Hei hei äiti
En tule jouluksi kotiin. Itseni vuoksi minun on päästettävä irti. On aika ottaa vastuu elämästäni ja lakata syyttämästä sinua. Koskaan en kuitenkaan anna anteeksi. Vaikka tiedän, että se on vain sinulle iloinen asia niin minä kärsin ja olin onneton takiasi. Nyt se loppuu. Hyvästi. Toivon, että olet onnellinen.
Kommentit (24)
Onnea matkaan lapseni. Poikkea kahvilla joskus jos huvittaa.
Jo tuo, että sanot, ettet tule KOTIIN, kertoo sen epävarmuuden, mikä sinun sanomassasi on.
Vierailija kirjoitti:
Jesss! Nyt Mummotunneliin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan lapseni. Poikkea kahvilla joskus jos huvittaa.
Kiitos kommentistasi. Äitini kuitenkin tietäisi, etten juo kahvia. Kutsu kuitenkin lapsesi käymään, jos kaipaat häntä. Se kertoo, että välität ja se merkitsee hänelle enemmän kuin arvaatkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jo tuo, että sanot, ettet tule KOTIIN, kertoo sen epävarmuuden, mikä sinun sanomassasi on.
Ei tämä helppoa ole. On kuitenkin rakennettava oma onneni eikä olla loppuun asti onneton.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä helppoa ole. On kuitenkin rakennettava oma onneni eikä olla loppuun asti onneton.
ap
No aloita vaikka siitä, että sanot kotiasi kodiksesi ja äitisi kotia kyläksi. Temppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No aloita vaikka siitä, että sanot kotiasi kodiksesi ja äitisi kotia kyläksi. Temppiä.
Enkä aloita. Et sinä minua määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Enkä aloita. Et sinä minua määrää.
Mitä saat siitä että esität aptä?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3624065/oletko-koskaan-ollut-kirjoittam…
Onko äitihullu alkanut vihdoinkin tulla järkiinsä vai esittääkö vaan :D
Ja nyt sinulla on sitten lysti olla. Jatka valitsemallasi tiellä.
Ihan sama kuka on ja mitä, mutta ei äidin koti ole mikään kyläilypaikka, vaan joko entinen koti tai äidin uusi koti.
Miks täällä esitetään mua
t.kristallikissa
Ok.