Voiko synnytystä saada millään käyntiin, rv 38 ja en vaan kestä tätä hellettä :(
esikoinen ei suostu nukkumaan päiväunia näin kuumalla ja kiukkuaa vain päivät pitkät, itsellä aivan järkyttävät turvotukset ja kamala olo, asumme kuumassa kerrostalossa ja en vaan enää jaksa tätä oloa tässä helteessä :( :( :( millä tämän vauvan saisi syntymään?
Kommentit (5)
Itse kärsin aikoinani helteestä vastasyntyneen kanssa, eikä todellakaan mitään herkkua ollut ja mulla ei ollut edes kitisevää esikoista silloin.
Ap:n vauva on kyllä jo täysiaikainen. Rv37+0-> vauva on täysiaikainen.
Ja ap, ole alustvaatteisillasi mahd paljon, käytä viileitä kosteita pyyhkeitä iholla, istu veden alla, liota jalkoja ja käsivarsia viileässä vedessä.
Juo, juo, juo ja juo!
Osta tuuletin.
mutta on silti ihan eri asia, syntyykö lapsi 38+0 vai 42+0. Neljä lisäviikkoa kohdussa tekevät ihmeitä - taatusti helpompi hoitaa kaksi viikkoa yli lasketun ajan syntynyttä kuin kaksi viikkoa ennen la:ta maailmaan putkahtanutta pikkuihmistä.
Olen muuten itsekin raskaana 39 viikolla ja vaikka omakaan olo ei ole kaikista reippain, olen vakaasti sitä mieltä, että mitä pidempään vauva viihtyy masussa, sitä parempi hänelle.
2
Vierailija:
mutta on silti ihan eri asia, syntyykö lapsi 38+0 vai 42+0. Neljä lisäviikkoa kohdussa tekevät ihmeitä - taatusti helpompi hoitaa kaksi viikkoa yli lasketun ajan syntynyttä kuin kaksi viikkoa ennen la:ta maailmaan putkahtanutta pikkuihmistä.Olen muuten itsekin raskaana 39 viikolla ja vaikka omakaan olo ei ole kaikista reippain, olen vakaasti sitä mieltä, että mitä pidempään vauva viihtyy masussa, sitä parempi hänelle.
2
Koitapa nyt vain laittaa oma itsekkyytesi vauvan parhaan edelle; miten helppoa luulet olevan kahden helteestä kärsivän lapsen kanssa kun itselläsi tulee litra vuorokaudessa erilaisia eritteitä kummastakin päästä?!