Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies testasi minua

Vierailija
20.12.2019 |

Olen todella hämmentynyt. Tapailemani mies testasi minua sillä tavalla, että uskotteli minulle kärsivänsä suht vakavista terveysongelmista. Aluksi ihmettelin onko hän tosissaan, mutta sitten uskoin häntä. Lopulta hän paljasti, että kyseessä oli testi, että halusi nähdä minkälainen ihminen olen. Siis mitä hittoa? Näiden useiden sinkkuvuosien aikana en ole ikinä törmännyt vastaavaan. Onko muilla kokemusta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä terveysongelma hänellä oli olevinaan?

Vierailija
2/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo mies, sulle on luvassa ongelmia.

Vierailija
4/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasti sekopäisyytensä.

Vierailija
5/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä. Mielenterveysongelmia. Hyvä että selvisi nopeasti.

Vierailija
6/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pskat, tikusta asiaa taas kerran.

Vierailija
7/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin testattu. Oikea testi on ns. koeajo.

Vierailija
8/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, näin taisi käydä. Väärä testi tuli tehtyä. ap

Vierailija
9/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jätä.

Exäni kertoili itselleni tapailun alkuvaiheessa tarinoita tippalinssissä joutuneensa lapsena hyväksikäytetyksi, mutta tarinat aina sitten menivät kummallisille urille ja muuttuivat vitseiksi. Vaikka pidin tarinoita hälyttävinä, en oikein osannut suhtautua niihin varoitusmerkkeinä ja ne menivät johonkin kiusalliset vitsit kategoriaan.

Voin kertoa, etteivät ne vitsit ja testit ainakaan parantuneet tulevaisuudessa.

Vierailija
10/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, mielenterveysongelmia hän ei maininnut. Tein tosin omat johtopäätökset tämän keskustelun jälkeen. 😂 ap

Vierailija
11/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sama sille, tapaat kaniasussa lusikka suussa marketin kahviossa ja sanot et tää kuuluu sun identiteettiin vähintään 2krt viikossa. Kanipäivä, syödään rehuja ja nssitaan kuin kanit. Jos ei onnistu niin taitaa olla aika rajoittuneinen mees.

Vierailija
12/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaaminen on yksi suurimmista turn offeista mitä voi olla. Joskus oli jotain tuollaista, että tiesi, että kysymyksillä haettiin jotain. No eihän siitä sitten mitään tullut tietenkään.

Vierailija
13/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jätä.

Exäni kertoili itselleni tapailun alkuvaiheessa tarinoita tippalinssissä joutuneensa lapsena hyväksikäytetyksi, mutta tarinat aina sitten menivät kummallisille urille ja muuttuivat vitseiksi. Vaikka pidin tarinoita hälyttävinä, en oikein osannut suhtautua niihin varoitusmerkkeinä ja ne menivät johonkin kiusalliset vitsit kategoriaan.

Voin kertoa, etteivät ne vitsit ja testit ainakaan parantuneet tulevaisuudessa.

Myöhemmin mm. "Testasi" esittämällä viikon putkeen, että isänsä oli kuollut. Tai että oli varannut meille matkan.

Yleensä näitä "testejä" tuli silloin kun oli loukkantunut minulle jostakin esim. Siitä, että oma läheiseni sairastui vakavasti ja erhdyin häntä vaivaamaan asialla.

Vierailija
14/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan testaavat kaiken aikaa, miksi se tuntui niin pahalta kerrankin tulla itse testatuksi?

Vierailija
15/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä terveysongelma hänellä oli olevinaan?

Aids, hepatiitti ja genitaaliherpes.

Nykyään herpes oireilee harvoin kun siihen on hyvä lääkitys.

Vierailija
16/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan testaavat kaiken aikaa, miksi se tuntui niin pahalta kerrankin tulla itse testatuksi?

Ei kuule kävisi mielessäkään mitkään pelit, leikit ja testaamiset. Siksi olenkin täysin hämmentynyt, koska itsellä ei kyseinen toiminta ole ennen tätä edes käynyt mielessä. Ap

Vierailija
17/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuo testaus kesti? Millaisia terveysongelmia? Mitä hän sanoi kun kyselit, että miksi hän tarkalleen ottaen koki että sinua pitäät testata? Mitä jos sinä testaat häntä?

Vierailija
19/19 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tuo testaus kesti? Millaisia terveysongelmia? Mitä hän sanoi kun kyselit, että miksi hän tarkalleen ottaen koki että sinua pitäät testata? Mitä jos sinä testaat häntä?

Tämä testaaminen kesti joitakin tunteja (pitkä keskustelu wa), olin suht hämmentynyt "paljastuksista" joita teki ja aluksi tosiaan ihmettelin, että onko hän tosissaan (kun jutut eivät istuneet käsitykseeni hänestä). En halua sanoa tarkkoja sairauksia, mutta syövän tasoista vakavuudeltaan. Halusi testata millainen ihminen olen sisimmältäni. Tämän sain selitykseksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme