Suhteessa olevat, miten hankitte "leikkikavereita"?
Eli olen vajaa 40v mies ja vaimo ei sairautensa takia enään pysty/saa mitään nautintoa seksistä ja ns. sääli hieronta/suuhoito ei nyt ole se mun juttu.
Eli mistä olette noin yleisesti löytäneet ns. (luotettavia) satunnaisia leikkikavereita?
Lupa on käydä vieraissa, mutta siihen kuuluu myös se ettei se hypi perhe-elämään. Jotain satunnaista säätöä on ollut, mutta toinen osapuoli on aina alkanut käydä vähän liiankin kiihkeäksi, niinkuin seksin lisäksi. Eli onko pelkkä seksisuhde missä noin normaalinnäköinen ja varustettu mies pitää pikkukivaa satunnaisesti noin keskivertonaisen kanssa pelkkä iltapäivälehti suhteet osion utopia vai onko joku oikeasti saanut tälläisen järjestelyn ihan toimimaankin?
Kommentit (27)
Kyllä niissä tuppaa rakastumaan, ihastumaan, kiintymään tai muuten tunteellistumaan väkisinkin. Varsinkin jos useamman kerran harrastaa. Se johtuu dopamiisista ja oksitosiinista ja alkukantaiselta tarkoitukseltaan varmistaa lapsista huolehtemisen.
Mikä on se vaimon sairaus? Eikö hän nauti läheisyydestäkään?
Olemalla ihmisten ilmoilla tapaa ihmisiä. Minä ainakin olen saanut seuraa kun vaan on liikkeellä eikä ole tuppisuu. Baareista en etsi mutta kahviloissa on tärpännyt useinkin..
Onkohan niin, en tiedä, että naiset antavat miehelle helpommin luvan hakea seksiä muualta kuin miehet naisille? Selittyykö tämä sillä, että naiset ovat vielä useammin miehestä riippuvaisia mm. taloudellisesti vai mistähän?
No jos saisin mieheltä luvan niin mistähän aloittaisin... mmm... varmaan kokeilisin ensin aloittaa jonkin uuden liikuntaharrastuksen, josta löytyisi viriili ja vapaa tai naimisissa oleva mies, jolla olisi oikeasti lupa sivusuhteeseen. Ehkä salilta tai porrasjuoksusta etsisin niin mies näkisi minut samalla nolona hikisenä ilman meikkiä ja saisi päätellä siinä kelpaanko alasti vai en ja minäkin näkisin miehen kunnon. Jos ei noin löytyisi niin sitten tekisin kuvattoman profiilin väärällä nimellä, mutta muuten todellisuutta vastaavilla tiedoilla johonkin deittisovellukseen ja kokeilisin niitä. Vastaisin hyvin kirjoittaville ja mukaville, ei-painostaville ja ei-dickpickejä-lähettäville miehille, juttelisin toiveista ja ensitapaaminen olisi julkisella paikalla. Ei tarvitsisi tutustua täydellisesti, mutta sen verran, että mies vaikuttaa hyvältä seksikumppanilta eikä tekisi Smithejä.
Keskivertonainen, joka haluaa satunnaista pikkukivaa noin normaalinnäköisen miehen kanssa?
Voiko joku nainen nähdä tämän lauseen puhuvan itsestään?
Treffipalstoilta löytyy, kerro tarkkaan ilmoituksessa mitä haet, millainen tilanne kotona ja että tarkoitus on saada molemmille se paineidenpurkuventtiili. Kannattaa ehkä hankkia varattu puutteessa pidetty, mutta sellainen joka haluaa itsekin pitää arkisuhteensa edelleen. Näitä löytyy kyllä, itsekin pari pidempää suhdetta löytänyt silloin kun olin vailla sellaista. Kyllä silti sama kokemus, että kun seksi on huikeaa molemmista, onhan siinä kummallakin työtä ettei heräävät tunteet vie mennessään.
M45
Hommaa vakipano. YH joka ei halua suhdetta tai toinen seksittömässä suhteessa oleva. Muistat vaan että vältätte hellyyttä ja suutelua. Muuten siinä alkaa tulla tunteet mukaan.
Asun neljättä vuotta vakipanoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin paikkoja mistä saa seksiseuraa eikä moraalisaarnaa. Jos nainen hakis rakastajaa kun miestä ei kiinnosta olis täällä varmaan 50 vastausta vinkkejä ja toiset 50 tsemppivastausta vieraan munan perään. Mies ei kuitenkaan saa ees luvalla hakea seksiseuraa tai jos saa niin kukaan ei neuvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin paikkoja mistä saa seksiseuraa eikä moraalisaarnaa. Jos nainen hakis rakastajaa kun miestä ei kiinnosta olis täällä varmaan 50 vastausta vinkkejä ja toiset 50 tsemppivastausta vieraan munan perään. Mies ei kuitenkaan saa ees luvalla hakea seksiseuraa tai jos saa niin kukaan ei neuvo?
Moni varmaan neuvoisi jos osaisi, mutta naiset täällä tietää paremmin mistä itse löytäisivät seuraa, miehelle voi toimia muut tyylit. Sitten samalla ei halua antaa liikaa vinkkiä, ettei "tasoton" mies tuhlaisi kenenkään siskon aikaa... Vaikka eihän se niin toimisi tietenkään, jos onnistuisi nostamaan "tasoaan" niin mikäs siinä. Tinderit ja suomi24 nyt tulee varmimpina mieleen. Tietysti jos on hyvännäköinen ja mukava, kohtelias, ei kiusallisen ujo luonne niin tilaisuuksia voi tulla myös livenä eri paikoissa. Baareissa varmimmin, mutten itse sille tielle lähtisi. Voi mennä rahat ja terveys kun alko alkaa maistua, humalassa tuikkaa paljaalla, elarit paukkuu ja kaikkia harmittaa.
