Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa olevat, miten hankitte "leikkikavereita"?

puutteessa....
20.12.2019 |

Eli olen vajaa 40v mies ja vaimo ei sairautensa takia enään pysty/saa mitään nautintoa seksistä ja ns. sääli hieronta/suuhoito ei nyt ole se mun juttu.

Eli mistä olette noin yleisesti löytäneet ns. (luotettavia) satunnaisia leikkikavereita?

Lupa on käydä vieraissa, mutta siihen kuuluu myös se ettei se hypi perhe-elämään. Jotain satunnaista säätöä on ollut, mutta toinen osapuoli on aina alkanut käydä vähän liiankin kiihkeäksi, niinkuin seksin lisäksi. Eli onko pelkkä seksisuhde missä noin normaalinnäköinen ja varustettu mies pitää pikkukivaa satunnaisesti noin keskivertonaisen kanssa pelkkä iltapäivälehti suhteet osion utopia vai onko joku oikeasti saanut tälläisen järjestelyn ihan toimimaankin?

Kommentit (27)

21/27 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara 38v kirjoitti:

Minulla on suhde mieheni kaveriin jo 16 vuoden ajalta ja oma mies on niin halunnut.

Kyse ei ole kuvyttömyydestä vaan miestäni kiihoittaa kun panen toisen kanssa.

Ei ole tarvetta erota saan kahta miestä ja myös vierasta jos haluan nämä kaksi + 3 muuta on vakituisia seksi kavereita.

1 on useimmitten mukana mutta jos hän on estynyt tulee joku muista yöksi meille.

Olemme heteroja ja miehet keskittyy minuun.

22/27 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutteessa.... kirjoitti:

Eli olen vajaa 40v mies ja vaimo ei sairautensa takia enään pysty/saa mitään nautintoa seksistä ja ns. sääli hieronta/suuhoito ei nyt ole se mun juttu.

Eli mistä olette noin yleisesti löytäneet ns. (luotettavia) satunnaisia leikkikavereita?

Lupa on käydä vieraissa, mutta siihen kuuluu myös se ettei se hypi perhe-elämään. Jotain satunnaista säätöä on ollut, mutta toinen osapuoli on aina alkanut käydä vähän liiankin kiihkeäksi, niinkuin seksin lisäksi. Eli onko pelkkä seksisuhde missä noin normaalinnäköinen ja varustettu mies pitää pikkukivaa satunnaisesti noin keskivertonaisen kanssa pelkkä iltapäivälehti suhteet osion utopia vai onko joku oikeasti saanut tälläisen järjestelyn ihan toimimaankin?

treffipalstat ja jopa täältäkin löytyi FwB, toki varmasti vähän hankalempi yhtälö kun ei ole kuitenkaan sinkku ja moni kuitenkin etsii ihan vaki suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutteessa.... kirjoitti:

Minulla on suhde mieheni kaveriin jo 16 vuoden ajalta ja oma mies on niin halunnut.

Kyse ei ole kuvyttömyydestä vaan miestäni kiihoittaa kun panen toisen kanssa.

Ei ole tarvetta erota saan kahta miestä ja myös vierasta jos haluan nämä kaksi + 3 muuta on vakituisia seksi kavereita.

1 on useimmitten mukana mutta jos hän on estynyt tulee joku muista yöksi meille.

Olemme heteroja ja miehet keskittyy minuun.

Vierailija
24/27 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kanssa paneskellaan, ja ollaan 3 kuukauden ajan, koska kumpikaan ei saa tarpeeksi seksiä kumppaneiltaan kotona. Tämä kävi ilmi erään palaverin jälkeen kun aloimme yllättäen jalkapeliä jonka jälkeen muhinoimaan pöydällä, näimme itsemme tv-ruudulla ja se näytti kiihottavalta. Tuon jälkeen ollaan yhdessä mm videoitu aktejamme.

Meillä ei kummallakaan ole lapsia, joten emme ole pilaamassa toisten perheitä.

Vierailija
25/27 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini kanssa paneskellaan, ja ollaan 3 kuukauden ajan, koska kumpikaan ei saa tarpeeksi seksiä kumppaneiltaan kotona. Tämä kävi ilmi erään palaverin jälkeen kun aloimme yllättäen jalkapeliä jonka jälkeen muhinoimaan pöydällä, näimme itsemme tv-ruudulla ja se näytti kiihottavalta. Tuon jälkeen ollaan yhdessä mm videoitu aktejamme.

Meillä ei kummallakaan ole lapsia, joten emme ole pilaamassa toisten perheitä.

Ja sitten heräsit unelmistasi. Ei oikein jaksa uskoa, että toimii kuin fantasioissa ja televisiosarjoissa.

Parhaiten seuraa löydät tanssiravintoloista. Siellä voi olla selvinpäin, jos haluaa takuuvarmasti laadukkaita naisia. Sitten loput on sinusta kiinni. Ei kukaan nainen lähde miehen panopuuksi, jos mies ei kiihota naista. Tyydyttävää seksiä kun saa seksileluillakin. Miehen pitää tarjota muutakin. Esimerkiksi huomioiminen ja kohteliaisuudet hivelevät ja tuntuvat hyvältä. Se yhdistettynä seksikkääseen ja sinut itsensä kanssa olevaan mieheen on paras yhdistelmä. Koolla on myös väliä. Huomaat sen siitä, että saatko kutsua uudelleen.

N39

Vierailija
26/27 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva keski-ikäinen rouva. Leikkikaveri löytyisi helpoiten soittamalla tai tekstaamalla omalla kännykällä omille kontakteille. Kun on hyvin Verkostoitunut, ei tarvitse edes Tinderiä välikädeksi.

Onneksi ei tarvitse turvautua soittamaan eksille ja muille. Avioliitossa seksiä on riittänyt.

Vierailija
27/27 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alastonsuomessa, mutta ilmeisesti miesten on sieltä aika vaikea löytää seuraa.

- n24 (avoimessa suhteessa)

Hetken aikaa olin tuolla alastosuomessa, ei siellä voinu kehua kuvia tai muuta, ei oikein vastauksia saanu, poistuin kokonaan...