaviisas, mutta arjessa ja sosiaalisissa suhteissa ihan typerä ja vajaa.

Tekee ihan käsittämättömiä valintoja elämässä eikä välttämättä mitään tilannetajua ja käytöstapoja.

Vierailija
29/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisia ja typeriä ihmisiä on myös yliopistossa. On koettu tämä. Voi olla kirjaviisas, mutta arjessa ja sosiaalisissa suhteissa ihan typerä ja vajaa.

Tekee ihan käsittämättömiä valintoja elämässä eikä välttämättä mitään tilannetajua ja käytöstapoja.

Tämä!

Vierailija
30/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut selitystä, ap?

Naiset ovat kauniita, että miehet kiinnostuisivat heistä ja yksinkertaisia, että he itse kiinnostuisivat miehistä.

Vierailija
31/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten niin, että tyhmempi viitsii pakkeloida itseään tuntikaupalla.

Vierailija
32/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Life of Silja (Silja Sundberg) on huippukaunis. Ja olen aina pitänyt häntä fiksuna vaikka ei kauheasti ole opiskellutkaan.. Tosin sen jälkeen kun alkoi täyttämään huulia ja hengailemaan Rosannien ja muiden missibimbojen kanssa, on jutut blogissa olleet vähän typeriä ja lammamaisia.

33/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon tämän. Yliopistoja on monen tasoisia.

Me olemme molemmat valmistuneet USA:n yhdestä arvostetuimmasta.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
34/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti aloittajan havainto johtuu siitä, että hänen käsityksensä kauneudesta on pitkät hiukset, meikkaaminen, seksikkäät vaatteet ja kaikenlaiset irtoripset ja kynnet. Näitä kun ei fiksut naiset harrasta.

Se miten lyhyet hiukset ja miten vähän meikkiä on ym. on lähinnä tuollainen wannabe-älykkäiden luoma mittari naisen älykkyydelle. Huippuälykkäät naiset sitten harrastavat tarkkaakin kauneudenhoitoa ja pitävät ulkonäkönsä huippuseksikkäänä ihan vain kettuillaakseen sellaisille tavisnaisille jotka kuvittelevat olevansa jotain älykkäitäkin sillä perusteella etteivät meikkaa tai käytä korkkareita.

Vierailija
35/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tämä -sana kuuluu Hirmuttaren lempisanastoon. Niin helppo ja nopea kirjoittaa, upeeta.

Vierailija
36/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee jo lapsuudesta. Kauniit pääsevät hiukan helpommalla: ovat opettajien suosikkeja, muiden oppilaiden suosiossa, saavat hymypatsaat.

Rumat joutuvat taistelemaan paikastaan ja suosiostaan, heille seurustelusuhteet ja kaverisuhteet eivät ole itsestäänselvyys. Ruman pitää olla parempi kuin kaunis yksinkertaisesti siitä syystä, että pysyisi samalla viivalla.

Rumemmasta kehittyy näin luonnonvalinnan kautta älykkäämpi.

Ruma ei voi jättäytyä siihen ajatukseen, että pääsisi rikkaisiin naimisiin. Oma talous on turvattava.

Mistäkö tiedän? Minua pidettiin rumana lapsena ja koululaisena. Minulla oli silmälasit ja porkkanan punainen tukka ja pisamia. Nyt se olisi ihan ok, koska erilaisuutta suvaitaan enemmän. Minun nuoruudessani olin rillipää porkkana. Sain kuulla olevani ruma. Kukaan ei hakenut minua kouludiskossa tanssimaan. Myöhemmin teininä kyllä, kun aloin meikkaamaan. Sittenkään en ollut suosittu. Oudot pojat olivat kiinnostuneita minusta. Omaksuin nörtti-identiteetin itselleni. Jos en voisi olla suosittu, voisin ainakin olla erikoinen ja omaperäisen rohkea. Sain kuulla, että en ole varsinaisesti ruma, olen vain erilaisen näköinen. Tämän laukoi luokan suosituin tyttö.

Minun piti tehdä kaikki aina eritavalla kuin muut, koska halusin olla edes jossain hyvä. Vaikka sitten rohkea oman tiensä kulkija.

Vierailija
37/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ap ajattelee, että älykkäälle miehelle kuuluu nainen, joka on sekä kaunis että älykäs?

Nainen joka on älykäs ja kaunis, haluaa että mies on älykäs ja miehekäs. Jos tarjolla on vain miehiä jotka ovat älykkäitä tai miehiä jotka ovat miehekkäitä, nainen saattaa valita sen miehekkään miehen mieluummin kuin älyllisen vertaisen.

Huippuälykäs nainen on luultavasti jo älyä vaativassa työssä missä pääsee toteuttamaan älyään. Hän on nähnyt ihan tarpeeksi miehiä, joilla koko ego nojaa älykkyyteen. Nainen ei koskaan voi samalla lailla päteä pelkällä älyllä kuin mies, joten hänen on ollut pakko kehittää muitakin ominaisuuksia. Niinpä hän näkee kaiken sen mikä älykkömiehillä on hukassa.

Vierailija
38/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisesta kauneudesta tässä puhutaan. Jos puhutaan pynttäytymisestä ja hyvännäköisenä/hemaisevana esiintymisestä, voi hyvin pitää paikkansa. Kärjistetysti sanottuna, jos on riittävästi järkevää tekemistä, ei voi keskittyä liian isossa määrin omaan ulkonäköönsä (aikaresurssin rajallisuus), vaan kehittää muitakin osa-alueitaan. 

Vierailija
39/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn hyväksymään sen. M43

'

Tarkoitat kai N33, eikö leikkaa.

Vierailija
40/83 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lähtee jo lapsuudesta. Kauniit pääsevät hiukan helpommalla: ovat opettajien suosikkeja, muiden oppilaiden suosiossa, saavat hymypatsaat.

Rumat joutuvat taistelemaan paikastaan ja suosiostaan, heille seurustelusuhteet ja kaverisuhteet eivät ole itsestäänselvyys. Ruman pitää olla parempi kuin kaunis yksinkertaisesti siitä syystä, että pysyisi samalla viivalla.

Rumemmasta kehittyy näin luonnonvalinnan kautta älykkäämpi.

Ruma ei voi jättäytyä siihen ajatukseen, että pääsisi rikkaisiin naimisiin. Oma talous on turvattava.

Mistäkö tiedän? Minua pidettiin rumana lapsena ja koululaisena. Minulla oli silmälasit ja porkkanan punainen tukka ja pisamia. Nyt se olisi ihan ok, koska erilaisuutta suvaitaan enemmän. Minun nuoruudessani olin rillipää porkkana. Sain kuulla olevani ruma. Kukaan ei hakenut minua kouludiskossa tanssimaan. Myöhemmin teininä kyllä, kun aloin meikkaamaan. Sittenkään en ollut suosittu. Oudot pojat olivat kiinnostuneita minusta. Omaksuin nörtti-identiteetin itselleni. Jos en voisi olla suosittu, voisin ainakin olla erikoinen ja omaperäisen rohkea. Sain kuulla, että en ole varsinaisesti ruma, olen vain erilaisen näköinen. Tämän laukoi luokan suosituin tyttö.

Minun piti tehdä kaikki aina eritavalla kuin muut, koska halusin olla edes jossain hyvä. Vaikka sitten rohkea oman tiensä kulkija.

Jos olisin ollut kaunis, olisin varmasti mennyt siitä, mistä aita on matalin. Minulla ei olisi ollut tarvetta miettiä ja kehittää itseäni ja koittaa olla mielenkiintoinen.

Monet missit/mallit/kaunottaret tekevät juurikin näin. Miksi ihmeessä nähdä vaivaa, kun saa asioita muutenkin?