Kuinka pitkään voi mainostajan mielestä olla hauskaa se, kun joku sanoo tiä eikä tie?
Ei ymmärrä.
Kommentit (18)
Kun aiheesta kohistaan, niin mainonta on purrut. Vähän sama juttu sen Trivagon wittumaisen ärsyttävän tekariukkelin kanssa.
Onko se jotain v:n profilointia vai eikö kukaan muu halua mainostaa Youtubessa, mutta miksi minulle tulee aina tämä ja Trivago? V.uttaa jo niin ankarasti, että en tule koskaan käyttämään kummankaan firman palveluja.
Olen jo vuosia laittanut telkkarin äänettömälle mainosten ajaksi. On vaan niin paskoja jankutuksia.
Oikotie käytti edellistä mainoskampanjaansa varmaan 10 vuotta putkeen, ja aiheutti samalla sen, etten voi enää koskaan kuunnella Seija Simolan Kun aika on -kappaletta ilman, että korvat alkaa vuotaa välittömästi verta. Jää Jutilan Oikotiä-hokemat kakkoseksi.
Niin kauan kun siitä löytyy vielä uusia kulmia. Nauroin ääneen sille nuorelle, joka korjasi Jutia. Tietysti kannattaa lopettaa huipulla, mutta kuinka se sitten onnistuu.
Kohta on lätkän MM-kisat ja varmaan joka välissä kuuluu: "Moooiiii!!!"
Huumorin yksi peruskeino on toisto. Jaksoivathan suomalaiset nauraa vaikkapa jotain "nunnuka"-loilotteluja. "Onks Viljoo näkynyt?" "Mä romahdan." Ja niin edelleen.
Ehkä siinä on sellainen väsytystaktiikka, että tyhmästä jutusta tulee hauska kun riittävästi hokee.
Taneli Mäkelä....
Hyi perse.....