Kerro harvinainen harrastuksesi, ja muut peukuttaa jos harrastaa samaa!
Tämä siis siksi, että monesti sitä luulee olevansa friikki kun ”ainoana” harrastaa jotain outoa. Tulee hyvä mieli jos joku muukin harrastaa samaa (ja on sopivasti outo myös). ;)
Aloitan ketjun itse eli harrastukseni: sotahistoria ja pistoaseet sodissa. N39
Kommentit (219)
Sukututkimus ( ja juu, ei tämä ole niin harvinaista vähän tulee vastaan ryhmissä ja tapaamisissa meitä nuorempia sukututkijoita)
Miekkailu ja purjehdus (oma vene) ikää 38 ja olen nainen. Tämä ihmetyttää monia.. en tiedä miksi?
Postcrossing eli kansainvälinen postikorttien lähettely.
ihan iloista joulumieltä levittääkseni annoin kaikille yläpeukut :)
Vierailija kirjoitti:
Postcrossing eli kansainvälinen postikorttien lähettely.
Mä harrastin tota ennen, ja edelleen pidän sitä aivan ihanana harrastuksena. Nyt ei vaan oo jotenkin jaksanut. Ehkä joskus taas?
Mä niin tykkään ihmisistä, joilla ylipäätään on jokin harrastus, intohimo. Se on niin mielenkiintoista. Ja jos se harrastus on vielä joku vähän epätavallisempi, aina vaan parempi! Harmittaa ihan kun ihmiset ei näistä niin helposti kerro. Yleensä kun kysyy joltakin harrastuksista niin ladellaan ne kaikkein tavallisimmat ja ennalta-arvattamimmat, plaah, joista ei jaksa keskustella.
Huvipuistolaitteiden ajaminen (pyörittäminen).
Keräilen ja putsailen eläinten kalloja. Huom! Kaikki eläimet olen saanut tutuilta metsästäjiltä täysin luvallisesti, he kun eivät eläinten päillä mitään tee, ja minusta olisi tärkeää että eläimen kaikki osat käytetään.
Lisäksi on erittäin tärkeää, että kuolluttakin eläintä kohdellaan kauniisti ja arvostaen.
Pelaan Dungeons & Dragonsia, olen 30-vuotias nainen.
Kauppalappujen keräys.
Eli jos näen vaikka kaupan kärryssä jonkun vanhan kauppalapun, otan talteen ja kuvaan sen faceryhmään jossa ihmiset sitten pohtivat millainen ihminen kirjoitti lapun ja mitähän joku suttu tarkottaa jne.🧐
Mä olen aina jotenkin haaveillut keräileväni eläinten kalloja, ja mahdollisesti kultaavani ne lehtikullalla. Musta ne vaan ois niin kauniita ja kiehtovia.
(huom en säästä niitä kuvaamisen jälkeen).
39
Vierailija kirjoitti:
Dungeons & Dragons. Olen nainen.
Sama täällä. Dunkku on ollut kyllä mahtava löytö!
Vierailija kirjoitti:
(huom en säästä niitä kuvaamisen jälkeen).
39
Kiitos tarkennuksesta. Melkein jo huolestuin.
Luen sanakirjoja. Siis en vaan etsi vieraskielistä vastinetta sanakirjasta vaan todellakin luen kokonaisia sivuja hakusanoineen ja niiden alta löytyvät esimerkit ja muut tiedot. Olen aikamoinen kielifriikki :D