Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö muut pikkuhousunsuojia jokapäivä?

Vierailija
21.12.2019 |

Oon käyttäny pikkuhousunsuojia päivittäin jo ainaki 20 vuotta, siitä lähtien kun valkovuoto alko teini-iässä.
Aina en välttämättä tartteis suojaa vaikka olen aina "märkänä" mutta mulle siitä on tullu tapa
että laitan aamulla suojan ja vaihan sitten päivällä ainaki kerran yleensä ja olo on myös ns. "turvallisempi" kun on suoja pikkupöksyissä jos vuotoja tuleekin yht"äkkiä enemmän syystä tai toisesta.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä. Menkkojen aikaan käytän kuppia, ettei tarvitse silloinkaan kärsiä kauheab tuntuisesta hautovasta suojasta. Kauhea ajatus, että pitäisi olla aina suoja housuissa.

Vierailija
82/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla tämä vaiva on niin miten toimitte spontaaneissa seksitilanteissa? Juoksette äkkiä vessaan repimään suojan pois vai mitä?

Siis mitä ihmettä? Yleensä ihan vaan riisun pikkarit ja se suoja jää niihin. Ei normaalissa parisuhteessa tarvitse piilotella tuollaisia tavallisia asioita. Meinaatko, että minun pitäisi salata mieheltä se, että housuissani saattaa olla pikkuhousunsuoja? Hah, eipä ole tullut mieleenkään.

Pitäisikö seuraavan kerran kysyä mieheltä että huomasiko hän varmasti että käytän pikkuhousunsuojia, kun koskaan en ole huomannut että ne olisi menoa haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä ikinä. Menkkojen aikaan käytän kuppia, ettei tarvitse silloinkaan kärsiä kauheab tuntuisesta hautovasta suojasta. Kauhea ajatus, että pitäisi olla aina suoja housuissa.

Joillekin on kauhea ajatus se, että pitäisi kulkea kuppi emättimessä. Kun kaikille eivät sovi tamponitkaan.

Olemme yksilöitä.

Vierailija
84/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kun ruokavalio on siisti, vuotoa ei tule niin paljoa.

Minä puolestani huomasin, että märkyys loppui, kun vaihdevuodet tulivat.

Jos märkyys olisi johtunut tulehduksesta, luulisi, ettei vaihdevuosilla olisi ollut vaikutusta siihen?

Mutta en tiedä, kun en ole lääkäri enkä alan asiantuntija.

Vierailija
85/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen, että mulla tulee vuotoa ihan normaalisti, ei liikaa, ja etten tarvitse pikkuhousunsuojia. Pikkarit kastuu kyllä joskus läpikin, mutta sekin on normaalia. En sinänsä niin ota stressiä siitä.

Vierailija
86/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittän koska pillu on märkänä kokoajan ja valahduksia tulee jatkuvasti. (käytän siis valkovuodon takia) toki kiihottumistakin tapahtuu välillä;)

Vierailija
87/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nykysin enää mistään niitä mustia pikkuhousunsuojia, en oo ainakaan nähny missään? mulla on paljon mustia pikkareita ois kiva kun ei valkosta vilkkus pikkareista riisuuntuessa esim työpaikan pukuhuoneessa ja kuntosalilla.

Missä työpaikassa pitää vaihtaa alushousutkin työvaatteisiin pukeutuessaan?

Vierailija
88/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä enkä osaa samaistua näihin alapääongelmiin. Omani on aina ollut tosi vaivaton. En käytä ikinä pikkuhousunsuojaa, en ole ostanut varmaan 15 vuoteen. Pikkareissa ei ole melkeinpä ikinä valkovuotoa. Hiivatulehduksia ei ole ollut elämäni aikana kuin yksi. Kiihottuessa kostun hyvin. Käytän menkkojen aikana tamponia. Sidettä jouduin käyttämään keskenmenon takia ja se oli kyllä kammottavaa, ei ikinä enää, jos ei ole pakko. Pikkunhousunauojat myös koen ällöttävinä. Veikkaan, että jos antaisitte niiden pillujenne saada tarpeeksi ilmaa ja tuulettua (nukkua esim ilman alushousuja) niin se ei vuotaisi koko ajan..

Vierailija
89/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin.

Riitti kun nuorempana huomasin päivällä toimistotuolista noustuani tuolin märäksi että eipä todella tule mieleen olla ilman.

Suojia pitää vaihtaa päivän aikana. Nukun yöni alasti. Olen aina nukkunut paitsi kun lapset olivat pieniä mutta ilman pikkareita kuitenkin.

Ei ole tulehduksia.

Vierailija
90/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää päivittäin. Tulen helposti märäksi niin että pikkarit (ja välillä myös housut) märkänä. :/ ja en halua että housut kastuu jatkuvasti. Öisin olen sitten yleensä ilman alkkareita, jotta vähän tuulettuu.

Vierailija
91/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina voimakasta valkovuotoa ja kiihottuessa pillu vuotaa niin että valuu ja kastelee kaikki housut, joudun sen vuoksi käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia ja suojaa pitää vaihtaa usein päivän aikana n.2 tunnin välein, aina ei niin paljon ole vuotoa mutta yleensä laitan uuden vessassa käydessä.

Vierailija
92/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina runsaasti voitelunesteitä. Se ei ole vaarallista, joillekin naisille vain ominaista. Toki vaihtelee kierron mukaan, mutta koskaan pilluni ei ole kuiva ja pikkuhousunsuojia kuluu paljon.

Aamuisinkin saatan joskus olla liki ihan reisille asti kostea kun nukun ilman pikkareita.

Vierailija
93/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla tämä vaiva on niin miten toimitte spontaaneissa seksitilanteissa? Juoksette äkkiä vessaan repimään suojan pois vai mitä?

Usein oon miettiny ihan samaa mitä mies ajattelee jos tilanne johtaa seksiin ja huomaa märän pikkuhousunsuojan pöksyissä riisuuntuessa.

Vierailija
94/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä edes pikkuhousuja vaan pitkälahkeisia

alushousuja kesät talvet.

Eikä niissä näy kuin jarrutusjäljet parin viikon käytön jälkeen.

Vierailija
95/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein oon miettiny ihan samaa mitä mies ajattelee jos tilanne johtaa seksiin ja huomaa märän pikkuhousunsuojan pöksyissä riisuuntuessa.

Mua ei ole hävettänyt. Tuskin miehet alkaa siinä vaiheessa ihmettelemään jos pikkareissa suoja.

Vierailija
96/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän päivittäin pikkuhousunsuojia ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, aina märkänä. Olen ollut samanlainen teinistä asti. Minä en tälle mitään voi, ei voi myöskään gynekologi, en aina tykkää tästä mutta näillä mennään.

Mä olen samanlainen enkä käytä mitään suojia. Miksi pitäisi?

Vierailija
97/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole hävettänyt. Tuskin miehet alkaa siinä vaiheessa ihmettelemään jos pikkareissa suoja.

No minä kyllä otan sen pois. Joko jo etukäteen, kun alkaa näyttää siltä, että tilanne saattaa johtaa seksiin. Tai käyn sitten vessassa ottamassa sen pois ennen seksiä.

Vierailija
98/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tapana käyttää, valkovuotoni ei ole niin runsasta että kokisin tarvetta käyttää pikkuhousunsuojia. Ei kuulosta kovin ekologiseltakaan toiminnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän