Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä tunnettuja henkilöitä on tullut vastaan Tinderissä? Onko tullut match?

Vierailija
20.12.2019 |

Minulla vain yksi juontaja, joku Jani. Ei tullut matchia.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylppö, ei tullut matchia

Vierailija
2/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne oikeita vai voiko joku pilailla feikkinä? Itse en ole Tinderissä enkä ymmärrä miksi joku julkkis olisi siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antero Vartia, Jukka Hilden, Herra Ylppö, Tomi Metsäketo, Henri Saari tuli nyt mieleen

En ketään itse klikannut eli ei matchia.

Vierailija
4/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda H, Suvi P

Vierailija
5/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden semitunnetun urheilijan kanssa tuli match. En nyt kuitenkaan sano nimeä.

Vierailija
6/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne oikeita vai voiko joku pilailla feikkinä? Itse en ole Tinderissä enkä ymmärrä miksi joku julkkis olisi siellä.

On ne ihan oikeita. Miksei olisi etsimässä seuraa ja rakkautta siinä missä kuka tahansa?

Vierailija
7/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antero Vartia, Jukka Hilden, Herra Ylppö, Tomi Metsäketo, Henri Saari tuli nyt mieleen

Oi ihana Antero Vartia <3

Vierailija
8/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne ihan oikeita. Miksei olisi etsimässä seuraa ja rakkautta siinä missä kuka tahansa?

Mielestäni Tinder on suht huono paikka sellaiseen, varsinkin jos on julkkis. Luulisi että jokainen kynnelle kykenevä bändäri olisi onneaan onkimassa. Valitse nyt siinä sitten. Tai mistä minä tiedän ovatko he tosissaan, ehkä etsivät helppoa seksiä, ei kai se väärin ole.

Vierailija
9/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimon ex-mies, kolme tv-persoonaa. Tuli match ja yhden kanssa tapasin. En osannut yhdistää mistä naama oli tuttu, ennen kuin hän kertoi treffien lopuksi kuka oli. Se kolmas TV:stä tuttu ei ollut varsinainen julkkis, hänen kanssaan hetki deittailtiinkin. Ja seksiäkin sain!

Vierailija
10/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eponyymin kanssa sain matchin. Googletuksen jälkeen poistin matchin

Vierailija
11/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ihana Antero Vartia <3

Piti nyt ihan googlata kuka hän on. Jos olisi tullut sovelluksessa vastaan, en olisi edes tunnistanut julkisuuden henkilöksi.

Vierailija
12/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Kukkohovin ex-mies on roikkunut siellä kuukausikaupalla. En tiedä onko oikea. Ylppö nimenomaan halusi bändärin, oli laittanut profiilitekstiin cv:n ja hehkutukset, mikä suuri stara on. 

Vierailija
13/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylppö. Kokeilin matchia ja tuli. Ei jatkettu siitä.

Vierailija
14/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään sukupuolivähemmistöjen oikeuksia vastustavan yhdistyksen sihteeri etsi samansukupuolista seuraa. Ei kumma kyllä ole enää (kai) ko. yhdistyksen keulahahmoja.

Vierailija
15/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylppö, ei tullut matchia

Pitääkö mun nyt hommata tinder?

Vierailija
16/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suurehkon maakuntalehden toimittaja. Tuli match, mutta en aloittanut keskustelua. Vaikutti nainen tykkäävän matkustelusta ja itselläni ei ole varaa matkustella.

Vierailija
17/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylppö, Heikki Lampela, Jussi Heikelä, Joni Kukkohovi aivan jatkuvasti. Kukaan ei ole mätsännyt minua vaikka olen nätti, en tiedä mitä etsivät. (Lampelaa en kyllä itsekään mätsännyt)

Ja eilen Kauko Röyhkän kuva ja ikänä 55 v (on oikeasti 60 v) eli taisi olla feikki? Hänhän on naimisissakin. Pitäiskö kertoa Olgalle eli vaimolleen?

Vierailija
18/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouvaTylppä kirjoitti:

Herra Ylppö. Kokeilin matchia ja tuli. Ei jatkettu siitä.

Kirjoittiko sulle jotain tai päinvastoin?

Vierailija
19/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kaukana siitä Ylpöstä! Tyyppi on todella ongelmainen ja v-mäinen! Jos ette usko lukeaa kirja Herra Ylpön sydän, hänestä naiset ovat pelkkiä kodinkoneita.

Vierailija
20/82 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin, Jussi Heikelä, Antti Kaikkonen, Tomi Tuominen, Harri Syrjänen, Mikko Keskinarkaus, Oiva Toikka nyt noin alkuun