Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka haluatte kieltää kouluista kaiken kristillisen! Mitä olette mieltä siitä, että lapsenne osallistuvat kuitenkin

Vierailija
20.12.2019 |

esim nykyään liikuntatunneilla yhä yleistyvään joogan opetukseen?

Jooga ei ole liikuntaa. Se on liikkeen kautta suoritettavaa uskonnon harjoittamista. (Ne jotka tulevat väittämään että a) jooga on vain liikuntaa, eivät yksinkertaisesti tiedä asiasta tarpeeksi, tai b) "itse en pidä joogaa hengellisenä", ei poista kuitenkaan joogan hengellisyyttä, vaikka yksilö olisi siitä mitä mieltä tahansa)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään mindfulness ei ole kristillistä. Ei myöskään jooga.

Ei olekkaan. En huomannut laittaa aloitukseen sitä, että jos kerran kristillisyydestä pitää päästä eroon, miksi idän uskonnot ovat kuitenkin tervetulleita. Jos siis ovat.

Ap

Niinpä, miksihän! No tietty siksi, että satuja ei tarvitse pelätä, Totuus taas pelottaa. 

Armo tuntuu monista liian perverssiltä, ihmisjärki tykkää enemmän idän "tiristä itse hyvä elämä"-menetelmästä. 

Kyllä minä tiedän pointtisi. Haluaisinkin kuulla vastapuolen pointteja.

Ap

Minä ajattelen asiaa käytännön kannalta. Se, että mahdollisesti ihailtu ja joka tapauksessa auktoriteettihahmo kertoo kristinuskon (tai minkä tahansa uskonnon) opinkappaleita lapsille totuutena, saa lapset uskomaan niihin, vaikka ne eivät ole totta, vaan uskon asia jonka opettamisen - tai opettamatta jättämisen - pitäisi kuulua vanhemmille. Joogaamisella ei ole tällaisia vaikutuksia. Lapsi kokee sen ihan tasan kuin venyttelyn tai jumpan.

Vierailija
22/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on viikon typerin aloitus. Logiikkasi on ap täysin sama kuin että kumartuminen on automaattisesti isla.in uskonnon harjoittamista. Varo vaan ap, ettet marjametsässäkään kumartele!

Meidän lasten kouluissa ei ole joogaa opetettu, mutta ihan ok olisi, jos opetettaisiin. Liikunnanopettaja on kantasuomalainen, eikä takuulla opeta samalla hindulaisuutta.

Jooga on hindulaisuutta. On aivgan sama minkä värinen ja millä taustalla sitä opettaa, niin jooga opettaa hindulaisuutta. Teeppäs kotiläksysi paremmin ja tutustu siihen mitä jooga on, sivistyksesi on aika vajaa aiheeseen littyen! :(

Ap

Niin kuin sanoin, se on samalla lailla hindulaisuutta kuin marjametsässä kumartuminen on islamia. Olet idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joogahullu se vaan jaksaa ja jaksaa....

Voi kuule kun se vaan ON pelkkää liikuntaa.

Kun taas uskonto on naurettavaa paskanjauhamista.

sinä tiedät siis paremmin mitä jooga on, kuin esim intialaiset joogit itse? hahaha olet kyllä älytön pelle ajatuksinesi 

Lause aloitetaan isolla kirjaimella.

Opettele nyt edes se kiimassasi ennen kuin tulet muita haukkumaan pelleksi.

Ja yritä tajuta se että joogassa ei ole mitään pahaa...

Vierailija
24/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään mindfulness ei ole kristillistä. Ei myöskään jooga.

Ei olekkaan. En huomannut laittaa aloitukseen sitä, että jos kerran kristillisyydestä pitää päästä eroon, miksi idän uskonnot ovat kuitenkin tervetulleita. Jos siis ovat.

Ap

Katsopa karttaa mistä päin kristinusko tulee. Ei muuten tule Lapualta.