Muuta ei kannata esittää kuin omaa itseään parhaimmillaan. Yh:t luultavasti ovat mieluiten suhteessa, jossa tunteet saakin herätä ja syvetä vaikka paremman puutteessa voisivat panna jotain turhempaakin. Tunteita on vaikea pitää kurissa, joten kannattaa ehkä sittenkin olla sängyssä parhaimmillaan, mutra muuten vähän yksinkertainen, juntti ja k-pää niin ei naiset liikaa ihastu ja rakastu.
Neuvon siis ainakin katselemaan varattuja, mutta vaihtelua kaipaavia (ei edes eniten puutteisia) naisia, he eivät ihastu sinuun yhtä voimakkaasti. Seksistäkin puuttuu sitten se rakastumispuoli, mutta ihastumista ja intohimoa on. Nainen, joka pettää melkein ok-suhteessa ei ryhdy siihen turhan vuoksi ainakaan kahdesti eli seksin ja kemian täytyy olla todella hyvää ja sen arvoista. Sitten älä ole liian ihana kuitenkaan muuten.
Naisena neuvoisin miettimään mahdollisen ilmoituksen muotoilua jos sellaisen johonkin terffisaitille laitat. Hyvillä naisilla näet valinnanvaraa riittää ja tuo aloituksesi ei ole kovin myyvä...
Homma toimii kun löytää ihmisen jonka kanssa se toimii, tässä se vaikeus onkin.
Vierailija kirjoitti:
Keskivertonainen, joka haluaa satunnaista pikkukivaa noin normaalinnäköisen miehen kanssa?
Voiko joku nainen nähdä tämän lauseen puhuvan itsestään?
Eipä tietenkään Suomessa, maassa missä jokainen työtön bmi 30+ kuvittelee olevansa Saaban kuningatar.
Minä tulkitsin, että keskivertonainen oli minimivaatimus eli kaikki nätit ja kivat saavat ainakin vastata jos sitoutumaton seksi ns. n. normaalin miehen kanssa kiinnostaa. Ajattelin, että keskivertonainen on tässä tapauksessa vähintään mukava, halukas, mieluiten n. 30-35- max 45-vuotias, normaalipainoinen tai läskit oikeissa paikoissa. Ja kaikki muu on tietysti plussaa, etenkin jos on seksin saralla taitava ja tauditon? Eivät kaikki naiset halua ymmärtää miestä päin vittua, se tekee elämän vaikeaksi. :))
Kyllä nainenkin ymmärtää, kun sanoo mitä tarkoittaa....;)
Saaban kuningatar
Itse olen alastonsuomessa, mutta ilmeisesti miesten on sieltä aika vaikea löytää seuraa.
- n24 (avoimessa suhteessa)
mutua kirjoitti:
Onkohan niin, en tiedä, että naiset antavat miehelle helpommin luvan hakea seksiä muualta kuin miehet naisille? Selittyykö tämä sillä, että naiset ovat vielä useammin miehestä riippuvaisia mm. taloudellisesti vai mistähän?
No jos saisin mieheltä luvan niin mistähän aloittaisin... mmm... varmaan kokeilisin ensin aloittaa jonkin uuden liikuntaharrastuksen, josta löytyisi viriili ja vapaa tai naimisissa oleva mies, jolla olisi oikeasti lupa sivusuhteeseen. Ehkä salilta tai porrasjuoksusta etsisin niin mies näkisi minut samalla nolona hikisenä ilman meikkiä ja saisi päätellä siinä kelpaanko alasti vai en ja minäkin näkisin miehen kunnon. Jos ei noin löytyisi niin sitten tekisin kuvattoman profiilin väärällä nimellä, mutta muuten todellisuutta vastaavilla tiedoilla johonkin deittisovellukseen ja kokeilisin niitä. Vastaisin hyvin kirjoittaville ja mukaville, ei-painostaville ja ei-dickpickejä-lähettäville miehille, juttelisin toiveista ja ensitapaaminen olisi julkisella paikalla. Ei tarvitsisi tutustua täydellisesti, mutta sen verran, että mies vaikuttaa hyvältä seksikumppanilta eikä tekisi Smithejä.
vasta luvan kanssako olisit valmis? ihmisiähän täs ollaan. pyydät miehen suihkuun sen jälkeen kun olette tuijotelleet muutaman kerran
Minulla on suhde mieheni kaveriin ja oma mies on niin halunnut.
Kyse ei ole kuvyttömyydestä vaan miestäni kiihoittaa kun panen toisen kanssa.
Sara 38v kirjoitti:
Minulla on suhde mieheni kaveriin jo 16 vuoden ajalta ja oma mies on niin halunnut.
Kyse ei ole kuvyttömyydestä vaan miestäni kiihoittaa kun panen toisen kanssa.
Ei ole tarvetta erota saan kahta miestä ja myös vierasta jos haluan nämä kaksi + 3 muuta on vakituisia seksi kavereita.
1 on useimmitten mukana mutta jos hän on estynyt tulee joku muista yöksi meille.
Olemme heteroja ja miehet keskittyy minuun.
Tinder ja deittipalstat ainakin.
Miksi niiden täytyy olla satunnaisia?