Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö muut pikkuhousunsuojia jokapäivä?

Vierailija
21.12.2019 |

Oon käyttäny pikkuhousunsuojia päivittäin jo ainaki 20 vuotta, siitä lähtien kun valkovuoto alko teini-iässä.
Aina en välttämättä tartteis suojaa vaikka olen aina "märkänä" mutta mulle siitä on tullu tapa
että laitan aamulla suojan ja vaihan sitten päivällä ainaki kerran yleensä ja olo on myös ns. "turvallisempi" kun on suoja pikkupöksyissä jos vuotoja tuleekin yht"äkkiä enemmän syystä tai toisesta.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kutittaa helvetisti suojat jo menkkojenkin aikana, käytän vaan niinä päivinä jolloin tiiän tulevan enemmän valkovuotoa vaaleita alusvaatteita, niin ei lähde väri tummemmista 🤷‍♀️

Vierailija
42/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kankaisia kestosuojia. Vuodan todella runsaasti valkovuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt koko aikuisikäni päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.

Enemmänhän se suoja haisee kuin housut.

Vierailija
44/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen hiivatiinuja täällä on palsta pullollaan?

Vierailija
45/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä. M34

Vierailija
46/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee urheillessa tosipaljon valkovuotoa siks käytän aina silloin pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
47/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten järki ole sanonut sitä, että ne suojat lisää sitä vuotoa kun alapää ei tuuletu sen siteen takia. Se vuotaa siksi, että yrittää pitää itsensä tulehdusvapaana. Olet kertakaikkisesti tyhmä. Sorry.

Vuoto on luonnollista vaginan puhdistautumista, eikä se lisäänny mistään pikkuhousunsuojista.

Vierailija
48/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan. Mieluummin vaihdan pikkarit useammin.

Vierailija
49/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä on pakko pitää pikkarisuojaa, valkovuoto on niin runsasta. Muuten pyrin olemaan mahdollisimman paljon ilman suojaa.

Vierailija
50/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes joka päivä. Minulla ei ole koskaan ollut mitään tulehduksia alapäässä, ei edes hiivaa, eikä ole tullut mitään muitakaan oireita. On ihan höpöpuhetta, että niistä olisi mitään haittaa. Toki jos on jotenkin erityisen herkkät limakalvot, niin kenties, mutta useimmilla ei ole.

Vierailija
51/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. Haisee ja muhii yök! Vaihdan alushousut joka päivä, oviksen aikaan (vai ennen, miten se ny meneekään ) kun valkovuotoa on, tunnen sen kyllä ja käyn pyyhkimässä.

Vierailija
52/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pillu on aina märkä ja se on normaalikosteutta, kiihottuminen on sitten asia erikseen joten pikkuhousunsuojia käytän päivittäin.

Vierailija
53/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin töissä on aina pikkuhousunsuoja muuten ihan tilanteen mukaan.

Vierailija
54/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan parikin kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.

Vierailija
55/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin teininä kun oli runsas valkovuoto aina. Aikuisiällä pääsin niistä eroon kun vuoto pikkuhiljaa väheni.

Vierailija
56/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen yrittänyt olla ilman pikkuhousunsuojia mutta olo on sitten tosi likainen. Tiettyyn aikaan kuukaudesta on hiukan helpompaa mutta yleensä valun paljon.

Vierailija
57/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On inhottavaa jos pikkarit on hiukankin märät tai limaiset valkovuodosta. En voi tietää milloin valkovuoto on minkäkinlaista tai koska tulee enemmän tai vähemmän. Vaihtelee niin paljon. Joten pikkuhousunsuojaa käytän aina.

Vierailija
58/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla minäkään ilman pikkuhousunsuojia. Laitan suojan aina aamulla töihin lähtiessä ja vaihtamaan joudun useemman kerran päivässä sen verran paljon pillu erittää päivän mittaan.

Vierailija
59/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muuten että monissa pikkareissa se tuplakangas on liian takana. Mun valkovuoto valuu siihen eteen, klitan kohdalle ja se vasta ikävältä tuntuu kun se yksinkertainen kangas siitä edestä kastuu.

Vierailija
60/98 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia aloituksia on pakko tehdä viikon välein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän