Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Scarlett Johansson tuli kansainväliseksi seksisymboliksi Lost in Translation ja Match Point elokuvien ulkonäöllään, mutta jos hänen ulkonäkönsä olisi kuin tänä päivänä niin ketään ei olisi kiinnostanut

Vierailija
21.12.2019 |

Näiden elokuvien ulkonäöllään Scarlett tuli seksisymboliksi, katsokaa kuvat:

Lost in Translation: https://www.imdb.com/title/tt0335266/
Match Point: https://www.imdb.com/title/tt0416320/

Tässä Scarlett Johansson tänään 2019: https://www.imdb.com/title/tt7653254/mediaviewer/rm2879163393

Voidaan sanoa, että tämän päivän ulkonäöllään Scarlett olisi täysin huomaamaton. Ketään ei olisi kiinnostanut, jos hän olisi näyttänyt tuolta 2003 eteenpäin saaduissaan uran tärkeimmissä rooleissaan jotka tekivät hänet seksisymboliksi.

Kertoo kaiken siitä, kuinka tärkeä asia naisen ulkonäölle on PITKÄT HIUKSET. Kynitty "feminismitukka" tuhoaa markkina-arvon radikaalisti. Huomasitteko saman?

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas uutisten uutinen että 17-vuotias isohuulinen isorintainen näyttelijätär oli kuumempi aikanaan kuin nyt keski-ikäisenä äiti-ihmisenä :D :D Oikein älynväläys käynyt siellä. Nuo nuoret tähtöset ruokkii leffasetien ja yleisön pedofantasioita, ei eronnut äiti toimi samoin. Tuskinpa häntä ihteä kovin itkettää ettei enää ole pedosetien ykkösfantasia:D:D

Vierailija
122/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scarlett Johansson on maailman parhaiten palkattuja naisnäyttelijöitä. Hän tuskin mittaa arvoaan sen perusteella, pitääkö ap häntä seksikkäänä. Johansson on saavuttanut aseman, jossa voi näyttää tasan siltä, miltä itse haluaa, ja valita ne roolit, jotka itseä kiinnostavat. Roolit, joissa ei ole muuta pointtia kuin tuijotella ihaillen miespääosan esittäjää kosteilla lehmänsilmillä rinnat kaula-aukosta tursuten, eivät tarjoa haastetta kunnianhimoiselle näyttelijälle.

Ap:n kuvitelmat siitä, että hänen mielipiteellään olisi väliä ja että hän tietää Johanssonia itseään paremmin, mitä valintoja tämän kannattaa urallaan tehdä, ovat aika säälittäviä. Seksiobjektin rooleja kun ei voi tehdä uran loppuun asti. On fiksu veto osoittaa kyvyt vakavampien roolien tekemiseen ajoissa sen sijaan, että lähtisi kilpailemaan nuorempien näyttelijöiden kanssa tyttösten rooleista.

Tiedät kyllä että tässä on puhe Scarlettin ulkonäön muuttumisesta, ja mitä tavisnaiset voivat oppia siitä. Ei ole puhe Scarlettista vaan teistä tavismammoista!

Te voisitte näyttää paremmilta, jos pitäisitte pitkää tukkaa. Niin!

Jos tukan kynimällä pääsisi eroon sunkaltaisista ameeboista ,varaisin kampaajan heti. Vaan eihän sekään auta. Vaikka on tatskat,lävistykset,nenärenkaat,sininen tukka,aina teitä uliruppanoita riittää vonkaamaan ja saa hätistellä pois kun ei itse älytä edes poistua :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli edelleen oikein kaunis lyhyine hiuksineen Marriage storyssa. Nuorempana pidin häntä jopa ärsyttävän näköisenä, mutta nykyään katselen mielelläni hänen näyttelemistä. Nämä on selkeästi makuasioita. :)

Vierailija
124/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että näyttelijät eivät itse valitse, millaisella lookilla roolihahmon vetävät?

Vierailija
125/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset näkevät kauneuden eri tavalla.

Vierailija
126/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kukkaruukkuun, mutta en oikeasti ymmärrä, miksi yhdenkään naisen pitäisi olla seksisymboli.

Mitä pahaa Scarlettin ulkonäössä nykyään siis on? Miksi hänen pitäisi näyttää seksisymbolilta?

Vierailija
127/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti keskustelu menee näin:

Naiset: "No tässä on kuva 18-vuotiaana, ihan tavallinen lapsenpyöreä pullaposkinen teinityttö"

Miehet: "Siis täh, tuohan on juurikin hot"

Naiset: "Mutta katsokaapa tässä aikuisempana versiona. Poskipäät erottuvat paremmin ja tyyli on parempi"

Miehet: "Näyttää melko tavalliselta täti-ihmiseltä"

Vierailija
128/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas uutisten uutinen että 17-vuotias isohuulinen isorintainen näyttelijätär oli kuumempi aikanaan kuin nyt keski-ikäisenä äiti-ihmisenä :D :D Oikein älynväläys käynyt siellä. Nuo nuoret tähtöset ruokkii leffasetien ja yleisön pedofantasioita, ei eronnut äiti toimi samoin. Tuskinpa häntä ihteä kovin itkettää ettei enää ole pedosetien ykkösfantasia:D:D

Pedofiilit eivät tykkää isorintaisista, eikä isohuulisista. Päinvastoin.

Vierailija
129/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinää ei ole peitonnut yksikään nainen. Onhan se surullista.

Toisaalla Clint Eastwood se porskuttaa yhä "testomiehenä" ja tekee yhä 89-vuotiaana jäätävän hyviä elokuvia: https://www.imdb.com/title/tt3513548/

Mikä on Clintin salaisuus?

Koska se on The Malpaso Man!

Vierailija
130/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lost in transalationissa Scarlett oli 17-vuotias. Oletko itse, ap, vielä 17-vuotias?

Scarlett on harvinainen esimerkki siitä, kuinka pienillä kauneusleikkauksilla saadaan ihmeitä aikaan. Siis olihan hän kaunis leveämmänkin nenän kanssa, mutta nyt hänen kasvonsa ovat täydelliset.

Scarlett oli 19 siinä. Mutta Scarlett parhaimmillaan pitkällä tukalla, kellekään ei sovi toi hiustyyli mikä aloituksessa linkattiin.

Scarlett oli 19 kun leffa julkastiin mutta tuskin sitä nyt on kuvattu samana vuonna:D Ei niin kun Uuno Turhapurot mitkä kuvataan, leikataan ja pistetään muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
131/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset näkevät kauneuden eri tavalla.

Eiköhän kaikki ihmiset näy kauneuden eri tavalla. Ei ole sukupuoli riippuvainen juttu tämäkään.

Vierailija
132/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten minun elämäni muuttuu paremmaksi, jos kasvatan pitkät hiukset? Saanko sitten parempaa palkkaa? Etenen nopeammin urallani? On lisää vapaa-aikaa? On isompi omaisuus? On mahdollisuus matkustella enemmän? Lapseni rakastaa minua enemmän? Puolisoni rakastaa enemmän? Minulla on entistä parempia ystävyyssuhteita? Tästä talvesta tulee lauha ja ensi kesästä lämmin ja aurinkoinen?

Lupaan kasvattaa hiukseni pitemmiksi, jos saan siihen järkevän syyn.

Olen itseasiassa epäillyt, että etenisin nopeammin urallani, jos leikkaisin lyhyen tukan. Esimieheni on 50+ miestukkainen täti ja arvelen hänen arvostavan enemmän samaa tukkamallia pitäviä alaisiaan. Hän on ehkä vähän sellainen että nuorilla naisilla pitää olla pitkä tukka, mutta äidiksi tullessa tai viim. Kolmenkympin tienoilla pitää leikata "käytännöllinen" tukka. Ja koska olen +30 pitkällä (siistillä) tukalla en ole niin asiallinen, pätevä, jne. Vaan kevytkenkäinen tytönheitukka.

Vierailija
133/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikillahan on Hollywoodissa lyhyt tukka naina paivina. Pitkat kutrit on menneen talven lunta. Tassa Charlize Theron talla viikolla:

https://www.eonline.com/news/1104346/why-charlize-theron-thinks-marvel-…

Vierailija
134/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan Fox on edelleen kuumempi 👍

Vierailija
135/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scarlett Johansson on maailman parhaiten palkattuja naisnäyttelijöitä. Hän tuskin mittaa arvoaan sen perusteella, pitääkö ap häntä seksikkäänä. Johansson on saavuttanut aseman, jossa voi näyttää tasan siltä, miltä itse haluaa, ja valita ne roolit, jotka itseä kiinnostavat. Roolit, joissa ei ole muuta pointtia kuin tuijotella ihaillen miespääosan esittäjää kosteilla lehmänsilmillä rinnat kaula-aukosta tursuten, eivät tarjoa haastetta kunnianhimoiselle näyttelijälle.

Ap:n kuvitelmat siitä, että hänen mielipiteellään olisi väliä ja että hän tietää Johanssonia itseään paremmin, mitä valintoja tämän kannattaa urallaan tehdä, ovat aika säälittäviä. Seksiobjektin rooleja kun ei voi tehdä uran loppuun asti. On fiksu veto osoittaa kyvyt vakavampien roolien tekemiseen ajoissa sen sijaan, että lähtisi kilpailemaan nuorempien näyttelijöiden kanssa tyttösten rooleista.

Tiedät kyllä että tässä on puhe Scarlettin ulkonäön muuttumisesta, ja mitä tavisnaiset voivat oppia siitä. Ei ole puhe Scarlettista vaan teistä tavismammoista!

Te voisitte näyttää paremmilta, jos pitäisitte pitkää tukkaa. Niin!

Puhut naisista ikään kuin emme ymmärtäisi omaa parastamme. Jotenkin et tunnu hahmottavan sitä, että keski-ikäiset naiset eivät välitä siitä, näyttävätkö he seksikkäiltä. Kyse ei ole siitä, että he eivät tiedä, mikä miehistä näyttää hyvältä, vaan siitä, että elämään tulee iän myötä muitakin kiinnostuksenkohteita kuin miesten miellyttäminen.

Vierailija
136/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Halle Berry on yksi hyvä esimerkki naisesta jolle sopii paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset. Ja on nimenomaan todella seksikäs nainen.

Kyllä, ainakin James Bondissa oli lyhyine hiuksineen tosi seksikäs. Mutta sellaisella tiimalasi kropalla ja kauniilla kasvoilla hän on seksikäs vaikka kaljuna.

Tavis nainen taas laittaa vain todennäköisyyksiä itseänsä vastaan, jos ei pidä pitkiä hiuksia. 

Pitkähiuksisena naisena on pakko olla samaa mieltä. Naamani ei ole kovin kummoinen mutta koska minulla on paksu, kiiltävä, värjäämätön ja vyötärölle ulottuva tukka, en näin nelikymppisenäkään saa olla rauhassa.

Toki olen huomannut että on tietty miestyyppi jolla on jonkinlainen hiusfetissi.

Natalie Portman näytti upealta kaljuna V for Vendettassa, mutta jos ei ole sellainen naama, ei kannatta kynityttää hiuksiaan. Varsinkin vanhemmiten kun naisellisuus kasvoista häviää, pitkät hiukset nutturalla pelastaisi paljon. Tarkoitan siis 60+ naisia. Katsokaapa. Pitkähiuksiset ovat naisellisia, lyhythiuksisia mummoja ei papoista erota.

Vierailija
137/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain älystä jos pitää rooliasua totuutena ulkonäöstä. Aika moni nuorempikin varmasti vaihtaisi ulkonäköä hänen kanssaan.

Vierailija
138/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: "No tässä on kuva 18-vuotiaana, ihan tavallinen lapsenpyöreä pullaposkinen teinityttö"

Naiset: "Mutta katsokaapa tässä aikuisempana versiona. Poskipäät erottuvat paremmin ja tyyli on parempi"

Näinhän se menee. Samalla huvittaa, että miehet eivät tajua omaa kuolevaisuuttaan. Kaikenmaailman vanhat ukot ja rumilukset kailottamassa kuinka naiset ovat kauneimmillaan alle 20-vuotiaina. :D

Vierailija
139/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ja miksi miesten mielipide olisi arvokkaampi? Miksi sillä ylipäänsä on väliä?

Vierailija
140/173 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten minun elämäni muuttuu paremmaksi, jos kasvatan pitkät hiukset? Saanko sitten parempaa palkkaa? Etenen nopeammin urallani? On lisää vapaa-aikaa? On isompi omaisuus? On mahdollisuus matkustella enemmän? Lapseni rakastaa minua enemmän? Puolisoni rakastaa enemmän? Minulla on entistä parempia ystävyyssuhteita? Tästä talvesta tulee lauha ja ensi kesästä lämmin ja aurinkoinen?

Lupaan kasvattaa hiukseni pitemmiksi, jos saan siihen järkevän syyn.

Olen itseasiassa epäillyt, että etenisin nopeammin urallani, jos leikkaisin lyhyen tukan. Esimieheni on 50+ miestukkainen täti ja arvelen hänen arvostavan enemmän samaa tukkamallia pitäviä alaisiaan. Hän on ehkä vähän sellainen että nuorilla naisilla pitää olla pitkä tukka, mutta äidiksi tullessa tai viim. Kolmenkympin tienoilla pitää leikata "käytännöllinen" tukka. Ja koska olen +30 pitkällä (siistillä) tukalla en ole niin asiallinen, pätevä, jne. Vaan kevytkenkäinen tytönheitukka.

Oletko sä jossain Alepan kassalla röissä vai missä on noin yks niitinen ihminen esimies asemassa😲