Mitä nuoruutesi TV-mainoksia muistat?
Minulle ei mitään mainoksia erityisemmin mieleen ole nuoruudesta jäänyt. Ehkä se johtuu siitä etten juurikaan televisiota ennen katsellut... joten jos te muistatte jotain, kertokaa ihmeessä. Ehkä minullekin palautuu sitten mieleen jotakin😉
Kommentit (172)
Robottimainen lapsi:
Hie-ro si-tä rin-taa-ni. Hie-ro si-tä sel-kää-ni.
Outo Vicks Vaporub-mainos. (kirjoitin ehkä väärin)
Mutta oikeasti, päätä sinäkin päiväsi Kulta Katriinalla? Eikä!😂
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin muistan:
-se olikohan kevytlevi-mainos, missä nainen sivelee margariinia iholleen peilin edessä ja saa siten kiskottua mekon ylleen.
-olisko ollut valio maidon mainos, missä laulettiin latotunnelmissa: "en mä huoli nilliköitä, nullikoita..riitta-kulta vielä, ethän halaamasta mua kiellä" tms.
-"first choice cola, jano ku talkkarilla"
Ehkäpä entinen mekko ja aattele kun se marganiini härsiintyy illan mittaan :)
Sidoste-sukka kestää. Kaksi terrieriä, musta ja valkoinen, kiskoo sukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Japp suklaapatukka. Kuka muu muistaa?
"Mun on ihan pakko päästä joraa" :)
pakko sanoa tämä kun oli niin creepy.
MS/Estonian pöydällä:
Viemme sinut risteilylle jollaista et ole ennen kokenut!
(en muista millä kielellä , ehkä ruotsiksi tai englanniksi.)
Muistaakseni noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja suu on laakista raikas! Suoritamme Illodin -kokeen.. HHHHHhhhhmuiskis!" Heikki Kinnunen pussaa naista Illodin -suuvesimainoksessa.
Ok boomer
ennoo boomeri, nuorempi, mut kyllä mäkin ton muistan, joten tais mennä ohi toikin ilkeily :D
Mercedes Benz, Mercedes Benz- ISI!
Niin lontooraeta, niin lontooraeta!
Se lommoleukanen ihana Malboro-mies menehtyi keuhkösyöpään.:(
"Olen pieni marakatti, Coco nimeltään, viidakossa kuljen tosi vikkelään, banaaneja vaikka puut on pullollaan, minä söisin vaan Coco Popsia."
Ja Coco Popsista on pari muutakin versiota eri vuosilta.
"Särkänniemeen, Särkänniemeen"
"Kolme kohdetta keralla, kaikki on Saimaan rannalla, Visulahti!"
"Visulahti, Visulahti, siinä on kesälomatahti, ota suunnaksi Visulahti."
Ruotsalaisten tekemät ykköskaljamainokset.
Esim yhdessä kaverit herättivät myöhässä olevan kaverinsa kilisyttämällä kaljakoria jalkakäytävällä kerrostalon edessä. Kaveri kuuli ja ilmestyi kuin taikaiskusta heidän taakseen.
Toisessa versiossa ”kilpailivat” kuka aukaisee olutpullon erikoisimmalla tavalla. Yksi puristi pulloa niin, että korkki lennähti irti. Toinen avasi pullon korvallaan. ”Voittaja” avasi pullon avaajalla ja joi oluen.
McDonald'sin mainos, jossa possu hokee: Syökää kanaa, syökää kanaa, kana on hyvää! Syökää kanaa!
Ihan paras 😂
Nuori nainen 80-luvun täysvalkoisessa asussa kohtaa kadulla mummelin. Mummo kysyy: "Eikös valkonen oo epäkäytännöllinen?"
Nainen vastaa: "Ehei, se on Sertolla pesty ja huuhdeltu!"
Mainoksessa laulettiin rekkamiestä ja mainostettiin elovena puuroa.
”Taitaa tyttö tietää, että olis seinän takana patukkaa tarjolla” Tupla-mainos joku kolmisenkymmentä vuotta sitten.
"Aina kun mä saan Chappia, mun on ihan pakko päästä joraan."
Marius-suihkusaippuamainoksen, joka oli lievästi sanottuna gay.