Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö muut pikkuhousunsuojia jokapäivä?

Vierailija
21.12.2019 |

Oon käyttäny pikkuhousunsuojia päivittäin jo ainaki 20 vuotta, siitä lähtien kun valkovuoto alko teini-iässä.
Aina en välttämättä tartteis suojaa vaikka olen aina "märkänä" mutta mulle siitä on tullu tapa
että laitan aamulla suojan ja vaihan sitten päivällä ainaki kerran yleensä ja olo on myös ns. "turvallisempi" kun on suoja pikkupöksyissä jos vuotoja tuleekin yht"äkkiä enemmän syystä tai toisesta.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaiset kestosuojat olisivat parempi vaihtoehto. Itse en käytä siteitä päivittäin.

Vierailija
62/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppi senkus valuu visvaa, kun sitä hauduttaa kemikaaleilla kyllästetyillä muovisiteillä. Koita nyt hyvänen aika lopettaa niiden käyttö. Alapääsi kärsii hätää niiden vuoksi.

No on ihmisiä joiden pkko käyttää suojaa AINA. Esim mulla inkontinenssisuoja, sain synnytysvaurion jota ei saatu korjattua ja pissat on tullut housuun lirautellen 32-vuotiaasta asti. Ei oikein huvita olla ilman suojaa.

Inkotenssisuoja on heittämällä eri asia kuin peruspikkarisuoja. Sulla on siihen perustelu, aloittajalla ei. Ja vastauksena kysymykseen, ei, en käytä. Ikinä. Ikää 38 enkä keksi syytä mihin tarvitsisin pikkuhousunsuojia. Osaan pestä kalsarini jos tarvetta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä edes kuukautisten aikana kun muutaman. Mukavampi ilman olla.

Vierailija
64/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää muuten että monissa pikkareissa se tuplakangas on liian takana. Mun valkovuoto valuu siihen eteen, klitan kohdalle ja se vasta ikävältä tuntuu kun se yksinkertainen kangas siitä edestä kastuu.

Osta etupyllyn alkkareita. 

Vierailija
65/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hiivatiinuja täällä on palsta pullollaan?

Kieltämättä samaa mietin kommentteja lukiessani. Oletteko huomanneet ruokavalion vaikutusta valkovuodon määrään? Kyse voisi hyvinkin olla (orastavasta) hiivasta, jota elimistö yrittää torjua valkovuodolla. Itse ainakin huomaan, että kun sokerimässy maistuu, niin valkovuodon määrä lisääntyy välittömästi. Taas kun palaan ruotuun syömisten kanssa, tilanne normalisoituu.

Toinen asia on ehkä huonot lantionpohjan lihakset, jotka edesauttavat sitä, että housuihin lörähtää kaikki, mitä rööri pitää sisälläään. Itselläni monesti valkovuotoa tulee vain vessakäynnillä paperiin - ei muuten.

Vierailija
66/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kun ruokavalio on siisti, vuotoa ei tule niin paljoa.

Vierailija
67/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa ainakin valkovuotoa joka päivä, vain muutama täysin kuiva päivä mahtuu kiertoon. Käytän pikkuhousunsuojia koska en tykkää tunteesta kun pikkuhousut kostuu. Vaihdan sitä suojaa sen mukaan kuinka paljon valkovuotoa erittyy, yleensä 3-5 kertaa päivässä. En koe tunnetta millään tavalla hautovaksi kun vaihdan uuden suojan tarpeeksi usein.

Vierailija
68/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän päivittäin pikkuhousunsuojia ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" yksilö, aina märkänä. Olen ollut samanlainen teinistä asti. Minä en tälle mitään voi, ei voi myöskään gynekologi, en aina tykkää tästä mutta näillä mennään.

Vierailija
69/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla tämä vaiva on niin miten toimitte spontaaneissa seksitilanteissa? Juoksette äkkiä vessaan repimään suojan pois vai mitä?

Vierailija
70/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt niin kauan kuin niitä on ollut olemassa, koska mieheni on jokapäivänpanomies, enkä halua sperman valuvan päivän mittaan housuihini.

T. Mummeli 70 v

Vierailija
71/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt niin kauan kuin niitä on ollut olemassa, koska mieheni on jokapäivänpanomies, enkä halua sperman valuvan päivän mittaan housuihini.

T. Mummeli 70 v

Lisään vielä, ettei ole koskaan ollut mitään tulehduksia.

T.sama

Vierailija
72/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt. Jos on sellainen tilanne että tuntuu liian kostealta, laitan pari palaa vessapaperia. Ne on helppo heittää pönttöön seuraavalla vessakäynnillä eivätkä ole luonnolle niin iso rasite.

Vierailija
73/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt. Jos on sellainen tilanne että tuntuu liian kostealta, laitan pari palaa vessapaperia. Ne on helppo heittää pönttöön seuraavalla vessakäynnillä eivätkä ole luonnolle niin iso rasite.

Tosi kiva, kun "vettynyt" vessapaperi sitten pupenoituu ja liiskautuu kiinni häppäreihin ja hinautuu myös kohti prsreikää, jonka bakteerikertymät tiedämmekin......... hyi hitto. Eikö voi vaan antaa niiden vuotojen valua mielummin alushousuihin?

Vierailija
74/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää visvaset vittunne. Ei kyllä miestä sytytä yhtään tämmöset vuotajat...

Vierailija
75/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla tämä vaiva on niin miten toimitte spontaaneissa seksitilanteissa? Juoksette äkkiä vessaan repimään suojan pois vai mitä?

Mulla on tapana aina joka tapauksessa käydä pissalla ennen seksiä joten pikkarisuojan poisto hoituu siinä samalla niin kun pikkupesukin.

Vierailija
76/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt jo lähes 30v päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.

Vierailija
77/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä pillu niin, että pikkuhousunsuojaa pitää vaihtaa 2-3 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta kun pillu vuotaa ilman suojiakin samalla tavalla.. Pitäisi olla kolmet pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen, laskujen käsittelyä yms, enkä mitään stimuloivaa. Vaikka on meillä toimistolla silmäkarkkiakin tarjolla välillä kyllä ajatukset harhailee kun katselee toimiston komeita miehiä hyvin istuvissa puvuissaan.

Vierailija
78/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Yleensä ihan vaan riisun pikkarit ja se suoja jää niihin. Ei normaalissa parisuhteessa tarvitse piilotella tuollaisia tavallisia asioita. Meinaatko, että minun pitäisi salata mieheltä se, että housuissani saattaa olla pikkuhousunsuoja? Hah, eipä ole tullut mieleenkään.

Vierailija
79/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina pikkuhousunsuojia tai Tenoja töissä tai jos lähden johonkin, koska lievä virtsankarkailu. Muuten en tarvisi mitään, kun ei tule valkovuotoa ikinä alkkareihin asti. Kotona vaihdan vain alkkareita usein. Ei pysty käyttämään suojia 24/7, koska mulle tulee aina lievä hiiva jos pidempään käyttää suojia. Tarvisin kyllä tuon virtsankarkailun takia, koska joudun vaihtamaan kotona niitä alkkareita jopa n. 5 kertaa päivässä. :( Ja kun en ole saanut mitään apua tähän virtsankarkailuun.

Vierailija
80/98 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs gynekologi sanoi että toisilla vain tulee enempi valkovuotoa ilman että olisi tulehdus. Voihan sitä yrittää olla ilmankin ja toivoa, että vuoto niukkenisi, mutta siihen menisi niin monta kuukautta että ei viitsi liisteripöksyissä olla sitä aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän