Käyttääkö muut pikkuhousunsuojia jokapäivä?
Oon käyttäny pikkuhousunsuojia päivittäin jo ainaki 20 vuotta, siitä lähtien kun valkovuoto alko teini-iässä.
Aina en välttämättä tartteis suojaa vaikka olen aina "märkänä" mutta mulle siitä on tullu tapa
että laitan aamulla suojan ja vaihan sitten päivällä ainaki kerran yleensä ja olo on myös ns. "turvallisempi" kun on suoja pikkupöksyissä jos vuotoja tuleekin yht"äkkiä enemmän syystä tai toisesta.
Kommentit (98)
Käytän kankaisia kestosuojia. Vuodan todella runsaasti valkovuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt koko aikuisikäni päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.
Enemmänhän se suoja haisee kuin housut.
Mitä ihmeen hiivatiinuja täällä on palsta pullollaan?
Mulla tulee urheillessa tosipaljon valkovuotoa siks käytän aina silloin pikkuhousunsuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten järki ole sanonut sitä, että ne suojat lisää sitä vuotoa kun alapää ei tuuletu sen siteen takia. Se vuotaa siksi, että yrittää pitää itsensä tulehdusvapaana. Olet kertakaikkisesti tyhmä. Sorry.
Vuoto on luonnollista vaginan puhdistautumista, eikä se lisäänny mistään pikkuhousunsuojista.
En käytä koskaan. Mieluummin vaihdan pikkarit useammin.
Työpäivinä on pakko pitää pikkarisuojaa, valkovuoto on niin runsasta. Muuten pyrin olemaan mahdollisimman paljon ilman suojaa.
Käytän lähes joka päivä. Minulla ei ole koskaan ollut mitään tulehduksia alapäässä, ei edes hiivaa, eikä ole tullut mitään muitakaan oireita. On ihan höpöpuhetta, että niistä olisi mitään haittaa. Toki jos on jotenkin erityisen herkkät limakalvot, niin kenties, mutta useimmilla ei ole.
En todellakaan pidä. Haisee ja muhii yök! Vaihdan alushousut joka päivä, oviksen aikaan (vai ennen, miten se ny meneekään ) kun valkovuotoa on, tunnen sen kyllä ja käyn pyyhkimässä.
Mulla pillu on aina märkä ja se on normaalikosteutta, kiihottuminen on sitten asia erikseen joten pikkuhousunsuojia käytän päivittäin.
Päivisin töissä on aina pikkuhousunsuoja muuten ihan tilanteen mukaan.
Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan parikin kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.
Käytin teininä kun oli runsas valkovuoto aina. Aikuisiällä pääsin niistä eroon kun vuoto pikkuhiljaa väheni.
Joskus olen yrittänyt olla ilman pikkuhousunsuojia mutta olo on sitten tosi likainen. Tiettyyn aikaan kuukaudesta on hiukan helpompaa mutta yleensä valun paljon.
On inhottavaa jos pikkarit on hiukankin märät tai limaiset valkovuodosta. En voi tietää milloin valkovuoto on minkäkinlaista tai koska tulee enemmän tai vähemmän. Vaihtelee niin paljon. Joten pikkuhousunsuojaa käytän aina.
En voi olla minäkään ilman pikkuhousunsuojia. Laitan suojan aina aamulla töihin lähtiessä ja vaihtamaan joudun useemman kerran päivässä sen verran paljon pillu erittää päivän mittaan.
Ärsyttää muuten että monissa pikkareissa se tuplakangas on liian takana. Mun valkovuoto valuu siihen eteen, klitan kohdalle ja se vasta ikävältä tuntuu kun se yksinkertainen kangas siitä edestä kastuu.
Miksi tällaisia aloituksia on pakko tehdä viikon välein?
En. Kutittaa helvetisti suojat jo menkkojenkin aikana, käytän vaan niinä päivinä jolloin tiiän tulevan enemmän valkovuotoa vaaleita alusvaatteita, niin ei lähde väri tummemmista 🤷♀️